Best Kept Secret 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Doordat Radiohead waarschijnlijk een volledige set van 2,5 gaat krijgen, verwacht ik eigenlijk dat het laatste 1,5h geen enkele band meer aan het spelen is.
Enkel nog wat dance sets her en der.

Nou ik stel me juist voor dat ze een act tegenover Radiohead willen programeren die nog wel enkele bezoekers zou kunnen wegtrekken van het overvolle veld, bijvoorbeeld een relatief populare hiphop naam. Run the Jewels zou een mooie toevoeging zijn, die kunnen bijvoorbeeld best the Two afsluiten en daarmee deels overlappen met Radiohead. Hoop het trouwens niet, zou ze zelf graag zien maar niet ten koste van Radiohead.

Heeft iemand enig idee hoe groot de kans is dat The Stone Roses een festival als Best Kept Secret aandoen?

Heeft iemand enig idee hoe groot de kans is dat The Stone Roses een festival als Best Kept Secret aandoen?

Die schijnen dus echt ziek veel te vragen vanwege hun headlinerstatus in de UK. Kans is dus aanwezig maar klein dat een festival in Nederlands ze boekt. Ik denk dat BKS sowieso nu twee 'hippere' headliners gaat willen in de vorm van Bon Iver en the XX om neer te zetten naast Radiohead.

Freazy wrote:

Die schijnen dus echt ziek veel te vragen vanwege hun headlinerstatus in de UK. Kans is dus aanwezig maar klein dat een festival in Nederlands ze boekt. Ik denk dat BKS sowieso nu twee ‘hippere’ headliners gaat willen in de vorm van Bon Iver en the XX om neer te zetten naast Radiohead.

Bon Iver én The XX lijkt me veel te duur in verhouding tot de huidige prijs. Dan gok ik eerder dat ze met The XX een tweede grote headliner gaan boeken en vervolgens een goedkopere derde optie halen in de vorm van Moderat of James Blake.

Stonden de afgelopen jaren lekker elke zomer in de UK voor wat shows.
Denk dat ze in die maanden genoeg verdienen om de rest van het jaar met een blik bier op de bank te zitten ofzo. Verwacht ze ook niet op BKS.
Goed album maar live volgensmij niet meer zo geweldig. Ik zou ze zelf niet boeken als ik BKS was.

Namen die ik nog wel zie komen (iig hoop ik het):

Jamie T - The Wytches - Black Honey - JAWS - TOY - The Lemon Twigs - Spring King - Public Access T.V. - Twin Peaks - Sunflower Bean - Hooton Tennis Club - Catfish and the Bottlemen.

Hopelijk doet YAK tegen die tijd ook weer shows? Zijn weliswaar net klaar met tour maar ik geloof niet dat ze van plan zijn het rustig aan te doen. Dit jaar nog een nieuw album uitgebracht en zijn nu al druk bezig met de volgende.

Blijft een moeilijke kwestie.

Had 'm vorig jaar ook al op festivals verwacht. Maar hij lijkt buiten de UK eigenlijk alleen in zaaltjes te staan?
Verder prima bandjes. Dagopvulling dus momenteel nog een tijdje wachten voor zulke aankondigingen :)

Arcade Fire in het BKS-weekend op INmusic Festival. Nah, wat denken we...
Roept u maar...

Als BKS erin slaagt zowel Arcade Fire als Radiohead op het affiche te krijgen, dan verdienen ze een standbeeld. Voor zover ze dat al niet verdienden vanwege het vastleggen van Radiohead.

Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat zoiets lukt. Al dacht ik dat ook van Radiohead.

Raskolnikov wrote:
dan verdienen ze een standbeeld

nou, dat gaat mij wat ver hoor…

Nee hoor. Voor een festival van dit formaat zou dat een wereldprestatie zijn. Zelfs voor een festival als lowlands dat ruim twee keer zo groot is qua bezoekers zouden deze namen uitzonderlijk fraaie boekingen zijn.

Nee hoor. Voor een festival van dit formaat zou dat een wereldprestatie zijn. Zelfs voor een festival als lowlands dat ruim twee keer zo groot is qua bezoekers zouden deze namen uitzonderlijk fraaie boekingen zijn.

De zwarthandelaren zullen in de rij staan......

AF ook op BKS. Wauw. Dat hebben ze goed gedaan. Dat wordt echt een fuckin run op kaartjes.

Wat moet DTRH dan in vredesnaam programmeren?

Wow, die hebben dit jaar wel iets heel goeds gedaan...

Twee wereldtoppers, erg bijzonder.

Users who are viewing this thread