Best Kept Secret 2017

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="790976890387439620"></twitterwidget>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Ik zou het toch onder voorbehoud blijven noemen. Zou niet de eerste keer zijn dat professionele journalisten geloofwaardige maar onbevestigde informatie van Graz/Festileaks overnemen en er 'betrouwbare bron' bij plakken, gewoon in de hoop dat ze een primeur binnen hebben. Zie ook die Vlaamse krant die het bericht van Festileaks over Blur op Pukkelpop 2015 overnam. Een uur later kwam het op Stubru en alle Belgische nieuwssites, om een dag later allemaal hun ongelijk te moeten toegeven.

Op Graz is er trouwens een andere theorie: Radiohead op Northside is een samenwerking tussen FKP Scorpio en de stad Aarhus, aangezien die laatste volgend jaar culturele hoofdstad van Europa is. De burgemeester van Aarhus heeft vandaag al lekker liggen pronken met de komst van Radiohead naar zijn stad en liet bvb weten dat ze speciaal voor Radiohead een uitzondering maken op de avondklok van Northside. FKP Scorpio wint hierbij dan doordat het een dikke middelvinger kan uitsteken naar Roskilde, maar in deze theorie zou er dan geen connectie zijn met andere FKP Scorpio-festivals.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Op Graz is er trouwens een andere theorie: Radiohead op Northside is een samenwerking tussen FKP Scorpio en de stad Aarhus, aangezien die laatste volgend jaar culturele hoofdstad van Europa is. De burgemeester van Aarhus heeft vandaag al lekker liggen pronken met de komst van Radiohead naar zijn stad en liet bvb weten dat ze speciaal voor Radiohead een uitzondering maken op de avondklok van Northside. FKP Scorpio wint hierbij dan doordat het een dikke middelvinger kan uitsteken naar Roskilde, maar in deze theorie zou er dan geen connectie zijn met andere FKP Scorpio-festivals.

Tja, de andere kant is er dan weer een theorie dat FKP Scorpio ook exclusief Radiohead heeft in Nederland. Daarom zou Livenation in Nederland naast de pot hebben gepist en vrijdag al met een aankondiging komen voor Rock Werchter. Geruchten, Geruchten, Geruchten.. :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Kereltje wrote:
Op Graz is er trouwens een andere theorie: Radiohead op Northside is een samenwerking tussen FKP Scorpio en de stad Aarhus, aangezien die laatste volgend jaar culturele hoofdstad van Europa is. De burgemeester van Aarhus heeft vandaag al lekker liggen pronken met de komst van Radiohead naar zijn stad en liet bvb weten dat ze speciaal voor Radiohead een uitzondering maken op de avondklok van Northside. FKP Scorpio wint hierbij dan doordat het een dikke middelvinger kan uitsteken naar Roskilde, maar in deze theorie zou er dan geen connectie zijn met andere FKP Scorpio-festivals.

Tja, de andere kant is er dan weer een theorie dat FKP Scorpio ook exclusief Radiohead heeft in Nederland. Daarom zou Livenation in Nederland naast de pot hebben gepist en vrijdag al met een aankondiging komen voor Rock Werchter. Geruchten, Geruchten, Geruchten..
simple-smile.png

En op dezelfde manier kan je ook gewoon zeggen dat Werchter vrijdag met Radiohead zou komen omdat het in de buurt van de andere festivals wil blijven ipv een maand later met dezelfde naam te komen ;) Met Radiohead altijd theorieën genoeg, de komende weken zullen we inderdaad wel zien wat er van aan is.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
De afgelopen twee edities ben ik mijzelf al aan het voornemen een keertje te gaan. Het lastige is dat het altijd kort na Pinkpop is (traditie om met een groep ieder jaar Pinkpop te doen). Als Radiohead komt, en ticketmaster is me gunstig gezind, ga ik sowieso volgend jaar een dag!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
De afgelopen twee edities ben ik mijzelf al aan het voornemen een keertje te gaan. Het lastige is dat het altijd kort na Pinkpop is (traditie om met een groep ieder jaar Pinkpop te doen). Als Radiohead komt, en ticketmaster is me gunstig gezind, ga ik sowieso volgend jaar een dag!
Dat gaat erg lastig worden via ticketmaster ;). BKS gaat niet via Livenation dus ook niet via Ticketmaster. EventIM is dat geloof ik.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Oasiss wrote:
De afgelopen twee edities ben ik mijzelf al aan het voornemen een keertje te gaan. Het lastige is dat het altijd kort na Pinkpop is (traditie om met een groep ieder jaar Pinkpop te doen). Als Radiohead komt, en ticketmaster is me gunstig gezind, ga ik sowieso volgend jaar een dag!


Dat gaat erg lastig worden via ticketmaster ;). BKS gaat niet via Livenation dus ook niet via Ticketmaster. EventIM is dat geloof ik.

Kijk, het eerste struikelblok is al getackled.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik denk dat Eventim het ook moeilijk gaat krijgen als Radiohead op het affiche staat hoor ;-)
 

Tumbleweedovski

Playlistbediener
13 aug 2016
32
45
Gaat in ieder geval de goede kant op. Kan natuurlijk heel goed dat Jonny Greenwood een heel goed gevoel heeft overgehouden in 2015. Zijn optreden werd door publiek en recensenten ook zeer goed ontvangen. En dat de organisatoren van Glastonbury en Open’er beide zeggen dat Radiohead al in 2015 zou zijn vastgelegd, versterkt het gerucht nog een beetje.
In 2015 werden er early birds verkocht op de zondag. Dat was dit jaar niet. Is waarschijnlijk omdat het dit jaar drukker was, maar als Radiohead toen al vast stond heb je sowiieso geen early birds nodig.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Radiohead op Main Square.

BKS met Radiohead?

Het ziet er steeds beter uit voor BKS....

Morgen aankondiging van Radiohead op Werchter???????
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.817
1.734
Eigenlijk ga ik er nu wel van uit dat Radiohead komt. Ho-ly shit wat een fantastische boeking voor dit festival.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.660
1.180
De dag na de aanpassing van profielfoto en website werd vorig jaar de eerste namen gelost.

Morgen dus waarschijnlijk ;)
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Wij Belgen hebben wel zeer veel geluk volgend jaar.
Radiohead 3 maal te bezichtigen op kleinere afstand dan 2h.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Het begint er inderdaad op te lijken dat Radiohead daadwerkelijk komt. Zou een fantastisch resultaat zijn voor de boekers van BKS, chapeau. Had ik ook nooit verwacht, denk niemand.

Hopelijk voor de trouwe bezoekers blijft het festival in balans. De run op kaarten zal immers gigantisch zijn. En ik vermoed dat met Radiohead ook een flinke hap uit het budget wordt genomen.

Ik overweeg in ieder geval een dagje BKS, mits er geen zaalshow van Radiohead komt.



 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
De BKS whatsapp is online.. Zou me niet verbazen als we weer via dat kanaal nieuws krijgen. Hype!

Edit: Nummer +31 6 83538602
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
3FM komt straks met headliner nieuws, weet alleen nog niet voor welk festival
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken