Best Kept Secret 2018

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
FKS Scorpio heeft Björk geboekt voor in Zweden. Dat is wel in augustus, maar misschien wel interessant dat FKS de boeking doet.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het kan erger. Twee posts hierboven gaat het nog over iemand die Rostam Batmanglij heet.

hahahahaha. Ik had ooit een client die als voorletters SOA had. Gezien haar liefde voor heroine en de manier waarop ze er aankwam best nog wel toepasselijk.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Even offtopic…welke mafkees noemt zijn kind Sufjan? Dan heb je toch echt aan LSD gezeten.
Sufjan [Soefsjan?] is een verbastering, is Indiaas/Arabisch?
Klinkt alleen stom in het Nederlands.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Sufjan is een Arabisch/Islamitische naam en betekent: hij die komt met het zwaard. Bron Wiki
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.603
Als je moeite hebt Sufjan uit te spreken mag je hem ook Subaru noemen. Hopelijk begrijpt iemand deze.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
.....en Cocaine Piss....echt waar ?!
Die heb ik afgelopen jaar bij Woolstock (Tilburg) gezien....(Woolstock, ruk-festival, maar de muziek was supervet en Cocaine Piss was een hoogtepuntje imo)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
…..en Cocaine Piss….echt waar ?!
Die heb ik afgelopen jaar bij Woolstock (Tilburg) gezien….(Woolstock, ruk-festival, maar de muziek was supervet en Cocaine Piss was een hoogtepuntje imo)
Stond ook op Breda Barst, was een vet optreden idd.. Alleen was volgens mij binnen half uurtje weer klaar. Ik kan me in ieder geval een heel korte show herrineren. Lijkt me best toffe naam voor BKS.
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Wat zouden we trouwens vinden van Nine Inch Nails op BKS? Die doen namelijk ook Europese festivals aan deze zomer
 

anachonda

Playlistbediener
28 nov 2017
17
0
Wat zouden we trouwens vinden van Nine Inch Nails op BKS? Die doen namelijk ook Europese festivals aan deze zomer
Dat zou ik enorm toejuichen! Denk alleen niet dat het een BKS naam is.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Nine Inch Nails zou heel tof zijn, maar denk ook inderdaad dat BKS het niet zal doen. Ik kan me vergissen in het BKS-publiek, maar Nine Inch Nails is denk ik iets teveel metal voor BKS.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Het zou wel weer een ander soort headliner zijn, zoals Jamie XX en Run The Jewels ook wat aparter waren dan de andere headliners.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799


Ondertussen heeft Macklemore dit per ongeluk gedeeld. Jack White tourt dus toch, zou die rond BKS al in Europa zijn?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Naar verluid staat Jack White dus op Mad Cool en niet op Primavera. Ben bang dat hij dus niet op tijd in Europa zal zijn, maar duimen kan altijd. Of zou Down the Rabbit Hole hem hebben?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken