ik heb het idee, dat door jaren afwezigheid het wel een ding op zichzelf gaan worden is. Zie ook een Tool vorig jaar en wat het deed met de voorverkoop. Ik denk dat ze bij BKS best vaak The Strokes op wenslijstjes voorbij hebben zien komen hoor.Dillinger wrote:
Ik was er wel zeker van dat The Strokes ook dit jaar een utopie zouden blijken… maar nu ga ik toch ook een beetje twijfelen. De kaartjes zijn behoorlijk duur dit jaar en er is geen early bird actie.. De reden zou kunnen zijn dat ze weten dat ze met The Strokes erbij vrijwel zeker uitverkopen (vorig jaar op APE veruit de best bezochte act)…Zou het dan toch????
Verder is die PS line-up gewoon weer waanzinnig sterk. Ben benieuwd wat er van op BKS gaat staan. Zou zelf erg blij zijn met een Lightning Bolt en Jawbox.
Opvallend op de poster is de hoge positie van King Princess; die was toch ook al officieus bevestigd voor BKS?
The Strokes is altijd een neorme hype gebleven in het VK. In Nederland zijn ze volgens mij niet zo’n grote naam hoor. Het is keer op dit blog dat bijna iedereen er gek van is (op alle mogelijke manieren).
Voor veel mensen in dit land toch echt een band om af te strepen. Ik denk eerlijk gezegd dat de hype groter zal zijn dan de show die mogelijk afleveren mochten ze komen.
Maar eigenlijk betrap ik mezelf er weer op dat ik teveel hoop heb op The Strokes.. en dat we straks gewoon Underworld gaan krijgen o.i.d.