teunajax wrote:
mattman wrote:
Processierups wrote:
De eerste 87 namen voor BKS indoor
https://3voor12.vpro.nl/update~cb6604bb-3099-4ae3-9918-4b31b5d39229~le-guess-who-kondigt-eerste-87-acts-aan~.html
Niet echt een plek waar ik een Mac DeMarco, Raconteurs of Kurt Vile verwacht, zo aan hun programmatie te zien.
Wel een belachelijk sterke lineup, nu al. Maar ik ben dan ook één van de mensen die dit één van de sterkste of zelfs de sterkste BKS lineup(s) vindt. Overigens is er met Deerhunter in ieder geval al een voormalig BKS act te vinden.
Ik hoor ook bij de mensen die dit de sterkste BKS line-up tot nu toe vinden. Ik heb m’n blokkenschema gemaakt maar ik zou gerust er nog één kunnen maken met andere namen en me dan nog prima vermaken. De gemiddelde muziekliefhebber denkt er echter anders over. Die beoordeelt de line-up toch wat meer op de grotere namen zoals een vriend van me die is afgehaakt voor het weekend en alleen de zondag gaat voor Kurt, Interpol en Raconteurs. Zo zijn er nog wel wat vermoed ik. Op FB gaan er 7,8 duizend mensen. Vorig jaar 12 duizend. Denk toch dat dat een indicatie geeft van de te verwachten drukte. Ik vermoed ook dat BKS dit zelf ook wel zo heeft ingeschat met de aanpassingen dit jaar ten aanzien van de stages.