Jep.. ben wel benieuwd.. Hoger ofzo denk ik dan?Absoluut, en de TWO krijgt dus toch een iets ander uiterlijk.
Eens, ik vond die Three echt sfeerloos, past ook niet bij het concept van BKS op een of ander manier.. en nu maken ze daar de FIVE van.. echt zonde inderdaad.Wat ik denk dat de FIVE word ziet er toch minder leuk uit op die foto’s… Jammer. Vond het altijd tof in de FIVE.
Ach die tenten kunnen me een worst wezen. Als ik op zondag maar op tijd in de TWO sta. Dat lukt makkelijk want Carly is niet mijn ding.
Roel Coppen stelt dat BKS op zoek gaat naar minder gitaaracts. WTF ? ( o wacht, dit is natuurlijk om Loose Ends goed te praten) ! Ik ben elk jaar geweest juist vanwege de nieuwe gitaarbands die er spelen. Dit jaar komen The Raconteurs, wat echt wel net zo’n speciale boeking -misschien wel meer speciaal- is als Lizzo (waar ik echt met een hele grote boog omheen ga bewegen). Ik denk toch dat de Lizzo tent straks net zo vol staat als vorig jaar bij Superorganism, dat is ook zo’n hypetrain-act. De tent stond toen redelijk vol, niet overvol. Er zijn meer gitaarbandliefhebbers dan je denkt, Roel, en die gitaarband-liefhebbers betalen ook mee aan je festival, Roel.
Een tenenkrommend interview vind ik het. Die interviews met Roosmarijn waren al useless, deze sluit er naadloos bij aan.
Ach die tenten kunnen me een worst wezen. Als ik op zondag maar op tijd in de TWO sta. Dat lukt makkelijk want Carly is niet mijn ding.
Roel Coppen stelt dat BKS op zoek gaat naar minder gitaaracts. WTF ? ( o wacht, dit is natuurlijk om Loose Ends goed te praten) ! Ik ben elk jaar geweest juist vanwege de nieuwe gitaarbands die er spelen. Dit jaar komen The Raconteurs, wat echt wel net zo’n speciale boeking -misschien wel meer speciaal- is als Lizzo (waar ik echt met een hele grote boog omheen ga bewegen). Ik denk toch dat de Lizzo tent straks net zo vol staat als vorig jaar bij Superorganism, dat is ook zo’n hypetrain-act. De tent stond toen redelijk vol, niet overvol. Er zijn meer gitaarbandliefhebbers dan je denkt, Roel, en die gitaarband-liefhebbers betalen ook mee aan je festival, Roel.
Een tenenkrommend interview vind ik het. Die interviews met Roosmarijn waren al useless, deze sluit er naadloos bij aan.
Dat is een zeer goed geplaatste WTF, aangezien dat nergens in het interview staat.Roel Coppen stelt dat BKS op zoek gaat naar minder gitaaracts. WTF ?
Zo te lezen op twitter heeft Christine aardig huisgehouden gisteren op All Points east (na het blijkbaar lichtjes tegenvallende Strokes).
ik ben nu al zwaar allergisch van het “dans” gedeelte van Christine And The Queens. Ik spring nog liever in een bos vol met processierupsen dan dat ik hier anderhalf uur naar moet kijken.
Ik miste al wat liefde voor Wooden Shjips op dit forum. Een van de namen waar ik het meest naar uit kijk.Ik denk wel dat ik Kraftwerk misschien stukje ga laten voor wat het is voor Wooden Shjips.
BIER!!!!!! SLAYER!!!!!!!!!Misschien lees ik het verkeerd.
Op de vraag “welke nieuwe weg” wordt er “niet alleen maar gitaarbands” gezged en vervolgens wordt er helemaal uitgewijd over “bewuste keuzes”, “dingen vallen echt op hun plek met Carly en C&TQ”, “muzieklandschap is veranderd de afgelopen 6 of 7 jaar”….
Volgens mij wordt hier wel degelijk indirect (tussen de regels door) een festival-strategisch statement gemaakt. Laat mij de eerste zijn die in dat geval dan kritisch is tov wat er gezeg wordt.
Ik eindig deze kritische uitwas met het woordje “Bier”.