Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Het valt ook wel op dat de ticketverkoop minder als vorige jaren gaat. Heb al 3 wedstrijden zien passeren om tickets te winnen. Vroeger zag ik er ook veel passeren (heb er zelfs eens een gewonnen) maar de afgelopen 2 edities zag ik er geen enkele.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.100
323
Het valt ook wel op dat de ticketverkoop minder als vorige jaren gaat. Heb al 3 wedstrijden zien passeren om tickets te winnen. Vroeger zag ik er ook veel passeren (heb er zelfs eens een gewonnen) maar de afgelopen 2 edities zag ik er geen enkele.

Op ticketswap is ook (veel) meer aanbod dan vraag. Vaak ook een goede graadmeter.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Zolang het niet rampzalig voor hen is, mag dat wel eens. Houd ze scherp en dan beseffen ze dat ze niet met alles weg komen.

Christine & The Queens als headliner heeft hier wel wat met te maken denk ik. Stond hier een grotere naam (denk Tame Impala, The Cure, The Strokes, Anderson .Paak,...) dan ging het wel een heel pak vlotter gaan.

Maarja het kan niet altijd gaan zoals je wil, dus geen verwijten tegenover de boeking van Christine (en wil eigenlijk ook de discussie niet meer opwakkeren) maar om eerlijk te zijn als ik de indeling moest doen met deze line up zou het echt als volgt zijn:
ONE: The Raconteurs - Interpol - Carly Rae Jepsen
TWO: Christine - Kurt Vile

Maarja het is niet zo en die zondag blijft lekker. Gewoon even laten blijken dat ze niet blindelings uitverkopen, kan zeker iets positief zijn naar de toekomst toe.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.968
543
Maarja het kan niet altijd gaan zoals je wil, dus geen verwijten tegenover de boeking van Christine (en wil eigenlijk ook de discussie niet meer opwakkeren) maar om eerlijk te zijn als ik de indeling moest doen met deze line up zou het echt als volgt zijn:
ONE: The Raconteurs – Interpol – Carly Rae Jepsen
TWO: Christine – Kurt Vile
Kurt Vile in TWO? Nee joh, die plek die hij nu heeft, is perfect... Laaghangend zonnetje (hopelijk) en dan die heerlijke lijzige uitgesponnen songs over het strand laten golven... Kijk er nu al naar uit.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.740
2.328
The Visual vervangt Georgia Anne Muldrow op de zondag.

Gezien in het voorprogramma van Tamino. Prima muziek maar gaat snel vervelen. Desondanks ga ik Georgia Anne Muldrow niet heel hard missen.

"Dit jaar introduceren we de gloednieuwe Stage SEVEN. Hier kun je de muzikale diepte opzoeken in experimentele elektronica, R&B en niet-Westerse muziek. Artiesten die hier geprogrammeerd staan, zijn onder andere: Kellman Duran, Bbymutha, Mildlife, Efrim Manuel Menuck, Varg (live), Helena Deland en Kate NV."

Ze zijn hier vergeten Varg tussenuit te halen. Die had gecanceld toch?

"Ook de THREE is volledig vernieuwd, we kunnen niet wachten om die aan je voor te stellen. Er komt ook een nieuw uiterlijk voor TWO en FIVE en het strand van de camping wordt omgetoverd tot Kornuit Beach."

TWO dus toch vernieuwd. Lijkt op het plaatje min of meer hetzelfde. FIVE ziet er volgens mij wel anders uit.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.968
543
Ben ook benieuwd wat er dan precies verandert aan de TWO. De FIVE lijkt de oude THREE te zijn geworden toch?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.228
2.178
The Visual is een prima toevoeging.
In de mail wordt bij SEVEN varg weer genoemd... slordig! En er wordt toch gesproken over een nieuw uiterlijk voor TWO.... Waarschijnlijk een oude tekst die weer gebruikt wordt.
En: wat is die Kornuit stage op de camping??
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.602
Timmetje wrote:
Christine and the Queens is toch groter en bekender dan Tame Impala?

Neen..

Christine kreeg AFAS niet eens vol…

Ja, maar AFAS namen headlinen wel vaker op BKS. Is een Beck groter dan? Of een Run The Jewels? Noel Gallagher (die in een halfege AFAS stond)? Jamie XX? Franz Ferdinand? Pixies? Christine is in ieder geval bekender dan LCD Soundsystem (die voor sommige mensen misschien wat 'moeilijk' was vrees ik?). Maar goed, die discussie is al gevoerd.

Wat Interpol op de ONE betreft: ze hebben al eens in de TWO gestaan, en dat zorgde voor hun beste show in jaren. Weet niet of het zo goed zou zijn mochten ze op de ONE staan. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de facelift van de TWO.

Ze hebben veel dingen (zowel structureel als qua look en feel) onder handen genomen lijkt het. Heel fijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.040
Indiaantje89 wrote:

Timmetje wrote:
Christine and the Queens is toch groter en bekender dan Tame Impala?


Neen..

Christine kreeg AFAS niet eens vol…

Ja, maar AFAS namen headlinen wel vaker op BKS. Is een Beck groter dan? Of een Run The Jewels? Noel Gallagher (die in een halfege AFAS stond)? Jamie XX? Franz Ferdinand? Pixies? Christine is in ieder geval bekender dan LCD Soundsystem (die voor sommige mensen misschien wat ‘moeilijk’ was vrees ik?). Maar goed, die discussie is al gevoerd.

Wat Interpol op de ONE betreft: ze hebben al eens in de TWO gestaan, en dat zorgde voor hun beste show in jaren. Weet niet of het zo goed zou zijn mochten ze op de ONE staan. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de facelift van de TWO.

Ze hebben veel dingen (zowel structureel als qua look en feel) onder handen genomen lijkt het. Heel fijn.
Daar ging het niet om. Het ging er om dat Tame Impala groter is dan Christine.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Ja, maar AFAS namen headlinen wel vaker op BKS. Is een Beck groter dan? Of een Run The Jewels? Noel Gallagher (die in een halfege AFAS stond)? Jamie XX? Franz Ferdinand? Pixies? Christine is in ieder geval bekender dan LCD Soundsystem (die voor sommige mensen misschien wat ‘moeilijk’ was vrees ik?).

Snap volkomen wat je bedoeld. Een een "kleinere" headliner mag wel wat mij betreft. Vind persoonlijk gewoon dat zij nog niet boven een Raconteurs of Interpol uit kan.

En een Noel Gallagher of Pixies zijn wel legendarische namen (ook al over hun hoogtepunt) maar trekt nog altijd een sterke kern denk ik. En is een iets "safer" bet dan Christine. Een Run The Jewels stond dan wel weer naast de combo Arcade Fire - Radiohead. Met LCD hetzelfde naast Arctic Monkeys - The national. Die headliner combo is me toch wat sterker dan dit jaar.

Maar wou eigenlijk echt niet deze discussie voor de 1000e keer opstarten. Afgelopen 2 jaar maar 1/3 headliners gezien. Dus die headliners maken me helemaal niet zo veel uit! Dit jaar bestaat de kans zelfs dat ik ze allemaal deels ga zien. Dat is geleden van... 2015 (2016 wel niet geweest).
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
neracroft wrote:
Het valt ook wel op dat de ticketverkoop minder als vorige jaren gaat. Heb al 3 wedstrijden zien passeren om tickets te winnen. Vroeger zag ik er ook veel passeren (heb er zelfs eens een gewonnen) maar de afgelopen 2 edities zag ik er geen enkele.

Op ticketswap is ook (veel) meer aanbod dan vraag. Vaak ook een goede graadmeter.

Aangeboden: 332
Gezocht: 663

332 > 663?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Wauw... weekend + camping staan nu voor een slordige €100 op Ticketswap. En ik dacht dat ik met de early bird + groepsaankoop een goede deal deed met een ticketje voor €125.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Wel blij dat Roadkill dit jaar niet op BKS staat trouwens. Ik hoop nu dat je lekker “rustig” aan het water kan zitten, ipv die pleuris herrie op de achtergrond. Vond ik altijd erg misstaan daar.

Ze vonden zichzelf ook altijd enorm interessant. Redelijk onuitstaanbaar gezelschap vond ik het persoonlijk. Ik zou die dyi bbq nog wel eens terug willen zien.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.968
543
Wauw… weekend + camping staan nu voor een slordige €100 op Ticketswap. En ik dacht dat ik met de early bird + groepsaankoop een goede deal deed met een ticketje voor €125.
Die heb ik ook ja. Nog steeds uitstekende value for money natuurlijk.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.100
323
gesp wrote:

neracroft wrote:
Het valt ook wel op dat de ticketverkoop minder als vorige jaren gaat. Heb al 3 wedstrijden zien passeren om tickets te winnen. Vroeger zag ik er ook veel passeren (heb er zelfs eens een gewonnen) maar de afgelopen 2 edities zag ik er geen enkele.


Op ticketswap is ook (veel) meer aanbod dan vraag. Vaak ook een goede graadmeter.

Aangeboden: 332
Gezocht: 663

332 > 663?

Als er meer vraag dan aanbod is zouden er geen tickets beschikbaar zijn, toch?

Niet iedereen die aangeeft een ticket te zoeken, zoekt ook daadwerkelijk een weekendticket. Prijzen voor een weekendticket liggen momenteel op 102 euro..
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Indiaantje89 wrote:

Timmetje wrote:
Christine and the Queens is toch groter en bekender dan Tame Impala?


Neen..

Christine kreeg AFAS niet eens vol…

Ja, maar AFAS namen headlinen wel vaker op BKS. Is een Beck groter dan? Of een Run The Jewels? Noel Gallagher (die in een halfege AFAS stond)? Jamie XX? Franz Ferdinand? Pixies? Christine is in ieder geval bekender dan LCD Soundsystem (die voor sommige mensen misschien wat ‘moeilijk’ was vrees ik?). Maar goed, die discussie is al gevoerd..

Maar dat was niet de vraag. Dat was of CATQ niet groter en bekender is dan Tame Impala. En dat is gewoon niet zo. Dat staat helemaal los van wat je van hun muziek vind. Tane Impala zou Ziggo Dome uitverkopen. Christine krijgt Afas niet vol. Dan is mijn conclusie dat TI een grotere en bekendere act is.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Niet iedereen die aangeeft een ticket te zoeken, zoekt ook daadwerkelijk een weekendticket

Klopt wel, ik heb me nog niet op zoekende gezet voor TW Classic maar ben dat wel van plan te doen, heb er geen €100 voor over maar vanaf er ticketjes onder de €60 beschikbaar zijn durf ik nog wel te gaan. En als je dan direct een mail krijgt als er een nieuw ticketje opstaat ben je er natuurlijk snel bij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken