Black Lies wrote:
selurxela wrote:
Hebben paar geweldige platen gemaakt hoor, maar Brian Molko die op zijn 50e nog steeds over zijn tienerqngsten zingt is een beetje potsierlijk.
Ze spelen niet zo veel meer van het eerste album hoor. En volgens mij valt het met de albums erna wel mee qua teenage angst. Maar anyway, ben het er eigenlijk wel mee eens dat The Black Keys en Placebo allebei niet heel passend zijn als BKS-headliner.
Dillinger wrote:
OM is nou wel typisch zo’n naam waarmee ze buiten de lijntjes kleuren, gelijk bij Swans in de eerste editie. Mooie boeking hoor.
Ah kijk, dat is nu eens zo’n typische Roadburn-naam die ook mooi op BKS past waar ik het onlangs over had in dit topic. Mooie boeking. Swans zelf mag er ook nog wel bij, maar die doen volgens mij puur een zaalshow deze zomer.
Hoezo niet passend. BKS heeft toch altijd grote namen die teren op ouder werk gehad?
Damien Rice, Portishead, Pixies, The Libertines, Noel Gallagher, LCD Soundsystem, Massive Attack, Beck, Kraftwerk?
Hoezo zou Placebo niet tussen dit rijtje passen? Je hoeft het niet leuk te vinden.. maar “niet passen” vind ik een beetje onzinnig.