Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Indiaantje89 wrote:

Dillinger wrote:
Ik kijk uit naar die vrijdag, maar wat gaan we hier op het forum in godsnaam doen het komende jaar als er niks meer te verwachten en te speculeren blijft? Een heel jaar speculeren of Gem er toch zal staan? Sufjan Stevens die wel of niet op editie 2022 verschijnt? Of erger nog: of Cocvid-19 ook 2021 zal verpesten? Het zal komkomertijd worden en ik zal het gespeculeer en de daaropvolgende blijdschap en vaker nog teleurstelling gaan missen hoor. ?


Ik zal vast in samenwerking met selurxela een goed discussiepunt weten te vinden :D.

Wat dacht je van wel/niet volledig vega(n)?

Combineren we dat meteen met een discussie over de wenselijkheid van Morrissey als sub headliner.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.157
Maar damn ik heb zin in morgen.

Zeker! 27/28 graden, kleine kans op een buitje dit weekend in Hilvarenbeek.
Net als de laatste BKS'en dus mooi zomers weer!
Het was een mooi weekend geworden....

Maar de bekendmaking van de line up van 2021 morgen maakt hopelijk wel wat goed, ja
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.334
5.031
Indiaantje89 wrote:
Maar damn ik heb zin in morgen.

Zeker! 27/28 graden, kleine kans op een buitje dit weekend in Hilvarenbeek.
Net als de laatste BKS’en dus mooi zomers weer!
Het was een mooi weekend geworden….

Maar de bekendmaking van de line up van 2021 morgen maakt hopelijk wel wat goed, ja
Wel kans op onweer toch? Het blijft allemaal moeilijk te bevatten..
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.157
Processierups wrote:

Indiaantje89 wrote:
Maar damn ik heb zin in morgen.


Zeker! 27/28 graden, kleine kans op een buitje dit weekend in Hilvarenbeek.
Net als de laatste BKS’en dus mooi zomers weer!
Het was een mooi weekend geworden….

Maar de bekendmaking van de line up van 2021 morgen maakt hopelijk wel wat goed, ja

Wel kans op onweer toch? Het blijft allemaal moeilijk te bevatten..

Steeds minder kans op onweer. Maar vorig jaar eindigde het festival ook nog met een aardige klap onweer, dus het past wel.
Maar het is een rare tijd inderdaad....
Hopelijk morgen nog een aantal leuke verrassingen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.334
5.031
Indiaantje89 wrote:

Processierups wrote:

Indiaantje89 wrote:
Maar damn ik heb zin in morgen.


Zeker! 27/28 graden, kleine kans op een buitje dit weekend in Hilvarenbeek.
Net als de laatste BKS’en dus mooi zomers weer!
Het was een mooi weekend geworden….

Maar de bekendmaking van de line up van 2021 morgen maakt hopelijk wel wat goed, ja


Wel kans op onweer toch? Het blijft allemaal moeilijk te bevatten..

Steeds minder kans op onweer. Maar vorig jaar eindigde het festival ook nog met een aardige klap onweer, dus het past wel.
Maar het is een rare tijd inderdaad….
Hopelijk morgen nog een aantal leuke verrassingen.
Jup, ik verwacht dat het gewoon een appje gaat worden morgen vroeg.

Jammer, had het opzich wel leuk gevonden als de zaterdag lekker op het BKS terrein een uitzending zouden doen. Zodat je echt met BKS bezig zou zijn op dat moment.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik zat eigenlijk te denken aan een Wuhan Streetfoodmarket.

Met daarin een Joe Exotic food truck waar ze leeuwenvlees uit Beekse Bergen barbecuen. Je afval wordt gerecycled in de Carol Basket.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Zaterdagavond van 21.00 tot 00.00 een BKS special op Kink. Draaien ze daar ook weer eens iets anders dan You Me At Six.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Maar even terug nara de line up. Krijgen we de gehele line up?

Hoop als aanvulling op de al bekende 2020 line up op Other Lives, Earl Sweatshirt, Thundercat, Bill Callahan (staat volgens mij helaas niet meer op de PS affiche), Phoebe Bridgers, Autechre, King Krule, Einsturzende Neubauten en Jonathan Wilson. Maar denk dat alleen Phoebe Bridgers, King Krule en Autechre uit dat lijstje realistisch zijn. En dan Yo la Tengo en Dinosaur Jr erbij. Maar hoop vooral dat Badbadnotgood en Ocatavian worden herbevestigd.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Maar even terug nara de line up. Krijgen we de gehele line up?

Hoop als aanvulling op de al bekende 2020 line up op Other Lives, Earl Sweatshirt, Thundercat, Bill Callahan (staat volgens mij helaas niet meer op de PS affiche), Phoebe Bridgers, Autechre, King Krule, Einsturzende Neubauten en Jonathan Wilson. Maar denk dat alleen Phoebe Bridgers, King Krule en Autechre uit dat lijstje realistisch zijn. En dan Yo la Tengo en Dinosaur Jr erbij. Maar hoop vooral dat Badbadnotgood en Ocatavian worden herbevestigd.

GEM!!! Damn, hoe kan ik die in zo'n lijstje vergeten.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.157
selurxela wrote:
Maar even terug nara de line up. Krijgen we de gehele line up?

Hoop als aanvulling op de al bekende 2020 line up op Other Lives, Earl Sweatshirt, Thundercat, Bill Callahan (staat volgens mij helaas niet meer op de PS affiche), Phoebe Bridgers, Autechre, King Krule, Einsturzende Neubauten en Jonathan Wilson. Maar denk dat alleen Phoebe Bridgers, King Krule en Autechre uit dat lijstje realistisch zijn. En dan Yo la Tengo en Dinosaur Jr erbij. Maar hoop vooral dat Badbadnotgood en Ocatavian worden herbevestigd.

GEM!!! Damn, hoe kan ik die in zo’n lijstje vergeten.

Geprobeerd, maar ze willen Maurits niet hebben bij de Festileaks Festival Draft. Teleurstellend hoor!

Ik weet niet of Autechre echt realistisch is hoor. Die is volgens mij net als Pavement toch behoorlijk exclusief voor Primavera Sound. Maar King Krule, Badbatnotgood, Other Lives, Yo la Tengo en Dinosaur Jr zouden allemaal erg mooi zijn.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
AEAEA inderdaas of Nicolas jaar gewoon solo zou echt perfect zijn maar dat is wishful thinking, heel benieuwd naar morgen!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Autechre "realistisch" noemen was inderdaad misschien wat onrealistisch van me. Die jongens zullen wel een paar euro vragen en het beschikbare budget van BKS is niet het grootste dat beschikbaar is in festivalland.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.157
Allemaal lekker, in dat kader mag BKS ook wel wat boeken ja.

Ik gooi AEAEA er nog even bij.

Ik heb AEAEA afgelopen jaar gezien op Le Guess Who?. Dat was in de Grote Zaal van TivoliVredenburg, waarbij er speciaal voor dit optreden alleen maar zitplaatsen waren. Ik vond het mooi, maar voor deze setting was het al wat stroef (na afloop was een groot deel van het publiek alweer weg). Op Primavera zal het waarschijnlijk in het forum staan en dan past het. Maar in een tent op BKS zie ik AEAEA niet echt werken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.334
5.031
104002480_3180242935370604_1088916279795361422_o.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken