Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Jezusanus wat heb ik zin in de bekendmaking van de line-up morgen. Dat wordt het hele weekend BKS-muziek luisteren. Verwacht ook geen grote verrassingen meer. Laatste headliner lijkt me 'gewoon' Massive Attack. Hoop wel enorm op King Krule van nog missende namen. Zag ook vaker Dinosaur Jr., Yo La Tengo en Phoebe Bridgers voorbijkomen hier. Mogen wat mij betreft ook doorkomen.

P.S. wat heeft PS een geweldige line-up, nondejuu, overweeg bijna om volgend jaar naar Barcelona af te reizen..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.307
4.985
Indiaantje89 wrote:
Allemaal lekker, in dat kader mag BKS ook wel wat boeken ja.

Ik gooi AEAEA er nog even bij.

Ik heb AEAEA afgelopen jaar gezien op Le Guess Who?. Dat was in de Grote Zaal van TivoliVredenburg, waarbij er speciaal voor dit optreden alleen maar zitplaatsen waren. Ik vond het mooi, maar voor deze setting was het al wat stroef (na afloop was een groot deel van het publiek alweer weg). Op Primavera zal het waarschijnlijk in het forum staan en dan past het. Maar in een tent op BKS zie ik AEAEA niet echt werken.
Diep in de nacht in de Three... gewoon beetje spannend maken joh. Als het ergens kan dan is het BKS wel.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.133
Processierups wrote:

Indiaantje89 wrote:
Allemaal lekker, in dat kader mag BKS ook wel wat boeken ja.

Ik gooi AEAEA er nog even bij.


Ik heb AEAEA afgelopen jaar gezien op Le Guess Who?. Dat was in de Grote Zaal van TivoliVredenburg, waarbij er speciaal voor dit optreden alleen maar zitplaatsen waren. Ik vond het mooi, maar voor deze setting was het al wat stroef (na afloop was een groot deel van het publiek alweer weg). Op Primavera zal het waarschijnlijk in het forum staan en dan past het. Maar in een tent op BKS zie ik AEAEA niet echt werken.

Diep in de nacht in de Three… gewoon beetje spannend maken joh. Als het ergens kan dan is het BKS wel.

Met een Angel Bat Dawid of Irreversible Entanglements hadden ze natuurlijk ook niet de meest gemakkelijke boekingen voor dit weekend, dus wie weet.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.133
Het zou tof zijn als een van de bands of artiesten die spelen de volledige affiche nu zou leaken of indien iemand van dit forum weer verborgen namen kan terugvinden via de website.

Nou, laat dat nu maar eens niet gebeuren. De laatste jaren zijn er opvallend vaak bevestigingen in de soep gelopen omdat er een lek op de website zat.
Gewoon even geduld!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.174
Trickfinger (John Frusciante’s electronische solo-project) zal wel niet kunnen zeker?
(geen rhcp-fan maar vindt Frusciante wel grappig)

Zou hun mooiste boeking ooit zijn... En dat meen ik, voor mij dan toch persoonlijk.

Maar John heeft nog nooit opgetreden onder zijn Trickfinger alias. Of zelfs overall al meer dan 10 jaar niet meer op de planken gestaan (buiten overlaatst zijn eerste show met RHCP terug waar ze een 3-tal nummers op een soort benefiet event als surprise kwamen spelen).
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.133

Fijne toevoeging hoor!

Benieuwd naar de line up die we vandaag krijgen. Nog een update van wat we nu weten van de acts die in de 2020-line up zouden staan:

Bevestigd door BKS: THE NATIONAL (11/6), THE STROKES (12/6), POTTERY, YĪN YĪN

Zelfbevestiging (eigen website): CATFISH AND THE BOTTLEMEN (13/6)

Bevestigd voor Primavera Sound:
MASSIVE ATTACK, DIIV, METRONOMY, 100GECS, BEACH BUNNY, BLACK COUNTRY NEW ROAD, BLACK LIPS, BLACK MIDI, DJ SHADOW, ELA MINUS, FONTAINES D.C., JESSICA PRATT, KHRUANGBIN, OM, ROLLING BLACKOUT COASTAL FEVER, SQUID, TROPICAL FUCK STORM, VIOLET

Bevestigd voor Sideways: JARVIS COCKER, BELLE AND SEBASTIAN, THE AVALANCHES, OM
Tour in Europa in juni 2021: HAMILTON LEITHAUSER, COURTNEY MARIE ANDREWS
Bevestigd Neighbourhood 2021: EASY LIFE
Bevestigd Black Deer Festival 2021: THE MILK CARTON KIDS
Bevestigd Hurricane / Southside: CATFISH AND THE BOTTLEMEN, GIANT ROOKS
Bevestigd Vida Festial: BELLE AND SEBASTIAN, SOCCER MOMMY, EVE OWEN
Bevestigd Bilbao BBK: TINARIWEN

Daarnaast zullen veel Nederlandse bands als Pip Blom, Meetsysteem, The Homesick, S10, Waltzburg en Wies vast weer bevestigd worden.

Middelgrote acts onzeker: BADBADNOTGOOD, MAGGIE ROGERS, MURA MASA, OCTAVIAN, SAMPA THE GREAT en WEYES BLOOD.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Ik ben heel benieuwd. Ik zit nog steeds over een zaterdag kaartje na te denken. Veel plezier allemaal vandaag
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik verwacht eigenlijk dat ze het tijdens die festival bingo vanavond in etappes bekend maken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.307
4.985
Indiaantje89 wrote:
Ik had eigenlijk al een Whatsapp bericht verwacht.

rond 10:00…
giphy.gif
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
https://www.bestkeptsecret.nl/massive-attack-jamie-xx-fontaines-d-c-en-vele-andere-artiesten-komen-naar-best-kept-secret-2021/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken