Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Indiaantje89 wrote:
Line-up is blijkbaar gelekt van Primavera (door Pavement social media team), ik ga geloven in The Strokes

Lbm8tR0.jpg


Goede line-up natuurlijk maar ik weet niet, geen absoluut topaffiche zoals Primavera in andere jaren wel eens heeft.

Goh ik vind dit echt wel een bangelijke affiche hoor. Met Pavement, Bikini Kill en Bauhaus heb je ook niet van de minste rëunies... Er staan een 7-tal acts verdeeld over 3 dagen die op gelijkaardige festivals als BKS en APE en DTRH e.d. absolute headliner zijn...
En de kleine(re) namen zijn ook dik oké. Vind wel raar dat bv. Black Lips en Kurt Vile in een kleiner lettertype staan dan Fontaines DC en Diiv (om maar wat te noemen)
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Maandag nieuwe namen voor BKS lijkt me dan?
Primavera line-up gelost, Eurosonic achter de rug, begin van de nieuwe week en het is alweer even geleden dat we namen kregen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Maandag nieuwe namen voor BKS lijkt me dan?
Primavera line-up gelost, Eurosonic achter de rug, begin van de nieuwe week en het is alweer even geleden dat we namen kregen.
Gek genoeg zie je niet heel vaak aankondigingen op maandag. Ik zet mijn geld op dinsdag.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Als The Strokes ook nog gaat gebeuren moet het nu toch wel echt dit jaar zijn!

Verder denk ik dat we Squid, Diiv, Black Country New Road wel als (leuke) zekerheden mogen beschouwen.
Graag The Strokes, Dinosaur Jr, Black Lips, Iggy Pop, Lightning Bolt, Martha, Floating Points doorsturen!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Oei oei oei, dan toch The Strokes op zaterdag. Het is Of dat Of een kleinere headliner naam. Maar alles wijst nu toch wel op dat eerste. En er staan wat meer namen tussen waar ik heel blij van wordt (Black Lips oa.)
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Als The Strokes ook nog gaat gebeuren moet het nu toch wel echt dit jaar zijn!

Verder denk ik dat we Squid, Diiv, Black Country New Road wel als (leuke) zekerheden mogen beschouwen.
Graag The Strokes, Dinosaur Jr, Black Lips, Iggy Pop, Lightning Bolt, Martha, Floating Points doorsturen!
Black Country, New Road is niet te missen voor BKS, geweldig spannende band. Ik heb van vrienden gehoord dat gisteren de zaal een drie kwartier voor hun optreden stampvol zat op ESNS. Ze zitten ook in dezelfde scene als black midi, ze hebben onlangs zelfs samen op het podium gestaan ergens in de UK. BCNW en daarna bm zou een heel mooie combo zijn 's avonds laat in de FIVE(?) .
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Graag The Strokes, Dinosaur Jr, Black Lips, Iggy Pop, Lightning Bolt, Martha, Floating Points doorsturen!
Ik had Martha niet zien staan op de poster en werd gelijk enthousiast van je bericht, maar het blijkt een andere Martha te zijn dan ik wil zien. Ben zelf blij dat 100 Gecs deze kant opkomt, iets waar ik wel op hoopte.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik was er wel zeker van dat The Strokes ook dit jaar een utopie zouden blijken... maar nu ga ik toch ook een beetje twijfelen. De kaartjes zijn behoorlijk duur dit jaar en er is geen early bird actie.. De reden zou kunnen zijn dat ze weten dat ze met The Strokes erbij vrijwel zeker uitverkopen (vorig jaar op APE veruit de best bezochte act)...Zou het dan toch????

Verder is die PS line-up gewoon weer waanzinnig sterk. Ben benieuwd wat er van op BKS gaat staan. Zou zelf erg blij zijn met een Lightning Bolt en Jawbox.
Opvallend op de poster is de hoge positie van King Princess; die was toch ook al officieus bevestigd voor BKS?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
neracroft wrote:
Graag The Strokes, Dinosaur Jr, Black Lips, Iggy Pop, Lightning Bolt, Martha, Floating Points doorsturen!

Ik had Martha niet zien staan op de poster en werd gelijk enthousiast van je bericht, maar het blijkt een andere Martha te zijn dan ik wil zien. Ben zelf blij dat 100 Gecs deze kant opkomt, iets waar ik wel op hoopte.

Welke Martha is het dan?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik was er wel zeker van dat The Strokes ook dit jaar een utopie zouden blijken… maar nu ga ik toch ook een beetje twijfelen. De kaartjes zijn behoorlijk duur dit jaar en er is geen early bird actie.. De reden zou kunnen zijn dat ze weten dat ze met The Strokes erbij vrijwel zeker uitverkopen (vorig jaar op APE veruit de best bezochte act)…Zou het dan toch????

Verder is die PS line-up gewoon weer waanzinnig sterk. Ben benieuwd wat er van op BKS gaat staan. Zou zelf erg blij zijn met een Lightning Bolt en Jawbox.
Opvallend op de poster is de hoge positie van King Princess; die was toch ook al officieus bevestigd voor BKS?

The Strokes is altijd een neorme hype gebleven in het VK. In Nederland zijn ze volgens mij niet zo'n grote naam hoor. Het is keer op dit blog dat bijna iedereen er gek van is (op alle mogelijke manieren).
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Geen idee welke Martha het wèl is, maar de Martha die vorig jaar Love Keeps Kicking uitbracht liet op Twitter weten dat zij het niet zijn (aangezien meerdere mensen ervan uitgingen dat het wel zo was). Hoeft BKS verder niet tegen te houden ze te boeken, maar ik heb het idee dat ze überhaupt niet op de radar van dit soort festivals staan.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
258
168
The Strokes is altijd een neorme hype gebleven in het VK. In Nederland zijn ze volgens mij niet zo’n grote naam hoor. Het is keer op dit blog dat bijna iedereen er gek van is (op alle mogelijke manieren).

The Strokes lijken me, gezien de opties die er momenteel nog lijken te zijn, de best mogelijke headliner om het festival mee in de verf te zetten. Qua muziek passen ze imo perfect bij BKS en je kan er als festival mee uitpakken, want ze hebben zichzelf nu eenmaal vrij exclusief gemaakt en al helemaal in de Benelux. Dat heb je dan toch minder met een Robyn of een Black Keys, waar ik overigens ook wel tevreden mee zou zijn. Ik durf nog steeds niet te geloven dat the Strokes effectief komen, maar als BKS ze ooit wilt boeken, zal het toch wel dit jaar moeten gebeuren.

Tegenargumenten lijken me dan vooral hun vraagprijs, de lage relevantie (ook al brengen ze dan een nieuwe plaat uit, je komt toch voor de oude hits) en de weinig frisse combinatie met de twee andere 'oude bekende' headliners.

Misschien slaat dit alles ook helemaal nergens op, want ik ben zelf erg grote Strokes-fan en wacht al jaren tevergeefs op hun komst naar België en/of Nederland :)
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
The Strokes op Primavera! Kans lijkt me nu toch echt aanwezig voor BKS. Verder zie ik geen echt mogelijke headliners.

Dit was ook mijn eerste gedachte. Zou het dan toch?

Hele mooie poster, vrijwel elke naam is raak.

Hoop vooral hard op Tim Burgess, bekend als zanger van The Charlatans. The Jesus & Mary Chain mag van mij ook weer.

Gister Black Country, New Roads gezien tijdens Eurosonic. Heerlijk mysterieus, donker en dreigend: gaat absoluut werken op BKS.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
258
168
Even uitgezocht: vorig jaar werd CATQ + 52 anderen bekendgemaakt op vrijdag 18 januari, dat was toen ook de vrijdag van ESN... Hopen dat we morgen meer weten :)

Verder zie ik Wolf Parade graag terugkomen dit jaar. In 2016 speelden ze een erg sterke set en op 24 januari brengen ze alweer een mooi album uit.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Einstürzende Neubauten staat op Primavera en is geweldig live.
Maar die staan op BKS-zaterdag al in Tivoli. De zondag is wel nog vrij.
Die gaan we op onze buik mogen schrijven, zeker?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken