Best Kept Secret 2018

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Weekendtickets bijna uitverkocht. En terecht met dit programma. Alleen de zondag lijkt minder populair terwijl dat toch in de breedte misschien wel de sterkste dag is. LCD is toch minder bekend dan The National en zeker Arctic Monkeys.

Ik vind zondag toch ook veruit de minste dag. Heel wat toffe bands, maar toch maar 2 waar ik écht écht écht hard naar uitkijk!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Echt waar Neracroft?! Ik vind de zondag misschien wel de beste dag van BKS ooit qua programma.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.012
168
Wat zou dat vraagteken kunnen zijn als het NIET Despacio is ?
- Toch een overdekte disco met limited access maar dan niet Despacio, maar iets wat BKS organisatie zelf heeft bedacht.
- Een akoestische stage/tent waar je artiesten unplugged kan gaan luisteren
- Het befaamde jukebox-systeem waar Roos het over had in haar interview met festileaks.
- ...
En wat weten we WEL van het vraagteken ?
- Het is de hele dag, van 14:00 tot 24:00
- Het ligt waar vorig jaar Tokyo Hill lag.
- ...

The Casbah staat ook gewoon op dezelfde plek als vorig jaar...dat drie keer groter zijn past dan dus WEL.

Ik vind in ieder geval, hier had ik vorig jaar iets over op te merken, dat ze dit jaar veel goeds doen aan de marketing-kant. Er is genoeg om over te praten, getuige ook de 90 pagias aan forumpraat in dit topic.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Echt waar Neracroft?! Ik vind de zondag misschien wel de beste dag van BKS ooit qua programma.
Ja hoor, laat me even verdelen (1: super excited voor 2) sowieso van begin tot eind kijken 3) ga ik ook wel wat van proberen mee pikken)

Vr:
1) Deerhunter, And You Will Know Us By The Trail Of Dead, Future Islands, Haxxan
2) Arctic Monkeys, The Districts
3) Crows

Za:
1) Wavves, Dune Rats, The National (normaal... maar helaas),
2) Bully/Angus & Julia Stone, Omni, Wolf Alice, Slowdive, Warpaint
3) Mattiel/The Kills, Drahla

Zo:
1) Hinds, Ty Segall
2) Spoon, Moaning, Rodriguez/Waxahatchee
3) Gus Dapperton, Father John Misty, Gang Of Youths, Mogwai
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Nu begrijp ik het Neracroft. Jij hebt niets met LCD en UMO. Als je dat wel hebt dan ziet die zondag er heel anders uit.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Nu begrijp ik het Neracroft. Jij hebt niets met LCD en UMO. Als je dat wel hebt dan ziet die zondag er heel anders uit.

Nee, heb nog wel geprobeerd om in beide wat meer into te geraken. Maar verder dan 2 a 3 nummers per band die ik 'wel oké' vond, kwam ik niet.
UMO heeft daarbovenop afgelopen week volgens vele recenties een barslechte show gespeeld in de AB. Hopelijk voor jullie zijn ze meer in vorm dan.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
UMO heeft daarbovenop afgelopen week volgens vele recenties een barslechte show gespeeld in de AB. Hopelijk voor jullie zijn ze meer in vorm dan.
Gister UMO op Primavera gezien en dat viel ook onwijs tegen. Die zanger klinkt onwijs geforceerd en komt ook maar half uit z'n woorden/zinnen.

Zit zelf ook nog te overwegen om de zondag heen te gaan. Genoeg leuke namen om een dag te vullen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Ruben Nielson is niet de beste zanger dus dat zou zo maar kunnen kloppen. Optreden in 2016 vond ik erg goed en zijn laatste album ook dus daar houd ik me aan vast.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ik las dat ze bij 3voor12 ook gokken op Despacio. Zou in lijn zijn met dat blokkenschema maar aan de andere kant is het dan extra dance stage toch? En als dat geluid daar echt zo tof is wie gaat er dan nog naar FOUR? Ik bedoel; het bandjes publiek komt toch al nauwelijks overdag op FOUR dus ik begrijp die move van een extra stage niet zo..
Op Four is overigens een hoop oningevuld, ipv St. Paul, zoals gewoonlijk, is het misschien daar dat die "jukebok" of wat het ook was komt? En het is in de open lucht ipv binnen, dat kan ook een verschil maken.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Het weer slaat om, regen voorspeld. Mag de pret niet drukken. Zondag ook mijn favo dag.
Moaning, UMO en laat me graag verrassen door LCD. (Zeer lovende recensie NME: ..." Or you can, like the hordes of LCDemented nutjobs limboing under each others’ outstretched arms or flailing their around like Zumba classes spiked with PCP, cut loose and freak out to what’s undoubtedly the most epic intellectual dance rock experience on the planet.")
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Ze kunnen ongeveer twee dagen van te voren het weer voorspellen. Dus zegt nu nog niet zoveel. Van mij hoeft het ook niet warm te zijn. Als het maar droog is.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Zon en droog is natuurlijk altijd toffer maar zolang je niet door de plassen moet lopen of je tent helemaal onder water staat, stoort een beetje regen mij niet hoor!
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Zolang het geen herhaling wordt van de regenbuien toen in 2016, kan ik wel met af en toe een buitje leven.
Maar zoals noid al zegt; het weer zover van te voren bepalen is niet te doen. Dinsdag/woensdag zullen we een voorspelling hebben die vrij betrouwbaar is.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Trouwens...Ik voorspel dat Vince Staples de Two gaat afbreken!!! (Luister onvrijwillig mee met 18 jarige dochter's BKS playlist en daar zou ze nog wel eens gelijk in kunnen krijgen, ookal is het niet je cup of tea, misschien effe kijken.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Vince Staples breekt overal elke tent af dus dat verbaasd me niets. Kijk er zeker naar uit!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.419
2.543
Wat een rust hier vandaag, terwijl de Two inmiddels al staat (zie filmpje Facebook) en de verschillende sets op Primavera Sound en All Points East al een aardig beeld geven van wat we volgende week kunnen verwachten.

Set van The National op PS was kort, maar het concert in Londen moet goed geweest zijn. NME:

“Tonight was just the latest rung on the gradual but unstoppable ascent of the band who’ve played the long game and won. Always existing outside of trends and fads, they stand here tonight purely because they deserve it and the people want them to. There are no bells, no whistles, no gimmicks, just a flawless catalogue and a whole lotta love. This was their finest hour, but there will be so many more. No one can deny them that. God Bless The National.”

Read more at http://www.nme.com/news/music/national-team-staves-war-drugs-triumphant-london-scott-hutchison-all-points-east-watch-setlist-2331286#kshyJDDV3DPyeY62.99
http://www.nme.com/news/music/national-team-staves-war-drugs-triumphant-london-scott-hutchison-all-points-east-watch-setlist-2331286
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken