Best Kept Secret 2018

FKS Scorpio heeft Björk geboekt voor in Zweden. Dat is wel in augustus, maar misschien wel interessant dat FKS de boeking doet.

Het kan erger. Twee posts hierboven gaat het nog over iemand die Rostam Batmanglij heet.

hahahahaha. Ik had ooit een client die als voorletters SOA had. Gezien haar liefde voor heroine en de manier waarop ze er aankwam best nog wel toepasselijk.

Even offtopic…welke mafkees noemt zijn kind Sufjan? Dan heb je toch echt aan LSD gezeten.
Sufjan [Soefsjan?] is een verbastering, is Indiaas/Arabisch?
Klinkt alleen stom in het Nederlands.

Als je moeite hebt Sufjan uit te spreken mag je hem ook Subaru noemen. Hopelijk begrijpt iemand deze.

.....en Cocaine Piss....echt waar ?!
Die heb ik afgelopen jaar bij Woolstock (Tilburg) gezien....(Woolstock, ruk-festival, maar de muziek was supervet en Cocaine Piss was een hoogtepuntje imo)

…..en Cocaine Piss….echt waar ?!
Die heb ik afgelopen jaar bij Woolstock (Tilburg) gezien….(Woolstock, ruk-festival, maar de muziek was supervet en Cocaine Piss was een hoogtepuntje imo)
Stond ook op Breda Barst, was een vet optreden idd.. Alleen was volgens mij binnen half uurtje weer klaar. Ik kan me in ieder geval een heel korte show herrineren. Lijkt me best toffe naam voor BKS.

Wat zouden we trouwens vinden van Nine Inch Nails op BKS? Die doen namelijk ook Europese festivals aan deze zomer

Nine Inch Nails zou heel tof zijn, maar denk ook inderdaad dat BKS het niet zal doen. Ik kan me vergissen in het BKS-publiek, maar Nine Inch Nails is denk ik iets teveel metal voor BKS.

Het zou wel weer een ander soort headliner zijn, zoals Jamie XX en Run The Jewels ook wat aparter waren dan de andere headliners.

Ondertussen heeft Macklemore dit per ongeluk gedeeld. Jack White tourt dus toch, zou die rond BKS al in Europa zijn?

Naar verluid staat Jack White dus op Mad Cool en niet op Primavera. Ben bang dat hij dus niet op tijd in Europa zal zijn, maar duimen kan altijd. Of zou Down the Rabbit Hole hem hebben?

Users who are viewing this thread