Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Jo vraagje. wie iemand of er een lijst is waar op staat wat je allemaal mag mee nemen naar de camping?

https://www.bestkeptsecret.nl/faq-category/huisregels/
Daar staan heel kort de dingen die niet mogen.

https://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/
Hier zou het dan moeten staan, maar jammer genoeg staat het er nog niet... Hopelijk was je daar zelf ook al op uit gekomen.

Waarschijnlijk wil je eigenlijk van specifieke dingen weten of die mogen, misschien kun je die gewoon hier vragen? :p (of ze zelf een berichtje sturen)
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
setheke wrote:
Jo vraagje. wie iemand of er een lijst is waar op staat wat je allemaal mag mee nemen naar de camping?

https://www.bestkeptsecret.nl/faq-category/huisregels/
Daar staan heel kort de dingen die niet mogen.

https://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/
Hier zou het dan moeten staan, maar jammer genoeg staat het er nog niet… Hopelijk was je daar zelf ook al op uit gekomen.

Waarschijnlijk wil je eigenlijk van specifieke dingen weten of die mogen, misschien kun je die gewoon hier vragen?
1f61b.svg
(of ze zelf een berichtje sturen)

Thanks.
Had dit idd al gevonden. Heb niet iets specifieks ofzo, maar vind het wel interessant om het te lezen. Is de eerste keer voor mij dat ik een weekend festival doe. dus ben wel benieuwd wat allemaal toegestaan is.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Fucked Up
Iceage
Built to Spill
Fontaines DC
While She Sleeps
the Nude Party
Employed to serve
Bass drum of death
....Zou mooi zijn. Pas 59 namen gedropt en ik mis nog wat namen. bij deze.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Fucked Up
Iceage
Built to Spill
Fontaines DC

While She Sleeps
the Nude Party
Employed to serve
Bass drum of death
….Zou mooi zijn. Pas 59 namen gedropt en ik mis nog wat namen. bij deze.

Die vette zie ik ook graag komen... Maar While She Sleeps op Best Kept... laat het zo alstublieft!

Ik verwacht pas een 2e pakketje ergens in de tweede helft van maart. En dan eind april timetable met nog wat Casbah/Stage FOUR/... namen?
Lijkt me zoiets te worden dit jaar qua announcements!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
While She Sleeps op BKS???

Veel te commercieele metal core voor een festival als BKS hoor.

Commerciële pop mag wel (Carly Rae Jepsen, Christine and the Queens) maar commerciële metalcore niet?
We meten met twee maten jongens...
(Al hoeft er van mij uberhaupt geen metalcore op Best Kept Secret)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Indiaantje89 wrote:
While She Sleeps op BKS???

Veel te commercieele metal core voor een festival als BKS hoor.

Commerciële pop mag wel (Carly Rae Jepsen, Christine and the Queens) maar commerciële metalcore niet?
We meten met twee maten jongens…
(Al hoeft er van mij uberhaupt geen metalcore op Best Kept Secret)
Commerciële pop mag ook niet!! Bah, weg met die onzin, alleen depressieve singer-songwriters, obscure electronica en rammelende garagebandjes graag...










;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Indiaantje89 wrote:
While She Sleeps op BKS???

Veel te commercieele metal core voor een festival als BKS hoor.

Commerciële pop mag wel (Carly Rae Jepsen, Christine and the Queens) maar commerciële metalcore niet?
We meten met twee maten jongens…
(Al hoeft er van mij uberhaupt geen metalcore op Best Kept Secret)
Van mij mag het best hoor...

Maar er zit gewoon 0,0 realisme in dat die naar BKS komen. Of mogen we daar ook niet meer reageren van de "ik ben open minded" police.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Commerciële pop mag ook niet!! Bah, weg met die onzin, alleen depressieve singer-songwriters, obscure electronica en rammelende garagebandjes graag…

Commerciële pop is natuurlijk ook altijd slecht.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
De 'open minded politie' houdt stiekem zelf niet van rammelende garagebandjes, obscure elektronica en depressieve singer-songwriters.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
De ‘open minded politie’ houdt stiekem zelf niet van rammelende garagebandjes, obscure elektronica en depressieve singer-songwriters.
Haha, integendeel. Ik vind het persoonlijk echter wel fijn dat er iets luchtigers bij geboekt worden voor de balans.

En het was maar een geintje natuurlijk hè... Kunnen jullie vast wel hebben.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
James wrote:

Indiaantje89 wrote:
While She Sleeps op BKS???

Veel te commercieele metal core voor een festival als BKS hoor.


Commerciële pop mag wel (Carly Rae Jepsen, Christine and the Queens) maar commerciële metalcore niet?
We meten met twee maten jongens…
(Al hoeft er van mij uberhaupt geen metalcore op Best Kept Secret)

Commerciële pop mag ook niet!! Bah, weg met die onzin, alleen depressieve singer-songwriters, obscure electronica en rammelende garagebandjes graag…

1f609.svg

En Radiohead.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
visdave34 wrote:

James wrote:

Indiaantje89 wrote:
While She Sleeps op BKS???

Veel te commercieele metal core voor een festival als BKS hoor.


Commerciële pop mag wel (Carly Rae Jepsen, Christine and the Queens) maar commerciële metalcore niet?
We meten met twee maten jongens…
(Al hoeft er van mij uberhaupt geen metalcore op Best Kept Secret)


Commerciële pop mag ook niet!! Bah, weg met die onzin, alleen depressieve singer-songwriters, obscure electronica en rammelende garagebandjes graag…

1f609.svg


En Radiohead.
Die hebben in hun ontwikkeling alle drie de vakjes wel een beetje aangevinkt... ;-)
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:
De ‘open minded politie’ houdt stiekem zelf niet van rammelende garagebandjes, obscure elektronica en depressieve singer-songwriters.

Haha, integendeel. Ik vind het persoonlijk echter wel fijn dat er iets luchtigers bij geboekt worden voor de balans.

En het was maar een geintje natuurlijk hè… Kunnen jullie vast wel hebben.

Zeker! Persoonlijk ben ik het liefst het hele weekend depressief maar iedereen z'n smaak natuurlijk.
Enne... nu ben ik al met Carly overstag gegaan maar metalcore als 'luchtig' zien, dat vergt nog enige oefening.
 

mart

Playlistbediener
28 mrt 2016
26
0
Wat meer garagebandjes mag zeker wel. Paar jaar geleden Vant ook erg van genoten. Vorig jaar nog cd meegenomen canshaker pi. Ben benieuwd naar dit jaar. Paar ruigere bandjes buiten de casbah vind ik altijd wel lekker voor de afwisseling. Zeal&ardor mogen wel terugkomen.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Net gespot:

cure.jpg.48cd469e04305e80881ff3035bc3c28f.jpg


Vier avonden in Sydney Opera House, Australië.
Zoiets moet toch ook in Nederland kunnen... Maarja, World Exclusive. Hoelang zou dit al gepland zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken