Best Kept Secret 2018

Voor de fans van The Killers hier...

Watch The Killers cover The Smiths’ ‘This Charming Man’ after Morrissey cancels headline set:

https://twitter.com/rubix_ryan/status/940150448840892416

Muse – The Killers – Snow Patrol
Tis beslist ze mannekes
1f602.svg

:lol:

Sufjan Stevens - Björk - The National als headliners en de kaartprijs naar 130€ met een goede dagprogrammering (in tegenstelling tot vorig jaar..)
Lijkt me het ultieme scenario..
Maar Sufjan zal wel weer geen festivals aandoen?

Sufjan Stevens – Björk – The National als headliners en de kaartprijs naar 130€ met een goede dagprogrammering (in tegenstelling tot vorig jaar..)

Dat zou een prachtig lijstje zijn, maar je kunt een lagere ticketprijs dan wel vergeten.
Sufjan zou eerder al genoemd zijn voor Primavera Sound. De organisatie van dat festival heeft echter al ontkent dat hij komt.
Gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren.

James wrote:
Sufjan Stevens – Björk – The National als headliners en de kaartprijs naar 130€ met een goede dagprogrammering (in tegenstelling tot vorig jaar..)

Dat zou een prachtig lijstje zijn, maar je kunt een lagere ticketprijs dan wel vergeten.
Sufjan zou eerder al genoemd zijn voor Primavera Sound. De organisatie van dat festival heeft echter al ontkent dat hij komt.
Gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren.

Zonde, voor festivals als Primavera & Best Kept Secret zou hij (in mijn ogen) echt dé boeking zijn. Maar over de ticketprijs; vorig jaar hadden we toch twee bijzonder dure headliners, als dat dit jaar niet het geval is (waar ik toch niet echt vanuit ga) zal de ticketprijs toch wel wat omlaag gaan?

Er komt eindelijk nieuws aan over BKS 2018. Op Facebook is zojuist een filmpje geplaatst met hoogtepunten van de afgelopen 5 jaren en de boodschap 'Get Ready'.

The Cure met ‘only European show in 2018’ op BST, dus die kunnen we afschrijven.

Ofwel vandaag nog, of waarschijnlijk morgen, de eerste namen? Ik ben erg benieuwd! Ik ga voor LCD Soundsystem - Björk - Gorillaz.

Get ready met een filmpje van hoogtepunten op Facebook. Er komen namen aan!

Welk nummer hoor je bij dat filmpje ? Ik kan het zo even niet snel bepalen.... Dat is onze eerste bevestigde naam namelijk !

Ja, OK @Jelle bedankt. Die had een link met Vampire Weekend ....Van mij mag Jungle wel komen en San Holo. maar ook: The Flaming Lips, Future Islands en the War on Drugs.

Dat is Bike Dream van Rostam.

Goed speurwerk! (kende hem nog niet)

Opgegroeid in de 80ties voel ik me meteen thuis bij die New Wave klanken trouwens.....(gaat nu artiest uitchecken) Onmiskenbaar Cure gitaartje.

Meer namen graag BKS!

Even offtopic...welke mafkees noemt zijn kind Sufjan? Dan heb je toch echt aan LSD gezeten.

Even offtopic…welke mafkees noemt zijn kind Sufjan? Dan heb je toch echt aan LSD gezeten.

Het kan erger. Twee posts hierboven gaat het nog over iemand die Rostam Batmanglij heet.

Users who are viewing this thread