Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986

Photo: Kamiel Scholten / Festileaks

Best Kept Secret 2022

Datum: 10 - 12 juni 2022
Locatie: Event Centre Beekse Bergen, Hilvarenbeek (NL)
Genre(s): Alternatief, Rock, Pop, dance, elektronisch, hiphop, R&B, metal, indie, punk, folk.

Alle informatie rondom line-up & kaartverkoop https://festileaks.com/festivals/best-kept-secret/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
https://festileaks.com/2021/02/geen-best-kept-secret-in-2021/
Best Kept Secret 2021 is afgelast vanwege de aanhoudende onzekerheid rondom de coronapandemie. Dat maakt de organisatie van het festival bekend via social media en de website. Het festival zou plaatsvinden van 11 tot en met 13 juni. Tickethouders krijgen hun geld terug.

Op naar 2022!
Roept u maar....
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Dank je Dennis!

En dan maar meteen copy-paste uit het 2021-topic:

Primavera Sound dus ook afgelast, en door naar 2022. Op 2 juni wordt het Primavera-programma al gepresenteerd. Betekent dat we dan ook al wel een aardig beeld zouden moeten hebben van wat we kunnen verwachten voor het programma van BKS22.

Meer dus over 3 maanden!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
En om dan ook maar alvast een naam te droppen:
Primavera Sound had eerder al laten weten dat er gesproken werd met Portishead. Niet voor de 2021-editie, maar waarschijnlijk wel voor 2022....
Nu we Massive Attack waarschijnlijk niet meer hoeven te verwachten zou dit wel een mooie naam zijn!

Maar dat is allemaal voor latere orde. Eerst maar eens horen wat Pinkpop, DTRH, Woo-hah, Lowlands en Le Guess Who? nog voor dit jaar verwachten!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Die vorige Portishead show was onbeschrijfelijk mooi. Laat maar terug komen. De nieuwe Nick Cave is fantastisch, dus die mag ook aanschuiven. Vooral na het afzeggen van de laatste beoogde tournee. En dan The Strokes voor alle anderen hier die daar jaren naar uit hebben gekeken.

Verder zou ik graag de dingen waar ik dit jaar zo naar uit keek zien: Fontaines DC, Badbadnotgood, Jarv... is, RBFC, Om,, TFS en vooral Metronomy in het zonnetje. En dan graag de eerste Nederlandse show van Sault met verder Alfa Mist, Secret Attraction en Danny Brown.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ik hoef in Juni eigenlijk geen groot affiche te zien. Misschieneen eerste naam, maar voorpret mag wel iets meer gedeeld worden over meerde periodes. Want hoe ze dat voor de 2021 editie deden was misschien niet handig kwa buzz.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Ik hoef in Juni eigenlijk geen groot affiche te zien. Misschieneen eerste naam, maar voorpret mag wel iets meer gedeeld worden over meerde periodes. Want hoe ze dat voor de 2021 editie deden was misschien niet handig kwa buzz.

Die mening deel ik met je. Na een volledig affiche is het daarna een jaar stilte. En zeker een festival als BSK moet ruimte houden om bandjes die in het jaar ervoor opkomen een plek op de bill te geven, meteen een volledig affiche loslaten kan dan niet. Geef mij maar weer een gebruikelijk jaar waar we het hele najaar bezig zijn met puzzelstukjes leggen en wachten op nieuwe aankondigingen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Ik hoef in Juni eigenlijk geen groot affiche te zien. Misschieneen eerste naam, maar voorpret mag wel iets meer gedeeld worden over meerde periodes. Want hoe ze dat voor de 2021 editie deden was misschien niet handig kwa buzz.

Helemaal mee eens. Het is best aardig om in juni al een paar namen te hebben, maar juist BKS moet ruimte hebben om in de maanden voor het festival nieuwe namen op te pikken.
En inderdaad: voor de voorpret voor het festival zijn juist die maanden met speculaties en halve bevestigingen erg belangrijk. Daar draait dit forum ook op!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.086
297
Vond de aankondiging voor de editie van 2020 juist wel fijn, met drie headliners en een handvol andere namen. Ook die livestream met bekendmakingen had wel potentie.

Beter dan bijvoorbeeld 2017 toen Run The Jewels na de start van ticketverkoop aangekondigd werd. Weekendtickets waren toen al uitverkocht.

Sluit me bij bij de namen van alexrules aan.

Vanochtend trouwens geld teruggestort gekregen van BKS2020/2021. Zeer net opgelost.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.933
470
Doe My Bloody Valentine maar voor 2022. Komt morgen met nieuws, ben benieuwd wat.
Waarschijnlijk hun discografie op de streaming services, maar er gaan ook geruchten dat ze met nieuw materiaal bezig zijn...

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
https://forum.festileaks.com/forums/topic/best-kept-secret-2022-nieuws-en-geruchten/#post-434210Indiaantje89 wrote:
https://forum.festileaks.com/forums/topic/best-kept-secret-2022-nieuws-en-geruchten/#post-434210
Doe My Bloody Valentine maar voor 2022. Komt morgen met nieuws, ben benieuwd wat.

Waarschijnlijk hun discografie op de streaming services, maar er gaan ook geruchten dat ze met nieuw materiaal bezig zijn…
Jup goede reden om volgende jaar de TWO af te sluiten toch :D. Ook een band die hoog op mijn verlanglijst staat om live te zien.

 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Zou voor mij een prima reden zijn om m’n eerste BKS te gaan beleven. Ik neem wel oordoppen mee…
Oordoppen zijn wel nodig, maar wat zou dat een geweldige naam zijn. Zeker op TWO!

Overigens: met de bevestiging dat Pinkpop naar 17, 18, 19 juni gaat - kunnen we ervan uitgaan dat Best Kept Secret dan naar 10, 11, 12 juni '22 gaat?

 
12 nov 2016
649
389
Stel je voor dat Phoebe Bridgers langskomt voor een deftige spot in 2022... ik zie het al voor me, een heel leger aan simps en chicks in biseksuele kleuren die verliefd op de voorste rijen staan en hun ondergoed op het podium gooien. Ondergetekende inbegrepen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
1-2-3 test.......jep het werkt.....

Ik drop maar direct The Killers als headliner voor de festivals in 2022, ik weet niet zeker of ze wel passen op een festival als BKS. maar de zomerfestivals sluiten naadloos aan op hun reisschema in 2022. Zal wel een Pinkpop of Lowlands worden waarschijnlijk.

Andere tours in 2022 van meer passende namen: Peter Hook and the Lights; Jesus and Mary Chain; Teenage Fanclub; Pale Waves; The Coronas; Squid en the Cribs dan maar. .Dirk en Darwin Deez mogen ook komen van mij.

En hoe zit het met The XX, hebben die nou wel of niet een nieuw album tegen volgend jaar ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Nou die aankondiging van MBV was dus een dode mus :) (Maar mag nog steeds komen hoor).
Geen idee wat de bedoeling is van het opnieuw online gooien van oude nummers met nieuwe visualisers. Indien ze een nieuwe plaat in de maak hadden, dan had dat ook gewoon groot nieuws geweest. Nu voelt het een beetje een slappe 'terugkeer'?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
1-2-3 test.......jep het werkt.....

Ik drop maar direct The Killers als headliner voor de festivals in 2022, ik weet niet zeker of ze wel passen op een festival als BKS. maar de zomerfestivals sluiten naadloos aan op hun reisschema in 2022. Zal wel een Pinkpop of Lowlands worden waarschijnlijk.

Andere tours in 2022 van meer passende namen: Peter Hook and the Lights; Jesus and Mary Chain; Teenage Fanclub; Pale Waves; The Coronas; Squid en the Cribs dan maar. .Dirk en Darwin Deez mogen ook komen van mij.

En hoe zit het met The XX, hebben die nou wel of niet een nieuw album tegen volgend jaar ?
The Killers voor BKS lijkt me niet. Die zullen eerder (als sub) op pinkpop staan.
Volgens mij is nog niets bekend over een nieuw album van The XX.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
The Killers voor BKS lijkt me niet. Die zullen eerder (als sub) op pinkpop staan.
Volgens mij is nog niets bekend over een nieuw album van The XX.
The Killers komen denk ik niet snel meer als sub.Als ze komen naar NL dan zijn ze headliner, op welk festival dan ook.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken