Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.303
Denk dat Frank Ocean misschien wel een goede denkpiste kan zijn.

Het lijkt erop dat Primavera nog moet wachten op een final go van een laatste grote headliner. We weten allemaal dat Frank geen makkelijke naam is. En naast indiekoningen The National en triphop pioniers Massive Attack zou Ocean perfect passen.
Eens, zou een prima balans zijn. Ben wel benieuwd wat zijn status nu precies is in NL.

@dirkb, lijkt me niet.. Stond er vorig jaar nog met zijn Violators.. Ook al is het solo, zou niet top zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.538
2.043
Denk dat Frank Ocean misschien wel een goede denkpiste kan zijn.

Het lijkt erop dat Primavera nog moet wachten op een final go van een laatste grote headliner. We weten allemaal dat Frank geen makkelijke naam is. En naast indiekoningen The National en triphop pioniers Massive Attack zou Ocean perfect passen.

Het Nederlandse festival dat Frank Ocean weet te boeken, is echt spekkoper als je het mij vraagt. Dé naam om te hebben. Dat zou de bovenkant van het affiche van BKS helemaal af maken in mijn ogen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Ik vraag me af hoe duur een Frank Ocean is en of BKS qua grootte het festival is waar hij kan staan in Nederland. Vind ik heel moeilijk in te schatten.
Maar als hij komt sta ik vooraan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.303
Ik had Ocean eigenlijk meer bedacht op Lowlands. Maar nu ik aan denk.. Frank Ocean naar BKS en The Weeknd naar Lowlands zou een prima verdeling zijn.

Is er nu al een datum bekend wanneer Primavera met een naam komt? Die gas had het destijds ook over Portishead als optie. Zou ook ik ook een geweldige optie vinden, maar dan meer als afsluiter van de TWO. En dan niet op de Massive Attack dag a.u.b.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.419
2.773
Joe wrote:
In Peer moesten de tapkranen dicht tijdens het optreden.
Het protest was zo hevig dat ze dan toch maar besloten hebben om de helft weer open te draaien.

Hoe kom je er ook op.

Dat was toch Van Morrison, en niet Morrissey?
Ach zo, namen lijken wat op elkaar natuurlijk.
Maar principe is hetzelfde, dring andere mensen uw levensideaal niet op. Al zeker niet op festivals waar niet iedereen voor u komt.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
784
917
Hi allemaal, aanstaande donderdag op ESNS zit ik met Maurits voor een interview. Doel is om hem voor te stellen aan onze lezers, maar natuurlijk ook om vast vooruit te kijken op BKS 2020. Zijn er dingen waar je benieuwd naar bent of heb je andere toffe vragen die ik niet moet vergeten, PM ze even! :) Publicatie is waarschijnlijk na het weekend via de FL frontpage.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Hi allemaal, aanstaande donderdag op ESNS zit ik met Maurits voor een interview. Doel is om hem voor te stellen aan onze lezers, maar natuurlijk ook om vast vooruit te kijken op BKS 2020. Zijn er dingen waar je benieuwd naar bent of heb je andere toffe vragen die ik niet moet vergeten, PM ze even!
1f642.svg
Publicatie is waarschijnlijk na het weekend via de FL frontpage.

@Jos. Wanneer is de volgende livestream?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
OM is tof ! Meer van dit soort acts aub.
En ik zie Placebo graag komen, maar liever een act met nieuwer materiaal. Het zou me niks verbazen als straks gewoon Robyn aangekondigd wordt als 3e headliner.....om de disco-twist, die een paar jaar geleden, is ingezet aan t festival te geven. Laat dan maar alle hierboven genoemde headliner opties komen. Ik ben toch benieuwd waar APE nog mee komt....
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
OM is tof ! Meer van dit soort acts aub.
En ik zie Placebo graag komen, maar liever een act met nieuwer materiaal. Het zou me niks verbazen als straks gewoon Robyn aangekondigd wordt als 3e headliner…..om de disco-twist, die een paar jaar geleden, is ingezet aan t festival te geven. Laat dan maar alle hierboven genoemde headliner opties komen. Ik ben toch benieuwd waar APE nog mee komt….

Nieuwere acts die doorbreken en doorgroeien naar formaatje headliner zijn in de huidige tijd acts uit genres ( pop, R&B, rap) die niet zo snel op BKS zullen staan. Een headliner die helemaal van nu is een ook nog een vol veld trekt is nog niet zo makkelijk te vinden, zo zagen we vorig jaar al met Christine.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Primavera Sound heeft op twitter nog wat geteased met een citaat van Gabi over "best poster of all time". Maar die komt pas naar buiten als die helemaal klaar is. Als BKS daar ook op moet wachten kan het dus nog wel even duren.
Daarom niet verkeerd dat er af en toe zo'n zelfbevestiging als Om (klinkt goed) langs komt!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Primavera Sound heeft op twitter nog wat geteased met een citaat van Gabi over “best poster of all time”. Maar die komt pas naar buiten als die helemaal klaar is. Als BKS daar ook op moet wachten kan het dus nog wel even duren.
Daarom niet verkeerd dat er af en toe zo’n zelfbevestiging als Om (klinkt goed) langs komt!

Ik vrees inmiddels ook dat het wachten is op de Primavera line-up voor de grote rij namen. Maar misschien komen er, als zoethoudertje, volgende week wat Eurosonic namen? Een aantal jaren geleden deden ze dat toen ook, dacht ik.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Primavera had geloof ik ook aangegeven om voor Februari met namen te komen in ieder geval.

Dat was inderdaad de wens van Gabi Ruiz, maar vorig jaar heeft hij ook al een keer aangegeven graag voor de kerst met de namen te komen.
Het zou nu nog hangen op de laatste productionele afspraken over een of enkele acts.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.303
Indiaantje89 wrote:
Primavera had geloof ik ook aangegeven om voor Februari met namen te komen in ieder geval.

Dat was inderdaad de wens van Gabi Ruiz, maar vorig jaar heeft hij ook al een keer aangegeven graag voor de kerst met de name de komen.
Het zou nu nog hangen op de laatste productionele afspraken over een of enkele acts.
De Spaanse Jan Smeets dus ;)
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Real Estate?
Komt eind februari met een nieuw album. Daarna een tour in de VS tot 22 mei en 11 juni staan ze in Leeds. En ze zitten in het internationale roster van Friendly Fire.
Sluit dus logisch aan op BKS, maar tot dusverre hebben ze nog geen festivals aangekondigd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.654
7.629
Nee:

https://www.paradiso.nl/nl/programma/pigs-pigs-pigs-pigs-pigs-pigs-pigs/72047/
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.483
726
Primavera zou morgen met de affiche komen. Bron: persoon op eFestivals die Massive Attack bevestigde voor PS, weken voordat uberhaupt duidelijk was dat Massive Attack deze zomer ging touren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken