Best Kept Secret 2018

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.419
2.543
Ik vond het ook niet zo'n probleem afgelopen jaar. Meer foodtrucks is meer keuze en minder lange rijen. Het hoort ook wel bij dit festival.

De twee uitzondering zijn hier al genoemd, namelijk Roadkill en de flauwekul van Tokyo hill. Die laatste missen we dit jaar gelukkig!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Foodtrucks met lekkere eten kun je niet genoeg hebben maar daar hoeft geen animatie bij. Het is juist lekker om in alle rust wat te eten. Het vermaak vind je op de podia in de vorm van optredens.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
In ieder bospad had je wel wat. Heel veel koffiestands ook. Ik vond het jammer dat we niet overal wat konden proeven. Het is een muziekfestival geen foodtruck festijn. Superleuk dat wel en beslist sfeerverhogend maar heb een beetje een soort spijtgevoel als ik op de laatste dag iets heel gaafs ontdek waar ik nog niks geproefd heb. Soort van fear of missing out maar dan anders.

Dit zie ik dus echt een beetje als een luxeprobleem. Is toch heerlijk dat je tussen twee stages kunt lopen en meerdere stands wilt proberen? Lekker man elke keer iets anders eten. Maar om daarna te balen dat ik iets vergeten ben te proberen? Volgend jaar weer komen!!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.012
168
In ieder bospad had je wel wat. Heel veel koffiestands ook. Ik vond het jammer dat we niet overal wat konden proeven. Het is een muziekfestival geen foodtruck festijn. Superleuk dat wel en beslist sfeerverhogend maar heb een beetje een soort spijtgevoel als ik op de laatste dag iets heel gaafs ontdek waar ik nog niks geproefd heb. Soort van fear of missing out maar dan anders.
Indiaantje; Ik snap je wel, weinig sereens aan daar bij het water. Vooral ook vanwege de wildplassers tegen het riet. Echt behoorlijk asociaal.

Die koffietent in het bos met die DJ was wel erg lachen vorig jaar. Daar ontstonden regelmatig spontane feestjes.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik las dat ze bij 3voor12 ook gokken op Despacio. Zou in lijn zijn met dat blokkenschema maar aan de andere kant is het dan extra dance stage toch? En als dat geluid daar echt zo tof is wie gaat er dan nog naar FOUR? Ik bedoel; het bandjes publiek komt toch al nauwelijks overdag op FOUR dus ik begrijp die move van een extra stage niet zo..

Oh ja, heeft er al iemand zin in? en komt er nog een 'meet'? :)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Despacio zou zeker ten koste van Four gaan maar is natuurlijk een eenmalig iets. Als het structureel zou zijn dan zou het inderdaad een gekke keuze zijn voor een extra stage.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Ik las dat ze bij 3voor12 ook gokken op Despacio. Zou in lijn zijn met dat blokkenschema maar aan de andere kant is het dan extra dance stage toch? En als dat geluid daar echt zo tof is wie gaat er dan nog naar FOUR? Ik bedoel; het bandjes publiek komt toch al nauwelijks overdag op FOUR dus ik begrijp die move van een extra stage niet zo..

Ik denk dat 3voor12 gewoon roept wat de meerderheid online roept, mogelijks omdat dat hier als mogelijkheid is genoemd. Denk wel dat we ondertussen al een (uitgombare) streep door Despacio kunnen treken. De leden zijn gewoon al met te veel bezig dat weekend!

Ik geloof er alvast niet meer in, misschien gewoon een uitbreiding van de secret sessions of dergelijke?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Verdorie die FJM zijn nieuwe album is goed! Maar ik wil ook naar Preoccupations.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.071
663
Dillinger wrote:
Ik las dat ze bij 3voor12 ook gokken op Despacio. Zou in lijn zijn met dat blokkenschema maar aan de andere kant is het dan extra dance stage toch? En als dat geluid daar echt zo tof is wie gaat er dan nog naar FOUR? Ik bedoel; het bandjes publiek komt toch al nauwelijks overdag op FOUR dus ik begrijp die move van een extra stage niet zo..

Ik denk dat 3voor12 gewoon roept wat de meerderheid online roept, mogelijks omdat dat hier als mogelijkheid is genoemd. Denk wel dat we ondertussen al een (uitgombare) streep door Despacio kunnen treken. De leden zijn gewoon al met te veel bezig dat weekend!

Ik geloof er alvast niet meer in, misschien gewoon een uitbreiding van de secret sessions of dergelijke?
Het lijkt mij ook niet meer waarschijnlijk, wat 3voor12 ook moge zeggen. Als ze Despacio geboekt zouden hebben, hadden ze daar toch veel groter mee uitgepakt? Zeker nu het nog niet uitverkocht is.

Maar goed, nu heb ik dus geen idee wat het wel kan zijn...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Ik verwacht ook geen Despacio maar sluit het toch ook nog niet uit. Er wijst ook wel veel die richting op.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.419
2.543
Ik begrijp uit het 3voor12-artikel dat Despacio ook met gast-dj's werkt. Of dat waar is weet ik niet, maar mijn gok blijft Despacio. Zeker nu het bericht is dat het festival dicht tegen uitverkopen aan zit.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.071
663
https://djmag.com/content/10-massive-tracks-one-world%E2%80%99s-greatest-clubbing-experiences-despacio

Goh, zou toch wel heel tof zijn zeg... Op de 'constant queue to get in' na dan...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
In dat artikel staat ook wel dat het van 2 tot 8 was.

Als dat op Best kept ook zo is, valt dat nog te combineren (zondag komt de LCD Soundsystem show niet in gevaar). Zaterdag kan dat ook als James Murphy misschien een uurtje of 2 vroeger doorgaat naar Luxemburg. Maar 2ManyDJs speelde ook ergens stond een tijdje terug op dit forum, maar hier vind ik niets van terug. Maar de kans bestaat natuurlijk ook wel dat dat 's nachts is, en dus ook combineerbaar!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Weekendtickets bijna uitverkocht. En terecht met dit programma. Alleen de zondag lijkt minder populair terwijl dat toch in de breedte misschien wel de sterkste dag is. LCD is toch minder bekend dan The National en zeker Arctic Monkeys.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.419
2.543
Weekendtickets bijna uitverkocht. En terecht met dit programma. Alleen de zondag lijkt minder populair terwijl dat toch in de breedte misschien wel de sterkste dag is. LCD is toch minder bekend dan The National en zeker Arctic Monkeys.

En terecht!! Nog een weekje!
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
487
34
Nou, volgens de plattegrond heeft de Tokio Hill plaats moeten maken voor het ? Dus het zal wel iets van een extra tent moeten zijn dan toch? Ik zit zelf toch te denken aan akoestische sessies oid
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Dat lijkt me niet want dat heb je al met de 3voor12 sessies in de Secret Garden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken