Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.212
2.143
Processierups wrote:

selurxela wrote:
Raconteurs lijkt kij ene te grote naam om nog toegevoegd te worden. Verder geen unrealistische lijst. Hælos misschien nog. Was bomvol in Bitterzoet en in Mei komt hun nieuwe album. Mooie act in three in de late avond.


Raconteurs staan 31 mei op Heartland in Denemarken. Op 1 juni kan er nog wel een stevige sub bijkomen, dus het kan wel. Maar in combinatie met die andere namen is het inderdaad de vraag of het realistisch is.

Zal waarschijnlijk eerder The Raconteurs OF Beach House zijn dan.
Dat denk ik. Dan zie ik liever Beach House komen!
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Beach House – The Raconteurs – Spiritualized
Strand Of Oaks – The Nude Party – Cass McCombs – Honne – Bob Moses – Wooden Shjips – Drugdealer – The Messthetics
Fontaines DC – Men I Trust – Sports Team – Methyl Ethel – It It Anita – Jade Bird

Zoiets dan? (schrap gerust wat niet past, zijn allemaal wel grote kanshebbers, maar sommige spelen misschien als exclusief in NL of staan op een ander festival of zijn dat weekend al volgeboekt.)

Zou mij wel heel blij maken dit lijstje!

Strand of oaks optreden in Tivoli bijna uitverkocht. Die kunnen ze nu bekend gaan maken.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.212
2.143
neracroft wrote:
Beach House – The Raconteurs – Spiritualized
Strand Of Oaks – The Nude Party – Cass McCombs – Honne – Bob Moses – Wooden Shjips – Drugdealer – The Messthetics
Fontaines DC – Men I Trust – Sports Team – Methyl Ethel – It It Anita – Jade Bird

Zoiets dan? (schrap gerust wat niet past, zijn allemaal wel grote kanshebbers, maar sommige spelen misschien als exclusief in NL of staan op een ander festival of zijn dat weekend al volgeboekt.)

Zou mij wel heel blij maken dit lijstje!

Strand of oaks optreden in Tivoli bijna uitverkocht. Die kunnen ze nu bekend gaan maken.

Speelden er in 2017 ook op de Radiohead-dag (op het heetste moment van de dag op ONE).
Hoeft wat mij betreft niet nu alweer terug te komen.
 

Kevieri

Campingartiest
17 feb 2016
50
38
Ik verkoop mijn twee early bird weekend tickets (inclusief camping) wegens gewijzigde reisplannen.
Geïnteresseerden mogen me altijd iets laten weten. ;)
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
373
121
99 Artists, 7 stages, only 93 days to go. ?
Just announced: 40 new artists added to the line-up, still more to follow. See you there!

Death Grips – The Raconteurs – SOPHIE – Spiritualized – Georgia Anne Muldrow – Krystal Klear – Toro y Moi - Wooden Shjips – Amy Root – Angie McMahon – Bbymutha – Blue Lab Beats – Bountyhunter – David Vunk – Denzel Himself – Ditz – Elias Mazian – Fenna Fiction – Fornet - Gotu Jim – Haron – Helena Deland – Kate NV – Lewsberg – LIFE – mad miran – Mike Rogers (dj-set) – Niels Broos – The Nude Party – Paula Tape – Personal Trainer – Puce Mary – Selma Judith – Sports Team – DJ St. Paul – Tala Drum Corps – Torus – Varg (live) – Wallows – Whispering Sons
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.212
2.143
Processierups wrote:

selurxela wrote:
Raconteurs lijkt kij ene te grote naam om nog toegevoegd te worden. Verder geen unrealistische lijst. Hælos misschien nog. Was bomvol in Bitterzoet en in Mei komt hun nieuwe album. Mooie act in three in de late avond.


Raconteurs staan 31 mei op Heartland in Denemarken. Op 1 juni kan er nog wel een stevige sub bijkomen, dus het kan wel. Maar in combinatie met die andere namen is het inderdaad de vraag of het realistisch is.

Zal waarschijnlijk eerder The Raconteurs OF Beach House zijn dan.

The Raconteurs dus! Toch nog een grote naam. Ik denk dat we Beach House nu wel kunnen afschrijven....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Een hoop onbekende namen voor mij.

Maar blij met The Raconteurs, Spiritualized, Sophie, Death Grips, Wooden Shjips en Whispering Sons.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
7 stages, wat een verrassing! En ik had het met de eerder gedropte namen al enorm druk. Nog veel te luisteren en ontdekken, heerlijk! I love voorpret!!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Gotu Jim is een misboekijg van jawelste. Hoezo BKS?

Het is we duidelijk dat de commercieele slag is gewonnnen door DTRH.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.212
2.143
SEVEN
Voor deze zevende editie van Best Kept Secret zijn we al een heel eind onderweg met de voorbereidingen. Er gaat best wat veranderen op het terrein. Je weet al van de camping, waar je dit jaar naast de vertrouwde festivalcamping ook een plaatsje kunt boeken op de Boutique Village (zei daar iemand gratis ontbijt?). Maar ook het festivalterrein gaat op de schop. Er komt een nieuw uiterlijk voor TWO, THREE en FIVE en deze zevende editie van Best Kept Secret introduceren we ook een nieuwe stage: SEVEN. In deze area kun je de muzikale diepte opzoeken in experimentele elektronica, R&B en niet-Westerse muziek. Artiesten die hier geprogrammeerd staan, zijn onder andere: Kellman Duran, Bbymutha, Mildlife, Efrim Manuel Menuck, Varg (live), Helena Deland en Kate NV.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Gotu Jim is een misboekijg van jawelste. Hoezo BKS?

Het is we duidelijk dat de commercieele slag is gewonnnen door DTRH.

Zeker!
En de slag om de fijnste line-up door BKS. Dik. Wat een mooi rijtje namen weer met verassend toch nog een grote naam (Raconteurs). Spannend ook al die veranderingen op het terrein en ook nog eens een nieuwe stage voor nog meer diepte in de programmering. Ik ga daar weer een weekend heel gelukkig rondlopen. :-D
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Op de site (bij line up) staan the Raconteurs boven Christine op zondag? Misschien toch een andere headliner? Vraag me wel af hoe ze het die dag met de One doen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Op de site (bij line up) staan the Raconteurs boven Christine op zondag? Misschien toch een andere headliner? Vraag me wel af hoe ze het die dag met de One doen.

Hm? Staan als zesde naam op die dag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken