Best Kept Secret 2018

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
En Stage Four gaat verplaatst worden lijkt het. Ben benieuwd naar de veranderingen zeker met Casbah en ?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
En Stage Four gaat verplaatst worden lijkt het. Ben benieuwd naar de veranderingen zeker met Casbah en ?
Gaat er alleen anders uitzien toch? Ik zie niks over verplaatsen. En uit dat stuk over de barren zou ik juist concluderen dat ie wel op dezelfde plek blijft.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Stage four blijft daar wel denk ik, helaas. Ben er zelf nooit maar dat stuk lopen tussen TWO en FIVE is wel klote
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Ik hoop ook dat ze eens een keer die TWO gaan uitbreiden. Vaak veel te druk, (waarschijnlijk ook door slechte instroom, want in de tent zal er vast genoeg plek zijn). Maar soms staan er ook hele rijen buiten de tent te wachten.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
BKS probeert het festivalterrein intiem te houden ondanks 25000 mensen. Dat lukt ze vrij goed maar daardoor zijn er wel wat nadelen. Het terrein vergroten zou die kunnen oplossen maar dan wordt het minder intiem en door de vergroting ook vermoeiender en moeilijker om je op tijd te kunnen verplaatsen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
BKS probeert het festivalterrein intiem te houden ondanks 25000 mensen. Dat lukt ze vrij goed maar daardoor zijn er wel wat nadelen. Het terrein vergroten zou die kunnen oplossen maar dan wordt het minder intiem en door de vergroting ook vermoeiender en moeilijker om je op tijd te kunnen verplaatsen.
Er kan daar gewoon een grotere of bredere tent staan, heeft nog niet eens met capaciteit te maken.

De eerste jaren kon je de TWO altijd wel zo binnen wandelen. Maar de laatste jaren lijkt het zo te zijn dat je er al van te voren moet staan om een goed plekje in de tent te scoren. En buiten kan je niks zien, geen schermen of e.d.. Denk dat dat wel beter kan. Slowdive bijvoorbeeld gaat ook uitpuilen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Bij Interpol x-aantal jaren geleden en zelf iets "kleiners" als Millionaire vorig jaar geraakte je er ook niet makkelijk meer in, als je niet heel goed op tijd was.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Two mag zeker groter zeker als het kan op die plek. Als ze Two maar niet gaan verplaatsen zodat de afstanden te groot worden.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Dit is natuurlijk het dillema van elke tent. Voor sommige optredens is de tent te klein en voor anderen te groot. Je doet het dan nooit helemaal goed. Oplossing is One maar sommige acts wil je ondanks de populariteit het liefst in Two zien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Interpol was natuurlijk nog voor het uitverkocht tijdperk, toen was het prima te doen. Maar nu zijn er duizende mensen meer aanwezig natuurlijk.

Maar vorig jaar meerdere malen een veel te drukke tent gezien, en dat was niet echt prettig.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Niet verder dan de afstand die ik op Lowlands moest afleggen afgelopen jaar, hoop ik… Van helemaal achterop de parkeerplaats tot helemaal achterop camping 7…

Zal niet korter zijn dan je Lowlands tochtje.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
een tweede open podium is de oplossing voor subacts die de tent zijn uitgegroeid. Het begon in het eerste jaar al met Alt-J en Portishead trouwens.

Kwam vandaag niet de outcoming over het mysterieuze vraagteken trouwens ?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
visdave34 wrote:
Niet verder dan de afstand die ik op Lowlands moest afleggen afgelopen jaar, hoop ik… Van helemaal achterop de parkeerplaats tot helemaal achterop camping 7…

Zal niet korter zijn dan je Lowlands tochtje.
Damn... Toch maar een bolderkar voor de boodschappen en de partytent regelen dan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wij hebben van die kleine steekwagentjes. Kun je mooi inklappen en in een klein tentje leggen.
Niet van die lopen dingen die je buiten je tentje ergens neer moet leggen. Lukt aardig om de zware spullen te dragen. Aanrader!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Kwam vandaag niet de outcoming over het mysterieuze vraagteken trouwens ?

Ik denk dat vandaag het volledige Festileaks interview online kwam, waar meerdere mensen vroegen naar het vraagteken. Of dat in dit interview beantwoord zal worden, is nog maar de vraag.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Gezien de voorzichtige antwoorden tot nu toe verwacht ik weinig duidelijkheid over ?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
en inderdaad, zoals je al zei, niet heel veel nieuws onder de zon, behalve dat The Casbah Stage 666 gaat heten en 3(!) keer zo groot wordt. GEWEEL-DIG ! Dan past 'ie in mijn belevingswereld niet meer op de plek van vorig jaar. Dat zou betekenen dat die naar een nieuwe plek gaat en met de veranderingen van FOUR.....de FOUR heeft al eerder op de plek van de FIVE gestaan (op het "eiland Nederland" zeg maar), misschien wordt dat dan toch de plek van de Casbah ?
Komt-ie weer met zijn google maps photshop-plaatje.:




En de komst van Despacio wordt niet ontkent noch toegegeven :D :D :D
Ik denk dat we met de info van de afgelopen dagen kunnen stellen dat Despacio toch niet komt dan....zeg maar,
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
En de komst van Despacio wordt niet ontkent noch toegegeven
1f600.svg
1f600.svg
1f600.svg

Ik denk dat we met de info van de afgelopen dagen kunnen stellen dat Despacio toch niet komt dan….zeg maar,

des....pa...cioooooooo
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
“Ik snap dat je vist, maar hier kan ik geen antwoord op geven. Aparte dingen kunnen overal plaatsvinden. Op Stage Four komen ook bijzondere optredens die wel of niet zijn aangekondigd.”

Verspreekt ze zich hier?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken