Best Kept Secret 2018

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Black Lies wrote:
Dat zou wat zijn, om Fugazi eens live te zien.

Ik las in zo’n schrift van LGW? dat zij ze al enkele jaren proberen te boeken.

Ze spelen zo nu en dan nog wel samen voor de lol, maar ze gaan nooit terug live spelen hebben ze al vaak gezegd, daar gaat een flinke smak geld hen niet doen in veranderen (een band zijnde die nooit merch heeft gemaakt om het economische aspect rond de muziekwereld te disencouragen + alleen maar shows speelde onder de $10 ofzo.)

Iets ams Replacements, originele Guns 'n Roses, Postal Service, Misfits,... had ik echt niet verwacht. Maar Fugazi hun onwaarschijnlijkheid ligt echt op 0,00000001% denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Die lijken inderdaad nog minder happig naar een reünie dan Robert Plant, David Byrne, Michael Stipe en Morrisey bijeen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Als twee, dan knal ik er even overheen dat Kanye West een van de grootste droplullen van de wereld heeft -.... eh- is,.....
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Jelle wrote:

Wessel wrote:
Kanye West is de ultieme BKS headliner.


Ik zie de boycotgroepen op Facebook al ontstaan. Ik sta in ieder geval vooraan.

Vooraan bij de boycot groep? Of bij het optreden van Kanye :D?

Het optreden van Kanye natuurlijk. Nog 2 nachtjes slapen voordat z'n nieuwe album uitkomt trouwens.

 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Als twee, dan knal ik er even overheen dat Kanye West een van de grootste droplullen van de wereld heeft -…. eh- is,…..
Als blijkt dat iemand een optreden van Kanye West tof vindt, dan vind je het nodig om even te melden dat je hem een droplul vindt? Interessante manier van doen.

 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Vraag waarvoor ik kwam: NS verkoopt "combitickets" Trein + Pendelbus. Houdt dit in dat je voor de pendelbus moet betalen? En zo ja, hoeveel kost dit?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Vraag waarvoor ik kwam: NS verkoopt “combitickets” Trein + Pendelbus. Houdt dit in dat je voor de pendelbus moet betalen? En zo ja, hoeveel kost dit?
Volgens mij € 5 per retour.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.891
1.824
Vraag waarvoor ik kwam: NS verkoopt “combitickets” Trein + Pendelbus. Houdt dit in dat je voor de pendelbus moet betalen? En zo ja, hoeveel kost dit?

De pendelbussen zijn gratis als ik het goed begrijp: https://www.bestkeptsecret.nl/#/faq/kan-ik-met-het-ov-naar-het-festival-komen/
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Als blijkt dat iemand een optreden van Kanye West tof vindt, dan vind je het nodig om even te melden dat je hem een droplul vindt? Interessante manier van doen.
Ik vond eigenlijk de woordspeling zo leuk dat het misschien wel een reden was om dat te posten, ja. Maar goed, het draait om smaak, maar ook over balans.

Straks denkt iedereen op dit forum dat Kanye West een geweldig iemand is door wat Jelle vindt.


Enfin, ik was vroeger fan van gangster-rap als Nederlandse boerenjongen: Ik vond Ice-T of Ice Cube dan weer heel erg cool, of NWA. Vruuger....over raar gesproken.
Trouwens ... nogmaals, het wordt dit jaar misschien wel erg lekker weer ondanks de paar weken eerder....
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik vind Kanye West wel een muzikaal genie. Buiten dat mag je van hem vinden wat je wil, maar je kunt niet zeggen dat hij niet één van de meest indrukwekkende carriëres heeft gehad van zo'n beetje elke muzikant ooit tot nu toe. The College Dropout, 808's and Heartbreak, My Beautiful Dark Twisted Fantasy en Yeezus zijn wel echt allemaal minstens 9/10, ook qua vernieuwing en invloed op het rapgenre.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Ik vind zijn muziek ook wel tof, verder spoort hij niet echt. Maar dat boeit me ook niet heel veel. Je hoeft geen vrienden met ze te worden om toch de muziek leuk te vinden. Dan zou ik veel meer artiesten kunnen afstrepen :).
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Iedereen moet zijn plaats kennen, ook Kanye en zijn fans. Als we zo gaan beginnen: Paul McCartney of The Stones: dat zijn pas indrukwekkende carrieres.....sorry. Word out.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Woordspelingen zijn altijd een belangwekkend goede reden, kan er echter geen bespeuren. Maar alsof Kanye West nog nooit bekritiseerd is en zijn fans dat niet zouden weten. En het dus nodig is dat jij er bent om ze op hun plaats te zetten. Kom op zeg.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik vind Kanye West wel een muzikaal genie. Buiten dat mag je van hem vinden wat je wil, maar je kunt niet zeggen dat hij niet één van de meest indrukwekkende carriëres heeft gehad van zo’n beetje elke muzikant ooit tot nu toe. The College Dropout, 808’s and Heartbreak, My Beautiful Dark Twisted Fantasy en Yeezus zijn wel echt allemaal minstens 9/10, ook qua vernieuwing en invloed op het rapgenre.

Kanye heeft een beetje een reputatie waardoor BKS hem waarschijnlijk liever niet heeft. But, Kanye heeft zoals je opsomt wel classic albums die best wel lekker vallen bij het indie/alternatieve publiek. Dat Dirk niet door heeft dat Kanye een van de belangrijkste artiesten is geweest in zijn genre moeten we eventjes negeren hier. Kanye past zeker in het plaatje in navolging van RTJ. Net zoals dat ze graag Kendrick zullen willen boeken.
Maar omdat Kanye een live-reputatie heeft denk ik dat BKS niet zo snel zal happen. Reputatie van het festival hooghouden.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Wordt weer een goed rupsenjaar op BKS:

https://nos.nl/artikel/2234341-eikenprocessierups-is-er-vroeg-bij-en-daarom-gevaarlijker-dan-anders.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken