Best Kept Secret 2017

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
The XX hebben zojuist hun eerste tourdatum bekend gemaakt.
Hopelijk hebben we een goeie indruk gemaakt op Jamie vorig jaar. Ook erg benieuwd naar nieuw werk van The XX.
 

Koost Alberts

Nieuw lid
10 okt 2016
1
0
We overwegen dit jaar om Best Kept Secret te bezoeken. Iemand nog een overzicht van de prijzen van afgelopen jaar? Tickets? Bungalows
?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Ik denk zo'n €130 - €150 voor een combi.

Eten is er wel heeeeeeel duur, maar heeeel kwaliteitsvol
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Volgens Smeets ging Radiohead niet op aanbiedingen Pinkpop in, zou BKS misschien kunnen stunten? De banden zijn er en de band is eigenzinning genoeg.. #dromenmag
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Volgens Smeets ging Radiohead niet op aanbiedingen Pinkpop in, zou BKS misschien kunnen stunten? De banden zijn er en de band is eigenzinning genoeg.. #dromenmag

Nah, je haalt de woorden uit mijn mond hoor... Zou het?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Maar Pinkpop heeft toch een véél groter budget dan BKS? Ik zie niet in waarom Best Kept Secret wel het geld zou hebben. Want daar draait het uiteindelijk toch om. Ik weet zeker dat RH het geen moer kan schelen wie er nog op die afiche staan, zo stonden ze in Berlijn naast Major Lazer en Years & Years.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Maar Pinkpop heeft toch een véél groter budget dan BKS? Ik zie niet in waarom Best Kept Secret wel het geld zou hebben. Want daar draait het uiteindelijk toch om. Ik weet zeker dat RH het geen moer kan schelen wie er nog op die afiche staan, zo stonden ze in Berlijn naast Major Lazer en Years & Years.
Geloof niet in gedoe met budget...

Ik denk dat BKS qua data beter zal vallen t.o.v. de nu aangekondigde data.
i.m.o. past Radiohead best op BKS en Smeets zei dat ze niet op Pinkpop komen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
mattman wrote:
Maar Pinkpop heeft toch een véél groter budget dan BKS? Ik zie niet in waarom Best Kept Secret wel het geld zou hebben. Want daar draait het uiteindelijk toch om. Ik weet zeker dat RH het geen moer kan schelen wie er nog op die afiche staan, zo stonden ze in Berlijn naast Major Lazer en Years & Years.


Geloof niet in gedoe met budget…

Ik denk dat BKS qua data beter zal vallen t.o.v. de nu aangekondigde data.
i.m.o. past Radiohead best op BKS en Smeets zei dat ze niet op Pinkpop komen.

Budget is ook slechts een van de vele redenen waarom het niet zal gebeuren. Ik verwacht sowieso al dat MOJO er alles aan zal doen om Radiohead van BKS te houden, is vooralsnog namelijk dé act om te hebben volgende zomer.

Maar Open'er zegt dat er slechts een handvol festivals aangedaan zullen worden. Dan is geen NL festival veel waarschijnlijker dan BKS. En anders Lowlands.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Tja we zullen het op korte termijn moeten weten hier?
Momenteel HOT gerucht, kunnen we voor BKS17 gerucht noteren : Radiohead ?
Er doet zich een gerucht de ronde dat Radiohead op de volgende festivals zal staan in Europa:

Northside, Best Kept Secret, Glastonbury, Opener, Rock Werchter, Main Square

En niet op Roskilde, zoals dat net ook op Facebook bevestigd werd door de organisatie. Jammer voor hen, want Radiohead is zowat hun droomheadliner volgens de organisator.

Maar dus… zou wel een absolute droomheadliner zijn voor RW… en een redelijk exclusieve naam. En als BKS ze alsnog strikte, dan is dat wel een huge deal voor hen.

We zullen vrijdag alles wel weten.
simple-smile.png
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Dat zou wel de ultieme boeking zijn voor BKS zeg. Daar zou ik mijn hoed diep voor af nemen. Normaal gesproken is Radiohead ver buiten bereik voor festivals van het kaliber BKS.

Afwachten dan maar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Tot nu toe officieel...
Tja we zullen het op korte termijn moeten weten hier?
Momenteel HOT gerucht, kunnen we voor BKS17 gerucht noteren : Radiohead ?

mattman wrote:
Northside, Best Kept Secret, Glastonbury, Opener, Rock Werchter, Main Square

Dus nog 3 te gaan... Rock Werchter Mainsquare en dus ook BKS?? Afwachten.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
533
Gaat in ieder geval de goede kant op. Kan natuurlijk heel goed dat Jonny Greenwood een heel goed gevoel heeft overgehouden in 2015. Zijn optreden werd door publiek en recensenten ook zeer goed ontvangen. En dat de organisatoren van Glastonbury en Open'er beide zeggen dat Radiohead al in 2015 zou zijn vastgelegd, versterkt het gerucht nog een beetje.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Radiohead is persoonlijk voor mij niet een naam waar ik super warm voor loop.
Maar als ik ze kan meepikken (en zeker op een BKS setting) dan doe ik dat graag.

Ongelooflijke zet wel als BKS écht Radiohead heeft. Hopelijk is dit niet een te grote streep door hun rekening waardoor ze met een zwak dagprogramma komen.
Alhoewel vorig jaar was uitverkocht... dan kan je je al wat meer permiteren denk ik!

Misschien dit jaar dan toch eens vroegtijdig een BKS aankondiging als Radiohead zo "vroeg" alles aankondigd kunnen ze niet lang achter blijven.

Zijn er al andere kanshebbers voor BKS?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nu een boeking van Radiohead dichter bij lijkt dan ooit. Begin ik een beetje te twijfelen. Willen we een grote band als Radiohead wel op BKS?
Radiohead is nog een slag groter dan Editors en vorig jaar was het veld toch wel verreweg van ideaal. Ik hoop dat de organisatie zich dan gaat beseffen dat ze het terrein flink moeten gaan aanpakken.
Radiohead op BKS, ik zie het nog steeds niet gebeuren want Mojo is een te groot baasje in Nederland lijkt me.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ik weet niet of Radiohead vandaag de dag zoveel groter is dan Editors. Radiohead gaat al wat langer mee natuurlijk, maar Editors is de laatste jaren toch behoorlijk wat gegroeid.

Verder denk ik dat Radiohead muzikaal beter bij BKS past dan Editors.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Verder denk ik dat Radiohead muzikaal beter bij BKS past dan Editors.

Dat zeker, maar ik denk dat je met Radiohead toch wel een dag boven die 25.000 van vorig jaar zal komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Ik weet niet of Radiohead vandaag de dag zoveel groter is dan Editors. Radiohead gaat al wat langer mee natuurlijk, maar Editors is de laatste jaren toch behoorlijk wat gegroeid.

Verder denk ik dat Radiohead muzikaal beter bij BKS past dan Editors.

Radiohead is uiteraard pakken groter dan Editors (zelfs in de lage landen) hoor. Die trekken echt een veelvoud aan fans aan, daar twijfel ik niet aan. Ik vind trouwens dat RH sinds dat laatste album nog nooit zo groot geweest is, of zo voelt het toch aan. En dat is best wel bijzonder voor een band met zo'n catalogus. Dat ze dit jaar een sterk album uitbrachten helpt natuurlijk wel.

Daarom denk ik ook echt dat de ruimte voor de One stage op BKS iets te compact zal zijn, want ik zie 90% van het volk echt wel daar staan als RH er zou spelen. Maar met genoeg slim gezette dranghekken kan je al veel oplossen. Of ze moeten de ruimte voor de main groter maken...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Ik weet niet of Radiohead vandaag de dag zoveel groter is dan Editors. Radiohead gaat al wat langer mee natuurlijk, maar Editors is de laatste jaren toch behoorlijk wat gegroeid.

Verder denk ik dat Radiohead muzikaal beter bij BKS past dan Editors.

Zeker bij de jeugd gaat Editors populairder dan Radiohead zijn, maar BKS is meer gericht op "echte" muziekliefhebbers dus dat maakt ook niet zoveel uit.
De afstand tussen Rock Werchter en Best Kept Secret is nu ook niet zo groot. Dus belgen en Nederlanders hebben eigenlijk de keuze of ze gaan naar Werchter of ze gaan naar Best Kept Secret voor Radiohead... Dan kan je eigenlijk de capacitieit van beide samen nemen... Al gaan er ongetwijfeld mensen naar beiden. Dus dan heb je misschien met een veld als dat van BKS wel genoeg.

** dit ervan uit gaande dat ze op zowel RW als BKS staan natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken