Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Als festival met een capaciteit boven de 50.000 bezoekers zou ik nooit meer The Killers als headliner boeken. Er zijn zoveel andere alternatieven en The Killers zijn m.i. niet meer headlinerwaardig.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Als festival met een capaciteit boven de 50.000 bezoekers zou ik nooit meer The Killers als headliner boeken. Er zijn zoveel andere alternatieven en The Killers zijn m.i. niet meer headlinerwaardig.
In de rest van Europa kan The Killers wel gewoon overal headlinen waar ze willen. Daarom zal het dus snel uitdraaien op een zaalshow van de band.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Nu niet om het een of het ander, maar waarom zou BKS geen graantje kunnen meepikken van die Soundlab-weekender? 9000 mensen over twee dagen, begint toch aardig in de buurt te komen van BKS-normen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Nu niet om het een of het ander, maar waarom zou BKS geen graantje kunnen meepikken van die Soundlab-weekender? 9000 mensen over twee dagen, begint toch aardig in de buurt te komen van BKS-normen.
Niet dezelfde connecties waarschijnlijk. Mojo, 3FM, 538, Efteling, Racoon, Concertgebouworkest, Euro Song Festival.... allemaal dingen die iedereen in NL wel kent. Daar is BKS denk ik niet bekend genoeg voor om zich tussen zo'n rijtje te wringen en ook niet bij het lobby clubje horen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.565
The Killers komen denk ik niet snel meer als sub.Als ze komen naar NL dan zijn ze headliner, op welk festival dan ook.
Op TW Classic werd The Killers anders wel gedegradeerd tot een krap uurtje vlak voor Paul McCartney. Op Lollapalooza Stockholm stonden ze ook voor Pearl Jam geprogrammeerd.

Maar goed, I get you point. Op de meeste plekken kunnen die nog wel headlinen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Op TW Classic werd The Killers anders wel gedegradeerd tot een krap uurtje vlak voor Paul McCartney. Op Lollapalooza Stockholm stonden ze ook voor Pearl Jam geprogrammeerd.

Maar goed, I get you point. Op de meeste plekken kunnen die nog wel headlinen.
Uiteraard zijn er altijd wel uitzonderingen. Eerder namen ze ook genoegen net een subline headliner spot vanwege Springsteen. Dat was voor hun ook een ding en het zal me niet verbazen dat het zelfde geld voor Paul McCartney.

Maar in de meeste gevallen.. nja je begrijpt het wel. Ik wil ze graag weer eens op een NL festival zijn. Zou mooi zijn dat Bospop zoiets doet. Avondje The Killers, Snow Patrol, The Kooks, White Lies etc..
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Son Lux heeft vandaag Tomorrows III uitgebracht. Ook een act die van mij wel mag langskomen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
Toch the National als BKS-headliner voor 2022?

Eerste data voor 2022 zijn bekend, en ze zijn half juni toch wel erg dicht in de buurt....

We are excited to announce the first set of rescheduled dates for our UK and European shows in 2022. We look forward to seeing everyone next year. Until then, please stay safe.
06.05.22 Limerick, Ireland // The Docklands Festival
06.06.22 Cork, Ireland // Live at The Marquee
06.07.22 Belfast, United Kingdom // Botanic Gardens
06.10.22 Stockholm, Sweden // Rosendal, Djugården
06.18.22 Lisbon, Portugal // Rock In Rio
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.565
Dat ziet er wel goed uit ja. Lijkt me raar als die mislopen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.565
En al die BKS hipsters maar klagen op elk jaar de Editors op RW
Nuja, van die 5 jaar is het tot nu toe nog maar één keer daadwerkelijk doorgegaan... ;-)

Die High Violet verjaardagshow wordt wel een beetje onnozel op die manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
Nuja, van die 5 jaar is het tot nu toe nog maar één keer daadwerkelijk doorgegaan... ;-)

Die High Violet verjaardagshow wordt wel een beetje onnozel op die manier.
Die High Violet-set zou ik nog steeds geweldig vinden, maar tegen die tijd zal er toch echt wel een nieuwe muziek moeten liggen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
Overigens zijn ook Tyler en Brockhampton in de buurt:


Al kunnen die natuurlijk ook weer doorgaan naar DTRH en Woo-Hah
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.565
Die High Violet-set zou ik nog steeds geweldig vinden, maar tegen die tijd zal er toch echt wel een nieuwe muziek moeten liggen.
Precies. Zou met niets verbazen als er tegen de winter (dit najaar, volgend voorjaar) een nagelnieuwe National plaat klaarligt.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.487
Gezien het recente solo-produceersucces van Aaron Dessner, wordt dat maar de vraag.
Die heeft inderdaad bepaald niet stil gezeten. Ook Matt Berninger is vorig jaar natuurlijk druk geweest met zijn solo-plaat. Laten we hopen dat ze toch samen wat gaten vrij hadden. Meer The National = meer beter
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Kom maar door met The National inderdaad! De akoestische versie van vanderlyle cry baby geeks waarbij heel het veld uit volle borst meezong is een van de mooiste festivalmomenten die ik tot dusver heb meegemaakt.

Verder hoop ik dat ze vasthouden aan de stijl van vorig jaar: bands zoals black midi en black country new road maar ook alternatieve techno artiesten in de nacht zoals Objekt etc.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
Op Hurricane and Southside 2022 trouwens oa Fontaines DC en Foals
Fontaines DC lijkt mij dan een zekerheidje. Verder uit deze lijst misschien nog een Half Moon Run. Die 6 headliners van Hurricane mogen heel ver weg blijven....
Een aantal namen van die lijst lijken mij eerder voor Pinkpop relevant.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken