Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.202
2.128
Hoe meer koolmezen hoe beter! Als ze maar geen minister zijn.

Overigens, zat ik de line up van All points East nog eens te bekijken. Als je Christine, Kurt, Nokia, Toro y Moi en Yves Tumor (allemaal op 26 mei) weet over te halen, hoe jammer is het dan dat Beach house niet even overkomt! Een herhaling van hun optreden van 2016 zou ik helemaal niet erg vinden

James Blake is ook een gemiste kans, maar blijkbaar heeft LL meer geboden. Maar Beach House heeft vrijwel geen Europese data…

Hoezo is James Blake een gemiste kans? Stond er twee jaar geleden nog....
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
en 4 jaar geleden ook nog.
Maar een festival is in de festileaks-fora altijd een verzamelbak vol met gemiste kansen.
Ik vind, als je dan net als BKS toch zo'n prima line-up kunt maken, doe je het best goed in festivalland.
Dit jaar komt er nauwelijks publiek alleen voor de headliners, das toch ook best een goede ontwikkeling.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.295
4.965
Idd line-up is prima voor NL begrippen dit jaar. Genoeg niet allerdaagse acts te zien dit jaar. (al had Jarvis Cocker een mooie toevoeging geweest).
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.655
1.166
De grootste missers zijn The Strokes, Courtney Barnett, Black Lips en Beach House vind ik. Zijn allemaal ontzetten dichtbij met momenten. En dit lijken me toch namen dat ALS ze in de buurt zijn, dat ze zeker op Best Kept moeten staan (als geen andere major ze wegsnoept, maar is in geen van de 4 het geval.)

Wilt niet zeggen dat ik de line up slecht vind.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.202
2.128
De grootste missers zijn The Strokes, Courtney Barnett, Black Lips en Beach House vind ik. Zijn allemaal ontzetten dichtbij met momenten. En dit lijken me toch namen dat ALS ze in de buurt zijn, dat ze zeker op Best Kept moeten staan (als geen andere major ze wegsnoept, maar is in geen van de 4 het geval.)

Wilt niet zeggen dat ik de line up slecht vind.

Ik neem aan dat ze the Strokes wel geprobeerd hebben, aangezien die wel op APE staan. Misschien was dit ook wel reden om festival een week te vervroegen.
Maar uiteindelijk was dit dus niet haalbaar: staan in het BKS-weekend op governor’s ball in hun thuisstad. Ook dit kun je moeilijk een misser noemen.
Het missen van Beach House is wel jammer, maar er staat een mooie lineup tegenover.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.295
4.965
Ach missers hou je altijd.. laten we focussen op wat we wel hebben.

Ik hoop dat we ook een beetje lekker weer krijgen rond die tijd. Niet te warm, maar wel lekker blauw luchten en degelijk buiten temperatuur.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.202
2.128
Ach missers hou je altijd.. laten we focussen op wat we wel hebben.

Ik hoop dat we ook een beetje lekker weer krijgen rond die tijd. Niet te warm, maar wel lekker blauw luchten en degelijk buiten temperatuur.

Mooi weer en koolmezen!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.655
1.166
neracroft wrote:
De grootste missers zijn The Strokes, Courtney Barnett, Black Lips en Beach House vind ik. Zijn allemaal ontzetten dichtbij met momenten. En dit lijken me toch namen dat ALS ze in de buurt zijn, dat ze zeker op Best Kept moeten staan (als geen andere major ze wegsnoept, maar is in geen van de 4 het geval.)

Wilt niet zeggen dat ik de line up slecht vind.

Ik neem aan dat ze the Strokes wel geprobeerd hebben, aangezien die wel op APE staan. Misschien was dit ook wel reden om festival een week te vervroegen.
Maar uiteindelijk was dit dus niet haalbaar
: staan in het BKS-weekend op governor’s ball in hun thuisstad. Ook dit kun je moeilijk een misser noemen.
Het missen van Beach House is wel jammer, maar er staat een mooie lineup tegenover.

Dat is dus toch exact wat ik zie als een misser. Ze zijn in de buurt maar spelen in hun thuisstad. Dus BKS heeft geprobeerd maar niet aan het langste eind getrokken => misser dus. Zo bekijk ik het toch :)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.187
4.397
Maar dat valt BKS dan toch moeilijk te verwijten he? Hoop overigens wel dat The Strokes ergens nog in NL of in de buurt gaat spelen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.655
1.166
Maar dat valt BKS dan toch moeilijk te verwijten he? Hoop overigens wel dat The Strokes ergens nog in NL of in de buurt gaat spelen.

Tuurlijk niet, maar als je iets probeert en het mislukt is dat sowieso een misser. Als een voetballer een penalty trapt en de keeper pakt deze, wil niet zeggen dat de voetballer zijn best niet heeft gedaan, toch blijft het een misser.

Heb een beetje het gevoel dat die term hier op verschillende manieren word gebruikt. ik gebruik hem dus als bovenstaande :) Want de 4 bands zijn 4 van dé ultieme BKS bands en kan me niet voorstellen dat BKS het niet geprobeerd zou hebben.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.187
4.397
Een goed genomen strafschop zit altijd ;-).
Maar snap wel wat je bedoelt. Iets kan natuurlijk mislukken zonder dat je daarbij enig verwijt te maken valt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Courtney Barnett is er onderhand meer een voor Pinkpop. Wat een huisvaderrock is dat toch. Zit overigens ook nul pit in live.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.949
510
Courtney Barnett is er onderhand meer een voor Pinkpop. Wat een huisvaderrock is dat toch. Zit overigens ook nul pit in live.
Pit in een slacker rocker... Maar net wat je verwacht natuurlijk. Ik hou ervan, vooral ook live. Maar goed, ik ben ook een vader natuurlijk... ;-)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.202
2.128
Geen Long Table Diners meer met SEVEN in de buurt?
1f615.svg

Lijkt mij niet. Is ongeveer dezelfde plek en anders was verkoop hiervan al wel gestart.
Nog twee weken!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.202
2.128
Georgia Anne Muldrow zal niet op Primavera spelen om ‘logistieke redenen’. Benieuwd of dit nog iets betekent voor BKS.

Edit: zo te zien waren alleen primavera en bks aangekondigd. BKS zal dus waarschijnlijk met een vervanger moeten komen
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
663
329
Het lijkt erop dat Vleesch Noch Visch dit jaar ontbreekt. Zonde, was m'n favoriet terwijl ik niet eens vegetariër ben.

Iemand hier bekend met Hot Mama Hot? Hebben die een beetje pittig eten of moet ik m'n eigen flesje Secret Aardvark meenemen voor de zekerheid?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken