Best Kept Secret 2018

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Processierupsen zijn wel redelijk makkelijk te vermijden. Teken zijn wel echt kut, vooral op een festival.

Lag vorig jaar toen ik m'n tentje aan het opzetten was binnen een minuut al met mn knieën in een hoop rode mieren ook.

Iets met een grap van Ray Fuego en vlammenwerpers en insecten bestrijden (Lukt me niet om de grap zelf goed te maken).
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Woordspelingen zijn altijd een belangwekkend goede reden, kan er echter geen bespeuren. Maar alsof Kanye West nog nooit bekritiseerd is en zijn fans dat niet zouden weten. En het dus nodig is dat jij er bent om ze op hun plaats te zetten. Kom op zeg.
Je kunt het niet laten hangen he ? Ik wil alleen dat dit forum in balans blijft, stellingen over artiesten waar ik de noodzaak niet van inzie reageer ik op. Punt.

Maar kom je ook naar de festileaks BKS meeting ?
Kunnen we nog even face-to-face nababbelen over wel-Kanye of niet-Kanye......dan gaan we in dit forum niet verder met een offtopic onderwerp door te praten over een artiest die op geen enkel festival optreedt dit jaar.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Altijd grappig, iemand die zegt dat een ander niet kan ophouden maar dan zelf weer doorgaat.

Niet veel interesse in meetings, meer in optredens. Grootste gat in mijn schema is vrijdag van 22:15 tot 23:00, dan kan ik wel.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Ok, er is al een Kanye topic.
https://forum.festileaks.com/forums/topic/kanye-west/
Hier moet je naartoe om je gelijken te spreken over Kanye. BKS heeft geen kanye West dus de discussie hoort hier niet echt thuis. Groetjes.

Beste Moderator, aub opletten hier. Ik heb geen zin in een pingpong spelletje met een of ander nepaccount.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.548
6.223
Ik vind Kanye West wel een muzikaal genie. Buiten dat mag je van hem vinden wat je wil, maar je kunt niet zeggen dat hij niet één van de meest indrukwekkende carriëres heeft gehad van zo’n beetje elke muzikant ooit tot nu toe. The College Dropout, 808’s and Heartbreak, My Beautiful Dark Twisted Fantasy en Yeezus zijn wel echt allemaal minstens 9/10, ook qua vernieuwing en invloed op het rapgenre.

Absoluut. BKS zou helaas te klein voor hem zijn.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
BKS is inderdaad veel te klein voor Kanye, en het is ook geen realistische boeking. Ook geen boeking die BKS moet willen maken denk ik, ook al zou ik het persoonlijk wel een toffe naam vinden voor op het affiche. Misschien dat Frank Ocean wat meer bij het festival zou passen. Dat zou ook wel echt een waanzinnige boeking zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.374
5.063
Eten ziet er weer goed uit, hoop wel dat ze die Roadkill tent ergens plaatsen of helemaal niet meer toe laten. Die waren veel te irritant aanwezig.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Eten ziet er weer goed uit, hoop wel dat ze die Roadkill tent ergens plaatsen of helemaal niet meer toe laten. Die waren veel te irritant aanwezig.

Vond het vorig jaar wel lollig (als vegetarier) maar zie ze er niet tussen staan.
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
38
0
Indiaantje89 wrote:
Eten ziet er weer goed uit, hoop wel dat ze die Roadkill tent ergens plaatsen of helemaal niet meer toe laten. Die waren veel te irritant aanwezig.

Vind het vorig jaar wel lollig (als vegetarier) maar zie ze er niet tussen staan.
Staan er wel weer tussen dit jaar, ze heten plantage onverwacht en geen roadkill dus. Mix van kunstenaars koks en levensgenieters die naast heerlijk eten er een "showtje" bij geven. Ik vond het erg leuk om te aanschouwen.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Vonden jullie de hoeveelheid foodstands te groot vorig jaar? Ik eigenlijk wel een beetje (incl de Tokyo sushi hill die volgens mij niet echt liep)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.374
5.063
MixTape wrote:

Indiaantje89 wrote:
Eten ziet er weer goed uit, hoop wel dat ze die Roadkill tent ergens plaatsen of helemaal niet meer toe laten. Die waren veel te irritant aanwezig.


Vind het vorig jaar wel lollig (als vegetarier) maar zie ze er niet tussen staan.

Staan er wel weer tussen dit jaar, ze heten plantage onverwacht en geen roadkill dus. Mix van kunstenaars koks en levensgenieters die naast heerlijk eten er een “showtje” bij geven. Ik vond het erg leuk om te aanschouwen.
Ik vond dat ze heel irritant bezig waren. Bij het water moet het sereen zijn. En mag die tering herrie van huj lekker ergens anders staan. Heb je zo’n mooie locatie en dan laat je het terroriseren door die popie jopie hipsters.. zo , ken je plek man.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vonden jullie de hoeveelheid foodstands te groot vorig jaar? Ik eigenlijk wel een beetje (incl de Tokyo sushi hill die volgens mij niet echt liep)

Teveel foodstands? Waarom zou de bezoeker daT als negatief kunnen zien? Ik wil niet te lang in de rij staan voor mijn eten.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
In ieder bospad had je wel wat. Heel veel koffiestands ook. Ik vond het jammer dat we niet overal wat konden proeven. Het is een muziekfestival geen foodtruck festijn. Superleuk dat wel en beslist sfeerverhogend maar heb een beetje een soort spijtgevoel als ik op de laatste dag iets heel gaafs ontdek waar ik nog niks geproefd heb. Soort van fear of missing out maar dan anders.

Indiaantje; Ik snap je wel, weinig sereens aan daar bij het water. Vooral ook vanwege de wildplassers tegen het riet. Echt behoorlijk asociaal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken