Best Kept Secret 2024

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
435

Op de vraag of Disclosure, Justice en PJ Harvey de afsluiters van hoofdpodium ONE zijn, komt hij met een nieuwtje: “Nee, nee. Er komt nog meer bij.” Vervolgens laat Westerik optekenen dat PJ Harvey geen hoofdpodium-afsluiter is.

"Wie de ontbrekende headliner is? Dat is voorlopig gissen. Al lijkt het een dansbare act te worden. Westerik zegt er het volgende over: “Na PJ Harvey dansen we af met iets anders moois. Maar we zijn nog een beetje aan het puzzelen.”
Denk dat je "afdansen met iets anders moois" niet per sé moet vertalen naar "dance act". Overigens zou het natuurlijk ook gewoon zo kunnen zijn dat Disclosure of Justice na PJ Harvey afsluit, vandaar het "puzzelen".
 

Bardiebart

Playlistbediener
7 feb 2023
20
61
Ongeacht hoe realistisch, hier mijn wishlist voor de laatste headline-spot:

1. Blur
2. The War On Drugs
3. The Smile
4. Lorde
5. Pulp
Ik heb niet superveel met Blur, maar de rest zou helemaal top zijn! Stiekem hoop ik dan het meest op Lorde (nog nooit gezien).
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
Denk dat je "afdansen met iets anders moois" niet per sé moet vertalen naar "dance act". Overigens zou het natuurlijk ook gewoon zo kunnen zijn dat Disclosure of Justice na PJ Harvey afsluit, vandaar het "puzzelen".
Afdansen met iets anders moois na PJ Harvey?
Dat klinkt als Disco 2000 toch?!
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
287
168
Doe dan maar Orbital :)

Maar ik denk dat er genoeg dance is op de One. Doe maar iets anders. Massive Attack ofzo.
Orbital zou ook vet zijn. Wist niet dat die ook aan het touren waren. Leftfield heb ik laatst in de Paradiso gezien.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Orbital zou ook vet zijn. Wist niet dat die ook aan het touren waren. Leftfield heb ik laatst in de Paradiso gezien.
Voorlopig alleen nog maar overzee.

Jane's addiction zou ook wel een wit konijn van formaat zijn!
 

boesOne

Playlistbediener
7 feb 2023
16
37
Orbital zou ook vet zijn. Wist niet dat die ook aan het touren waren. Leftfield heb ik laatst in de Paradiso gezien.

Ik was er ook! Orbital tourt in de UK met het Green Album in een nieuw jasje. Mogen best komen, maar denk dat ze geen headliner meer zijn.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
391
449
Ik snap wat je bedoelt, heb dat zelf ook een beetje, het voelt al snel goedkoop, maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat de mensen die al die tijd en moeite in het terrein steken zo ook op de poster komen te staan. Het hele terrein en de aankleding daarvan verdient ook wel wat aandacht want dat is juist een punt waarin BKS zich altijd heel erg onderscheidt. Ik heb persoonlijk heel erg dat dezelfde artiest voor mij op BKS veel meer waard is dan op bijvoorbeeld DTRH, en dat komt doordat alles op een heel angename manier samenkomt op BKS, mede ook door de visuals en alles eromheen.

Verder vind ik ook dat het terrein, de flow van de mensenmassa's en de sanitaire voorzieningen echt zoveel beter zijn geregeld dan op de meeste festivals. De persoon die daar verantwoordelijk voor is mag wat mij betreft ook op de poster.

En zeg nou zelf, Kartje Kilo is toch de echte headliner?
1 miva toilet voor het hele terrein dat dan ook nog in het grind staat kan toch echt wel beter hoor. Balen als je in de hitte gewoon niet zo veel durft te drinken.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
266
176
Slow Pulp tourt met Death Cab For Cutie / Postal Service in April en Mei door Amerika. Kan zeker door naar BKS, ze komen in ieder geval naar Europa.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.545
1.742
Die quote is natuurlijk op meerdere wijze te interpreteren, maar het lijkt mij dat hij niet 'iets anders' gebruikt als het om Disclosure of Justice zou gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken