Best Kept Secret 2017

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.173
10.508
Dit is echt een gave boeking voor BKS! TWijfel elk jaar al om te gaan, misschien dit jaar toch eens de stap maken. Hoop alleen dat de rest vh programma hier niet het slachtoffer van wordt.
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
Dit is echt een gave boeking voor BKS! TWijfel elk jaar al om te gaan, misschien dit jaar toch eens de stap maken. Hoop alleen dat de rest vh programma hier niet het slachtoffer van wordt.

Dan hoop ik eerder dat de ticketprijs iets omhoog gaat idd.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
De kaartverkoop voor Best Kept Secret 2017 start op zaterdag 19 november om 10:00 uur. </p>
<p>Net als vorig jaar worden er maximaal 25.000 tickets verkocht. Op deze manier is er genoeg ruimte op het terrein, aan het water of in het bos, maar kunnen we ook een ijzersterk programma presenteren. De komende maanden zullen we nog zo’n 100 andere namen aankondigen.</p>
<p>Weekendtickets kosten € 170,00 (excl. servicekosten) en verschaffen ook toegang tot de camping. Dagkaarten voor de zondag kosten € 89,00 (excl. servicekosten). Ook zijn er opnieuw een gelimiteerd aantal groepstickets (5+1 gratis) en weekendtickets (zonder camping) beschikbaar. Tickets worden verkocht via onze website en Eventim.nl.</p>
<p>De komende weken volgt nadere informatie over de vaste accommodaties (bungalows, chalets, etc.) en vooropgezette tenten.</p>
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Kan het nog amper beseffen dat het echt gaat gebeuren, totaal geen moeite met de prijsverhoging als er een naam als Radiohead tegenover staat.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Mensen die vorig jaar al meteen kaartje hebben aangeschaft voor de 2017 editie zullen sowieso wel blij zijn met deze bevestiging.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Ik vermoed dat dit misschien nog wel lastiger wordt dan Pinkpop 2014..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik vermoed dat dit misschien nog wel lastiger wordt dan Pinkpop 2014..

*zietmassaleinkoopdoorzwarthandelareninhetverschiet*
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Mensen die vorig jaar al meteen kaartje hebben aangeschaft voor de 2017 editie zullen sowieso wel blij zijn met deze bevestiging.

was dit er vorig jaar ook nog? Dacht van niet
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Moet m'n examenrooster nog afwachten maar die eindigt normaal gezien de derde week van juni, zouden die kaarten heeeeel snel verkopen of zou het nog meevallen (denk eraan om die zondag dan te gaan, al valt 't nog te zien wat de andere headliners zijn..)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.806
Moet m’n examenrooster nog afwachten maar die eindigt normaal gezien de derde week van juni, zouden die kaarten heeeeel snel verkopen of zou het nog meevallen (denk eraan om die zondag dan te gaan, al valt ’t nog te zien wat de andere headliners zijn..)

Ik denk niet dat je veel bedenktijd wordt gegund ;-). Concert van Radiohead in locatie als Ziggodome is binnen vijf minuten uitverkocht.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Yannick wrote:
Moet m’n examenrooster nog afwachten maar die eindigt normaal gezien de derde week van juni, zouden die kaarten heeeeel snel verkopen of zou het nog meevallen (denk eraan om die zondag dan te gaan, al valt ’t nog te zien wat de andere headliners zijn..)

Ik denk niet dat je veel bedenktijd wordt gegund ;-). Concert van Radiohead in locatie als Ziggodome is binnen vijf minuten uitverkocht.
Nee dat snap ik, naar RW zal ik zowieso gaan maar om ze in zo'n setting te zien die toch iets intiemer is denk ik + gewoon het feit dat het RH is, wil ik er naar toe gaan.. Moet gewoon m'n rooster nog afwachten en zien of 't wel past haha (wat volgens mij moeilijk zal worden maar who knows..)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nee dat snap ik, naar RW zal ik zowieso gaan maar om ze in zo’n setting te zien die toch iets intiemer is denk ik + gewoon het feit dat het RH is, wil ik er naar toe gaan.. Moet gewoon m’n rooster nog afwachten en zien of ’t wel past haha (wat volgens mij moeilijk zal worden maar who knows..)

Voor RW krijg je hetzelfde spektakel als bij BKS. Daar kun je vergif op innemen. Ik zou dus heel erg goed voorbereid de kaartverkoop van RW ingaan. :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Echt heel cool dit. Fenomenale boeking die dit festival helemaal gegund is!

Inderdaad die prijs van 170 euries zie ik liever dan de 100 euro actie van DTRH.
Als ze zorgen voor het prima dagprogramma wat we van ze gewend zijn + nog minimaal een headliner uit categorie/grootte XX/Arcade Fire dan zal BKS komend jaar het pareltje van Europa kunnen worden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
''Maar eigenlijk moet de conclusie van deze openingssalvo’s nog een heel andere zijn: BKS neemt dit jaar naar alle waarschijnlijkheid echt afstand van Down The Rabbit Hole. Met een boeking als Radiohead kruipt het festival meer tegen kroonjuweel Lowlands aan. Wat gaat DTRH hier als headliner tegenover stellen, met die lage prijs? Daar haal je geen Arcade Fire of Muse voor. Is dit het laatste jaar dat we BKS en DTRH met elkaar gaan meten?'

Misschien wel de perfectie conclusie vanuit 3 voor 12?

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/Oktober/BKS-vs-DTRH--drie-overeenkomsten-en-drie-verschillen.html

 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Arne wrote:
EddieVerder wrote:
Mensen die vorig jaar al meteen kaartje hebben aangeschaft voor de 2017 editie zullen sowieso wel blij zijn met deze bevestiging.


was dit er vorig jaar ook nog? Dacht van niet


Ok, bedoel dit jaar dan…

er was dit jaar geen voorverkoop op de wei voor 2017 ...
Radiohead lag toen al vast, ze wisten zelf goed genoeg dat het niet nodig was.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken