Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Raar dat ik dit zou zeggen.. maar The National zonder nieuw werk mag van mij wel een jaartje overslaan eigenlijk.
Ik zat eigenlijk precies hetzelfde te denken... Tenzij ze alsnog High Violet integraal komen doen, dan strijk ik met liefde over mijn hart ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ik zie ze eigenlijk tegen het voorjaar van 2022 met een nieuwe plaat komen. That's how they roll. En dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze weer aan de slag gingen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik zat eigenlijk precies hetzelfde te denken... Tenzij ze alsnog High Violet integraal komen doen, dan strijk ik met liefde over mijn hart ?
Ik zou ze toch met een nieuw album willen zien. Ben toch wel heel benieuwd waar ze na alle uitstapjes van afgelopen jaren (het solo-album van Matt en het productie- en klassieke werk van de broertjes Dessner) nu mee komen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Het speculeren voelt toch wel weer lekker maar het is wel bitterzoet door de gedachte dat we nog minimaal een jaar moeten wachten.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Kijkend naar Primavera's Line up, gaan we weer Then National, The strokes en Massive attack op de Line up van BKS zien?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Kijkend naar Primavera's Line up, gaan we weer Then National, The strokes en Massive attack op de Line up van BKS zien?
+ ongeveer 80 % van hetgeen dat ook voor 2020 op de planning stond. De enige act die ik niet terug heb gezien op de poster van Primavera is Belle & Sebastian.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
+ ongeveer 80 % van hetgeen dat ook voor 2020 op de planning stond. De enige act die ik niet terug heb gezien op de poster van Primavera is Belle & Sebastian.
Toch wel wat meer (prominente) namen niet? Naast Belle & Bebastian ook Jarvis Cocker, Badbadnotgood, Catfish & The Bottlemen, The Avalanches, Octavian, Mura Masa,...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Kijkend naar Primavera's Line up, gaan we weer Then National, The strokes en Massive attack op de Line up van BKS zien?
Nee, want alle drie zijn ze bezet op de vrijdag van BKS (ervan uitgaande dat BKS het weekend van 10, 11, 12 juni 2022 gaat zijn). Die dag gaat dus sowieso een andere headliner krijgen (Nick Cave?).
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Wellicht kunnen ze contractueel/financieel. ook niet anders dan (een aantal) boekingen door te schuiven naar 2022.
 
Laatst bewerkt:

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Toch wel wat meer (prominente) namen niet? Naast Belle & Bebastian ook Jarvis Cocker, Badbadnotgood, Catfish & The Bottlemen, The Avalanches, Octavian, Mura Masa,...
Klopt inderdaad. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer de gehele BKS-2020 kan herinneren. Dan onthoud ik voornamelijk de artiesten die ik graag had willen zien en vergeet ik de namen die (voor mij) minder interessant zijn.
Wellicht kunnen ze contractueel/financieel. ook niet anders dan (een aantal) boekingen door te schuiven naar 2022.
Ik zou het opzicht niet zo'n ramp vinden. Ik was behoorlijk enthousiast over de line-up. Al zou mijn enthousiasme waarschijnlijk af zijn genomen zodra het blokkenschema online kwam.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Nee, want alle drie zijn ze bezet op de vrijdag van BKS (ervan uitgaande dat BKS het weekend van 10, 11, 12 juni 2022 gaat zijn). Die dag gaat dus sowieso een andere headliner krijgen (Nick Cave?).
Ik ben benieuwd wanneer ze de data bekend gaan maken. Wat verwachten jullie?
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Zou Pavement ook in 2022 exclusief zijn voor Primavera? Ik hoop alleszins van niet en dat BKS ze ook boekt... :)
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Damien Rice, Interpol 2014, The National, Portishead, Johnny Greenwood, Damien Rice en Radiohead is waar ik aan denk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken