Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Het lijkt erop dat Vleesch Noch Visch dit jaar ontbreekt. Zonde, was m’n favoriet terwijl ik niet eens vegetariër ben.

Iemand hier bekend met Hot Mama Hot? Hebben die een beetje pittig eten of moet ik m’n eigen flesje Secret Aardvark meenemen voor de zekerheid?

Roosmarijn had het volgens mij over meer dan 50 foodtrucks, dus deze lijst (40) lijkt nog niet compleet.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Sateman en the Cider Bar zijn terug én er is een yakotiri food truck. Me happy.

Misschien zijn er door tegenvallende kaartverkoop gewoon wat minder food trucks nodig. Who knows.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Ik zie de Surinamer en Lulu’s Tribal kitchen ook nog niet staan. Dat was onze favo eethoek, naast de FOUR ?
 

polderboi

Nieuw lid
15 mrt 2018
2
0
Iemand n idee of t al erg druk gaat zijn zodra de camping op vrijdag opengaat? En of ze streng controleren op de hoeveelheid drinken en watvoor drank je meeneemt?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Als je er bent als de camping open gaat dan is de wachtrij verwaarloosbaar. Niet te vergelijken met Lowlands bijvoorbeeld. Ik probeer er meestal een half uurtje te zijn voordat het open gaat en sta dan altijd vrijwel vooraan. De laatste jaren was het wel wat drukker want uitverkocht maar dit jaar verwacht ik weer een rustig begin , zeker omdat er nu een aparte camping is met wat meer comfort (Boutique Village). Hoe het later op de dag is durf ik niet te zeggen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
De afgelopen 2 jaar kwam ik altijd aan rond vroege namiddag en eerste band. En heb denk ik nooit langer dan een kwartier moeten aanschuiven.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Het is nog eventjes, maar er is momenteel regen voorspeld op BKS. Hopelijk valt het allemaal goed mee en zijn de voorspellingen tegen dan gewijzigd!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Heb het ook gezien. Kan me van vorig jaar herinneren dat er ook flink regen voorspeld top op een dag van te voren, en toen hebben we het hele weekend geen druppeltje gehad.

Maar wat lichte regen kan voor mij de pret niet drukken in ieder geval. Het sowieso ook liever een temperatuur van rond de 18-20 graden dan dat het heel warm en zonnig is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Komt wel goed met dat weer. Zou maandag nog eens kijken. ;-)

En één tip: whatever you do, kijk nooit naar weeronline. Verschrikkelijke website. Buienradar all the way.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Heb het ook gezien. Kan me van vorig jaar herinneren dat er ook flink regen voorspeld top op een dag van te voren, en toen hebben we het hele weekend geen druppeltje gehad.

Maar wat lichte regen kan voor mij de pret niet drukken in ieder geval. Het sowieso ook liever een temperatuur van rond de 18-20 graden dan dat het heel warm en zonnig is.

Precies. Er was niet alleen regen, maar ook onweer voorspelt; zelfs op donderdag zag de voorspelling er niet goed uit. Uiteindelijk was het perfect weer. Beter nog dan in 2017, toen het iets te warm was.
Pas begin volgende week valt er echt wat zinvols over te zeggen. Voor de mensen die moeten opbouwen wel prettig dat het nu nog even droog is!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Eerst recensies Faye Webster zien er ook goed uit. Lijkt na Lizzo, Big Thief, Aldous Harding weer een rake, actuele boeking te zijn.
Op het lijstje voor vrijdag dus!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
en waar je Big zei bedoel je Fat, stop, geen jokers.
Maar mee eens: Die nieuwe plaat is best goed.
Ik heb er steeds meer zin in. Regen of geen regen.
Het ergste weekend ooit wat betreft weer (2016) hebben we ook overleefd.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Heb er ook weer onwijs veel zin in. Mijn grootste wens (groter dan mooi weer) is gewoon dat de FIVE wat leuk en niet te groot is geworden.

Zonnetje tijdens Mac DeMarco staat op plaats 2.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Indiaantje89 wrote:
En ik hoop op meer capaciteit in de TWO

Ben bang van niet, want zo heel veel meer ruimte is er niet op die plek.

Las al wel dat het sessie-podiummetje verhuist naar de hangout. Niet dat dat zoveel in beslag nam, maar kan misschien wel de reden zijn waarom dat verhuist, want stond daar wel vrij goed zo "in het geheim"
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken