Best Kept Secret 2018

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Voor de fans van The Killers hier...

Watch The Killers cover The Smiths’ ‘This Charming Man’ after Morrissey cancels headline set:

https://twitter.com/rubix_ryan/status/940150448840892416
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Muse – The Killers – Snow Patrol
Tis beslist ze mannekes
1f602.svg

:lol:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Yannick wrote:
Muse – The Killers – Snow Patrol
Tis beslist ze mannekes
1f602.svg


1f606.svg
Dan staan in deze voorspelling niet eens The Chainsmokers of Twenty One Pilots...
Ik kijk er niet van op als die namen deze week nog ergens in Europa opduiken.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Sufjan Stevens - Björk - The National als headliners en de kaartprijs naar 130€ met een goede dagprogrammering (in tegenstelling tot vorig jaar..)
Lijkt me het ultieme scenario..
Maar Sufjan zal wel weer geen festivals aandoen?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.252
2.192
Sufjan Stevens – Björk – The National als headliners en de kaartprijs naar 130€ met een goede dagprogrammering (in tegenstelling tot vorig jaar..)
Lijkt me het ultieme scenario..
Maar Sufjan zal wel weer geen festivals aandoen?

Dat zou een prachtig lijstje zijn, maar je kunt een lagere ticketprijs dan wel vergeten.
Sufjan zou eerder al genoemd zijn voor Primavera Sound. De organisatie van dat festival heeft echter al ontkent dat hij komt.
Gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Sufjan Stevens – Björk – The National als headliners en de kaartprijs naar 130€ met een goede dagprogrammering (in tegenstelling tot vorig jaar..)
Lijkt me het ultieme scenario..
Maar Sufjan zal wel weer geen festivals aandoen?

Dat zou een prachtig lijstje zijn, maar je kunt een lagere ticketprijs dan wel vergeten.
Sufjan zou eerder al genoemd zijn voor Primavera Sound. De organisatie van dat festival heeft echter al ontkent dat hij komt.
Gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren.

Zonde, voor festivals als Primavera & Best Kept Secret zou hij (in mijn ogen) echt dé boeking zijn. Maar over de ticketprijs; vorig jaar hadden we toch twee bijzonder dure headliners, als dat dit jaar niet het geval is (waar ik toch niet echt vanuit ga) zal de ticketprijs toch wel wat omlaag gaan?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.252
2.192
Er komt eindelijk nieuws aan over BKS 2018. Op Facebook is zojuist een filmpje geplaatst met hoogtepunten van de afgelopen 5 jaren en de boodschap 'Get Ready'.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
The Cure met ‘only European show in 2018’ op BST, dus die kunnen we afschrijven.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ofwel vandaag nog, of waarschijnlijk morgen, de eerste namen? Ik ben erg benieuwd! Ik ga voor LCD Soundsystem - Björk - Gorillaz.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Get ready met een filmpje van hoogtepunten op Facebook. Er komen namen aan!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Welk nummer hoor je bij dat filmpje ? Ik kan het zo even niet snel bepalen.... Dat is onze eerste bevestigde naam namelijk !
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Ja, OK @Jelle bedankt. Die had een link met Vampire Weekend ....Van mij mag Jungle wel komen en San Holo. maar ook: The Flaming Lips, Future Islands en the War on Drugs.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Dat is Bike Dream van Rostam.

Goed speurwerk! (kende hem nog niet)

Opgegroeid in de 80ties voel ik me meteen thuis bij die New Wave klanken trouwens.....(gaat nu artiest uitchecken) Onmiskenbaar Cure gitaartje.

Meer namen graag BKS!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Even offtopic...welke mafkees noemt zijn kind Sufjan? Dan heb je toch echt aan LSD gezeten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Even offtopic…welke mafkees noemt zijn kind Sufjan? Dan heb je toch echt aan LSD gezeten.

Het kan erger. Twee posts hierboven gaat het nog over iemand die Rostam Batmanglij heet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken