Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Wat me nog bezighoudt nu we weten dat PJ geen headliner is... Waarom staat ze dan niet in de alfabetische lijst...
- omdat BKS mist wou spuien omtrent de headliners?
- omdat de afsluiters van de TWO ook een apart plaatsje verdienen (was dat vorig jaar ook niet zo)?

En indien het scenario 2 is, wil dat dan zeggen dat we naast een headliner op het hoofdpodium ook nog twee headliners van de TWO gaan krijgen?

Maurits maakt het in elk geval op een leukere manier spannend dan vorig jaar...
Dit is toch niet zo nieuw? DTRH heeft nu ook 4 namen bovenaan staan. En BKS deed zoiets ook al met Jamie XX in 2022
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
561
Wat me nog bezighoudt nu we weten dat PJ geen headliner is... Waarom staat ze dan niet in de alfabetische lijst...
In 2022 stond Jamie XX in de TWO, maar wel bovenaan op de poster. Interpol ook een keer in het verleden. En The 1975 kwam alfabetisch natuurlijk heel goed uit dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: vladtheimpaler

vladtheimpaler

Playlistbediener
15 dec 2018
44
41
Wat me nog bezighoudt nu we weten dat PJ geen headliner is... Waarom staat ze dan niet in de alfabetische lijst...
- omdat BKS mist wou spuien omtrent de headliners?
- omdat de afsluiters van de TWO ook een apart plaatsje verdienen (was dat vorig jaar ook niet zo)?

En indien het scenario 2 is, wil dat dan zeggen dat we naast een headliner op het hoofdpodium ook nog twee headliners van de TWO gaan krijgen?

Maurits maakt het in elk geval op een leukere manier spannend dan vorig jaar...
Vorig jaar was dit ook, toen stond The 1975 ook tussen de ‘headliners’ en niet in de alfabetische lijst.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Dat herinner ik me niet meer. Of het andere jaren slechts over één subheadliner ging of meerdere... Ik dacht dat Interpol vorig jaar ook bovenaan stond...
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
561
Gewoon een dealtje met die namen om hun ego te strelen
Gezien de The 1975-fans die dit jaar naar de ONE renden zodra het hek openging was het ook gewoon slim om ze bovenaan te zetten.

Dat herinner ik me niet meer. Of het andere jaren slechts over één subheadliner ging of meerdere... Ik dacht dat Interpol vorig jaar ook bovenaan stond...
De poster was volledig alfabetisch, op de site eerst de headliners en daarna alles alfabetisch waardoor The 1975 direct na de headliners kwam (en dat was een bewuste keuze, want in andere jaren werden The-bands op de T gesorteerd).
 
  • Leuk
Waarderingen: yngvar

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Op de eerste editie al stond Portishead als vierde naam in een even groot lettertype als de drie headliners (en de andere namen op TWO niet).
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Gezien de The 1975-fans die dit jaar naar de ONE renden zodra het hek openging was het ook gewoon slim om ze bovenaan te zetten (in andere jaren werden The-bands op de T gesorteerd).
Verbaasde me dit jaar eigenlijk al dat die niet gewoon afsluiter waren. Is best een grote act
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
528
475
Vorig jaar kwam er met Aphex Twin ook een headliner konijn uit de hoge hoed. Misschien komen ze straks wel weer met een headliner die zijn/haar tour nog moet aankondigen en dus nog nergens genoemd is? En wellicht zijn ze nog op zoek en ligt er nog niks vast? Aphex kwam vorige editie ook pas de laatste week van januari in beeld.
Maar goed, positief dat er aan de bovenkant nog wat moois bij kan komen. I
 
Laatst bewerkt:

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Vorig jaar kwam er met Aphex Twin ook een headliner konijn uit de hoge hoed. Misschien komen ze straks wel weer met een headliner die zijn/haar tour nog moet aankondigen en dus nog nergens genoemd is?
Ongeacht hoe realistisch, hier mijn wishlist voor de laatste headline-spot:

1. Blur
2. The War On Drugs
3. The Smile
4. Lorde
5. Pulp
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105, yngvar en JMWK

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
244
145
Volgens mij wordt het sowieso een Dance act dacht ik hier ergens te hebben gelezen?
Leftfield?
 

boesOne

Playlistbediener
7 feb 2023
12
30
Doe dan maar Orbital :)

Maar ik denk dat er genoeg dance is op de One. Doe maar iets anders. Massive Attack ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: yngvar

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
244
145

Op de vraag of Disclosure, Justice en PJ Harvey de afsluiters van hoofdpodium ONE zijn, komt hij met een nieuwtje: “Nee, nee. Er komt nog meer bij.” Vervolgens laat Westerik optekenen dat PJ Harvey geen hoofdpodium-afsluiter is.

"Wie de ontbrekende headliner is? Dat is voorlopig gissen. Al lijkt het een dansbare act te worden. Westerik zegt er het volgende over: “Na PJ Harvey dansen we af met iets anders moois. Maar we zijn nog een beetje aan het puzzelen.”
 
Laatst bewerkt:

Bardiebart

Playlistbediener
7 feb 2023
20
61
Is er ook wat gezegd over de hoeveelheid te verwachten acts van subheadliners? Dus het niveau van de TWO?
Nou, heel eerlijk vond ik dat verhaal wat dubbel. Enerzijds, we mogen super blij zijn met wat we hebben. Zijn echt mooie namen. Aan de andere kant, er komt echt nog wel wat aan. Maar dan weer terug naar de ene kant, we kunnen hiermee echt al hele mooie dagen vullen. En toch komt er nog wat aan. En dat nog 3 x ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: breadant

Gebruikers die dit onderwerp bekijken