Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
Nick Cave voor BKS zou erg mooi zijn, maar ik ga er ook vanuit dat die door Mojo ergens in Ziggo of op een Mojo-festival wordt neergezet.
Volgende week dinsdag komt Primavera Sound met 2022-namen, dus dan krijgen we al een beeld wat er in de buurt is.
Vorige tour zou (in Nederland) onder de vlag van Greenhouse talent zijn, dus tenzij het allemaal weer koek en ei is met Mojo verwacht ik hem sowieso niet op DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Vorige tour zou (in Nederland) onder de vlag van Greenhouse talent zijn, dus tenzij het allemaal weer koek en ei is met Mojo verwacht ik hem sowieso niet op DTRH.
Dat zou geweldig zijn! Dacht dat hij redelijk vast bij Mojo/Livenation zat.

Dan is BKS een stuk kansrijker.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
254
68
Op de site bij mojo/livenation staat i.d.d. dat er nog geen optredens zijn gepland en het kan dat er shows zijn via een andere organisator. Dus een kanshebber.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Primavera?

3sChH2W.png
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166

Nick Cave, Dua Lipa, Lorde, Charli XCX worden hier o.a. genoemd. Hoop namen in die video die niet op de poster staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Primavera Sound:

Weekend 1: The Strokes, Tyler, The Creator, Pavement, Tame Impala, Massive Attack, Gorillaz, The National, Jorja Smith, Beck, Nick Cave and the Bad Seeds, DIsclosure, Charli XCX

Weekend 2: Dua Lipa, Lorde, Megan Thee Stallion, Yeah Yeah Yeahs, Interpol, The Strokes, Tyler, The Creator, Tame Impala, Gorillaz, Massive Attack and Jorja Smith

En dat zijn alleen nog maar de headliners. 'Undercard' is ook waanzinnig.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
ik zou juist zeggen, BKS kom er maar in....



meh... ik zie toch vrij weinig waar ik heel enthousiast van word.

Abbath? beetje vreemde eend in de bijt imo
Primavera heeft altijd wel van die losse metal namen staan. Mag BKS ook doen hoor.

En Dennis, kom op hoor... dit is echt briljant.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Primavera heeft altijd wel van die losse metal namen staan. Mag BKS ook doen hoor.

En Dennis, kom op hoor... dit is echt briljant.
Zeker briljant als je van die namen houdt, ja. Qua grootte is het perfect, maar ik vind acht van de tien, als het al niet meer is, namen gewoon niks. Ik heb haast het gevoel dat je dit niet slecht mag vinden, maar ja, als er zo weinig tussenzit wat je niet trekt, kan je dat moeilijk niet zeggen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken