Best Kept Secret 2024

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
561
Aardige sneer ja. Ben benieuwd hoe dat gelopen is met vooral The National denk ik.
Vond het niet klinken als een sneer, meer dat het dan duidelijk was om welke band het ging zonder de naam te noemen. Maar uiteindelijk ging het toch wel over The National. Blijkbaar past DTRH ook beter binnen hun tour, tenminste, ik neem aan dat dat wordt bedoeld met "routing".
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Aardige sneer ja. Ben benieuwd hoe dat gelopen is met vooral The National denk ik.
Waarom zou je daarover moeten sneren denk ik dan. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent vanwege het mislopen, of gefrustreerd bent dat je minder te bieden hebt. Maar het is toch ook wel eens andersom? Dat ze bij DTRH stikjaloers keken naar de headliners van BKS.

Al zeg ik er wel bij dat toen Radiohead en AF op BKS stonden, de festivals qua formaat elkaar weinig ontliepen. Nu is DTRH 2 keer zo groot inmiddels.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
159
106
Klonk totaal niet al een sneer inderdaad. Hij was heel realistisch en collegiaal. Ook goed om te weten dat Maurits vertelde bands van de grote van The National in de toekomst zeker niet uit te sluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Hoe vaker ik Maurits hoor, hoe meer sympathie ik voor hem begin te krijgen.
Het is een beetje een figuur, maar ik hoor wel echt iemand met goede bedoelingen.
Hij weet zichzelf niet altijd best uit te drukken, maar ik hoor meer en meer een gepassioneerd persoon.

Dat we dat nog mogen meemaken.
Helemaal eens: Maurits is echt een topgozer met zo ontzettend veel passie en kennis over dit vak.
Ik vind ook dat hij BKS heel sterk naar een volgende fase brengt.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid, Jelle en jopkins

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Klonk totaal niet al een sneer inderdaad. Hij was heel realistisch en collegiaal. Ook goed om te weten dat Maurits vertelde bands van de grote van The National in de toekomst zeker niet uit te sluiten.
Oh excuses ik ging af op hetgeen hier beschreven werd, heb het zelf niet gehoord. Fijn als ze collegiaal zijn naar elkaar toe.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik hoop op een combi PJ Harvey en Disclosure op dezelfde dag zodat ik na PJ Harvey de hoofdact al heb gehad. Zeer benieuwd naar de volgende grotere naam. The War on Drugs of Massive Attack zou geweldig zijn.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Oe, goed nieuws over PJ (zin in, maar veel liever op TWO) en die derde headliner. Ook heel fijn die twee posts van een paar pagina's terug (o.a. die post waaruit je zou kunnen afleiden dat er nog wel wat midcard-namen bij moeten komen). Begin er weer wat meer vertrouwen en zin in te krijgen zo!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Vond het niet klinken als een sneer, meer dat het dan duidelijk was om welke band het ging zonder de naam te noemen. Maar uiteindelijk ging het toch wel over The National. Blijkbaar past DTRH ook beter binnen hun tour, tenminste, ik neem aan dat dat wordt bedoeld met "routing".
Waarom zou je daarover moeten sneren denk ik dan. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent vanwege het mislopen, of gefrustreerd bent dat je minder te bieden hebt. Maar het is toch ook wel eens andersom? Dat ze bij DTRH stikjaloers keken naar de headliners van BKS.

Al zeg ik er wel bij dat toen Radiohead en AF op BKS stonden, de festivals qua formaat elkaar weinig ontliepen. Nu is DTRH 2 keer zo groot inmiddels.
Klonk totaal niet al een sneer inderdaad. Hij was heel realistisch en collegiaal. Ook goed om te weten dat Maurits vertelde bands van de grote van The National in de toekomst zeker niet uit te sluiten.
Ik heb het zelf ook nog niet geluisterd hoor, ging alleen af op wat hier geschreven werd. Zou ook niets voor Maurits zijn om daar heel bitter over te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: zworp3

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
528
475
Oe, goed nieuws over PJ (zin in, maar veel liever op TWO) en die derde headliner. Ook heel fijn die twee posts van een paar pagina's terug (o.a. die post waaruit je zou kunnen afleiden dat er nog wel wat midcard-namen bij moeten komen). Begin er weer wat meer vertrouwen en zin in te krijgen zo!
Ik had haar liever op de ONE gezien. Is echt te groot voor de TWO ook al is dat de setting waar ze het beste tot haar recht komt.
 

PatrickB

Playlistbediener
12 jun 2023
20
12
Ik vermoed dat, omdat ze dus niet als headliner geboekt is, dat ze niet op de ONE wilde als het niet donker is.
Als ze PJ Harvey geboekt hebben op het “The 1975” slot op de ONE snap ik wel dat ze dat niet wil. Dat moet in het donker.

Kan Disclosure niet gewoon de TWO afsluiten zoals Royksopp vorig jaar?
 

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
82
129
Vond het niet klinken als een sneer, meer dat het dan duidelijk was om welke band het ging zonder de naam te noemen. Maar uiteindelijk ging het toch wel over The National. Blijkbaar past DTRH ook beter binnen hun tour, tenminste, ik neem aan dat dat wordt bedoeld met "routing".
Je gaat me niet vertellen dat de route London -> Beuningen -> Edinbrough een logischere route is dan Porto -> Hilvarenbeek ->(iets anders op europees vasteland dat nog niet is aangekondigd) voor The National. Hier is gewoon een bak met geld tegenaan gegooid en dan is het logisch dat je het maar laat gaan.

Het interview met Maurits is echt heel goed en ik ben echt blij met zijn positiviteit en hoe hij alles vertelt. Fijn dat hij er nu al gewoon mee komt en uitleg geeft. Kan niet wachten op de volgende lading namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
561
Je gaat me niet vertellen dat de route London -> Beuningen -> Edinbrough een logischere route is dan Porto -> Hilvarenbeek ->(iets anders op europees vasteland dat nog niet is aangekondigd) voor The National. Hier is gewoon een bak met geld tegenaan gegooid en dan is het logisch dat je het maar laat gaan.
Dan is het voor de muzikale richting van DTRH in ieder geval fijn te weten dat ze nog steeds met een bak geld willen smijten om een band als The National binnen te halen.
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
84
59
Laat me maar verrassen. Komt straks gewoon nog een headliner boven die Disclosure degradeert naar voorprogramma van Justice. Iedereen weer blij. 😀 Die eerste worp is met veel dance om Justice en Disclosure te hypen… de bands komen nog.
Er komen vast nog meer goede namen bij …. zeker in het midden segment. Onderin zit al genoeg leuks en voor de rest wordt het weer drie dagen bier en genieten. 😉
Wat zei ik jullie🧐 alleen is het PJ die degradeert🤣🤣🤣 naar een betere plek m.i.
 
  • Winning
Waarderingen: yumi en noid

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Wat me nog bezighoudt nu we weten dat PJ geen headliner is... Waarom staat ze dan niet in de alfabetische lijst...
- omdat BKS mist wou spuien omtrent de headliners?
- omdat de afsluiters van de TWO ook een apart plaatsje verdienen (was dat vorig jaar ook niet zo)?

En indien het scenario 2 is, wil dat dan zeggen dat we naast een headliner op het hoofdpodium ook nog twee headliners van de TWO gaan krijgen?

Maurits maakt het in elk geval op een leukere manier spannend dan vorig jaar...
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.576
2.053
Wat me nog bezighoudt nu we weten dat PJ geen headliner is... Waarom staat ze dan niet in de alfabetische lijst...
- omdat BKS mist wou spuien omtrent de headliners?
- omdat de afsluiters van de TWO ook een apart plaatsje verdienen (was dat vorig jaar ook niet zo)?

En indien het scenario 2 is, wil dat dan zeggen dat we naast een headliner op het hoofdpodium ook nog twee headliners van de TWO gaan krijgen?

Maurits maakt het in elk geval op een leukere manier spannend dan vorig jaar...
Ik denk juist dat hij met deze 'tactiek' zichzelf keihard in de vingers zou snijden...
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Gebruikers die dit onderwerp bekijken