Oh je mag mij gerust mietje noemen, maar ik heb het idee dat je het op een minder gunstige manier bedoelt.
Headliners zijn beduidend minder dan het was. Als dit ook volgend jaar weer zo is dan denk ik ook dat het een vaste wijziging in beleid is. Ik hou het nu nog op pech en verkeerd gokken. (Hoop ik als team half vol)
Dat gezegd hebbende was bijvoorbeeld vorig jaar voor mij echt wel een van de topjaren met hele goede en spannende boekingen van bands die iknog niet echt goed kende. Nee BKS is geen festival zoals LGW. Maar dat is echt voor een selecte groep fijnproevers interessant. BKS is nog steeds geen feestmassafestival maar ergens daartussenin. Ik hoop ook dat ze dat blijven en de randjes van allerlei muziekstromen op blijven zoeken.
misschien is er te veel concurrentie op indiegebied Op dit moment. Je ziet nu weer de urbanstromingen terugkomen op BKS nadat Woohah vakkundig om zeep is geholpen. BKS boekt al jaren die lekkere rare hyperpop/indie bandjes. In de volle breedte van muziek komt er altijd van alles voorbij. Gitaar, heavy, folk, lage landen, wave, punk, etc..
en ja ik mis dit jaar ook het rijtje bands dat jij noemt. Ik hoop echt dat er in de laatste namen wat bij staat uit die lijst, James Blake, Future Islands bijvoorbeeld moeten nog wel mogelijk zijn.