Best Kept Secret 2023

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Nou, ik heb er dit jaar de zaterdag echt hinderlijk last van het publiek gehad. Bijvoorbeeld extreem tijdens Interpol, maar ook hoorde je in de rustige stukken weer harde muziek er doorheen of denk vorig jaar aan The Floor die je tijdens de rustige stukken van Nick Cave hoorde.

Ik gun echt iedereen zijn of haar feestje, maar op dat soort momenten wordt de feestje van de zogenaamde "boomersnobs" wel verpest.
Unrelated aan BKS, verwacht van wel... maar heb je goede oordoppen?

Sinds ik op maat gemaakte oordoppen heb hoor ik veel minder gelul om me heen en klinkt de muziek ook nog eens beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.112
3.634
Dat is echt goud waard. Daarmee verdwijnt ook galm tijdens optredens. Al komt het veels te harde stemgeluid van Hollanders met een harde G helaas toch door het filter.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.112
3.634
Ik vond het een grappige reactie?

Niet vervelend bedoeld, maar vond het oprecht grappig want ik hoop niet op Fred (de artiest, wel het forumlid) op BKS.
Oh... Ik schrok al. Alweer Fred lijkt me ook onwaarschijnlijk. Zal volgend jaar wel headliner van Lowlands zijn of zo. Als BKS durft dan is Orbital wel een interessante act, maar te klein als headliner waarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: yumi

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Oh... Ik schrok al. Alweer Fred lijkt me ook onwaarschijnlijk. Zal volgend jaar wel headliner van Lowlands zijn of zo. Als BKS durft dan is Orbital wel een interessante act, maar te klein als headliner waarschijnlijk.
Orbital zou zeker mooi zijn op het affiche, maar gaat nu niet headlinen op BKS. Wat te denken van Floating Points of Boards of Canada (niet realistisch maargoed...)?
Ik zou ook graag Danny Wolfers eens iets geks zien doen met een van z'n vele aliassen. Al is dat echt werk voor een kleinere stage.

In ieder geval mogen ze wat mij betreft weer met een van de drie headliners een electronische act neerzetten. Ik vind dat ontzettend goed werken op de One en het is een mooie brug naar de nacht.

Om nog even terug te komen op je eerdere punt: ik probeer juist heel constructief te reageren. Ik vind BKS een prachtig festival en draag het als muziekliefhebber en zuiderling een warm hart toe. Dus ik meng me graag in de discussies rondom het festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: boesOne en Mark's Kal

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.112
3.634
Orbital zou zeker mooi zijn op het affiche, maar gaat nu niet headlinen op BKS. Wat te denken van Floating Points of Boards of Canada (niet realistisch maargoed...)?
Ik zou ook graag Danny Wolfers eens iets geks zien doen met een van z'n vele aliassen. Al is dat echt werk voor een kleinere stage.

In ieder geval mogen ze wat mij betreft weer met een van de drie headliners een electronische act neerzetten. Ik vind dat ontzettend goed werken op de One en het is een mooie brug naar de nacht.

Om nog even terug te komen op je eerdere punt: ik probeer juist heel constructief te reageren. Ik vind BKS een prachtig festival en draag het als muziekliefhebber en zuiderling een warm hart toe. Dus ik meng me graag in de discussies rondom het festival.
Helemaal eens. Een elektronische act op de One zou goud waard zijn. Autechre zou tof zijn, maar nog minder toegankelijk dan Aphex Twin.
 

JosOlvidados

Playlistbediener
11 jun 2023
18
25
Inderdaad, vorig jaar Autechre gezien op Terraforma, dat was echt een stuk abstracter en minder dansbaar dan Aphex Twin op BKS. Ergens op BKS zou het wel kunnen passen, maar op de ONE zie ik het niet zo voor me.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Inderdaad, vorig jaar Autechre gezien op Terraforma, dat was echt een stuk abstracter en minder dansbaar dan Aphex Twin op BKS. Ergens op BKS zou het wel kunnen passen, maar op de ONE zie ik het niet zo voor me.
Autechre gaat de ONE natuurlijk echt nooit headlinen. De Secret af sluiten voor een dedicated publiek tussen 02.00 en 04.00 lijkt me meer geschikt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JosOlvidados en noid

DJ_Tjorre

Playlistbediener
2 jun 2023
34
66
Keek er enorm naar uit om Jockstrap te zien, dus zeker wel zuur (want het klinkt geweldig).
Maar om het positief te bekijken, mijn vriendin heeft nu tenminste niet de rest van het festival moeten aanhoren hoe knap en getalenteerd Georgia wel niet is.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
302
294
Young Fathers op 1. Meer dan terrecht!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Young Fathers op 1. Meer dan terrecht!
Nog steeds chagrijnig over dat ik toen bij Alex G stond....
Aphex Twin ook in de top 5!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
Interessant bericht van Wide Awake:


..."be the first to know who our BIGGEST ever headliner is".

Afgelopen jaar best wat overlap met BKS. Toen was Caroline Polachek daar een van de headliners.
Sowieso erg benieuwd naar de lineup. Vorig jaar was hij al dusdanig goed dat ik op elk moment bij 2 of 3 acts had willen staan. Toen kon ik juist door de overlap met BKS wel tactisch kiezen waar ik wel of niet naartoe ging.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken