Mijn eerste keer BKS...
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn kaartje vooral heb gekocht vanwege Radiohead en Arcade fire.
Veel andere bands zeiden mij ook niet veel, maar dat is juist zo mooi....onbekende bandjes ontdekken...
Vrijdag begonnen met Leif Vollebek. Daarna Slotface, erg aanstekelijk. Blijven hangen bij The Parrots, niet heel hoogstaand ,maar wel een feestje.
Daarna vol verwachting naar Millionair....wat een fijne bak herrie..bloeden trommelvliezen, voor mij het hoogtepunt van de vrijdag.
Daarna even bij Metronomy staan kijken, maar dat kon mij dus echt niet boeien.
King Glizzard daarentegen was weer fantastisch (rattlesnake...rattlesnake...)
Ik ben geen rapfanaat, maar wilde het toch proberen bij RTJ....maar naar een kwartier weer verder gelopen...is gewoon niet mijn ding...
Zaterdag bij Kim Janssen begonnen...erg indrukwekkend...
Daarna bij stage 1 blijven hangen...The Amazons en Circa waves....niks mis mee, maar ook niks bijzonders...
Vol verwachting naar Boxer rebellion, maar dat kwam bij mij totaal niet over...
Omdat we wat aan het inkakken waren gekozen voor The Wytches ipv Thomas Azier.
Ouderwetse Grunge...lekker hoor..
Toen nog een stukje Thuston moore...oude grunge held...Mooi om te zien, maar na een half uur naar stage 1 vertrokken om een mooie plek voor Arcade fire te zoeken.
Dat lukt en wat een fantastisch optreden gaven zij. beste optreden van het weekend.
Zondag begonnen bij stage 2, Ry X. Niet mijn ding, maar relaxed om in het zonnetje te zitten.
Marlon Wlliams op stage 1 was vermakelijk, maar dag 3 begon pas echt bij Canshaker Pi. Heerlijk optreden.
Daarna nog een stukje Aurora meegepikt. Niet helemaal mijn ding, maar heel vertederend om te zien hoe emotioneel zij was vanwege het optreden.
Toen door naar stage 1, Kaleo. Als ik de reacties hier en de recensies mag geloven, ben ik de enige die het wel kon waarderen. Helemaal niks mis mee.
Strand of Oakes vond ik helemaal niks, weinig origineel.
Door naar Junun. Geweldig genoten, wat een feest in die tent.
Daarna het dilemma...Soulwax afkijken of een mooi plekje zoeken voor Radiohead.
Na 30 minuten met veel tegenzin weg gegaan, wat ging dat los zeg....
Maar gelukkig nog een hele mooi plek gevonden voor Radiohead in het 2e vak.
Geweldig optreden, nog nooit zoveel mooie stiltes gehoord tijdens een concert.
Tranen in de ogen bij Exit music....fantastisch..
BKS is mij heeeel goed bevallen, ik ga zeker terug komen.
Geweldig eten, super sfeer, leuke mensen..
Heel veel belgen, volgens mij meer belgen dan nederlanders, vandaar waarschijnlijk die goede sfeer
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn kaartje vooral heb gekocht vanwege Radiohead en Arcade fire.
Veel andere bands zeiden mij ook niet veel, maar dat is juist zo mooi....onbekende bandjes ontdekken...
Vrijdag begonnen met Leif Vollebek. Daarna Slotface, erg aanstekelijk. Blijven hangen bij The Parrots, niet heel hoogstaand ,maar wel een feestje.
Daarna vol verwachting naar Millionair....wat een fijne bak herrie..bloeden trommelvliezen, voor mij het hoogtepunt van de vrijdag.
Daarna even bij Metronomy staan kijken, maar dat kon mij dus echt niet boeien.
King Glizzard daarentegen was weer fantastisch (rattlesnake...rattlesnake...)
Ik ben geen rapfanaat, maar wilde het toch proberen bij RTJ....maar naar een kwartier weer verder gelopen...is gewoon niet mijn ding...
Zaterdag bij Kim Janssen begonnen...erg indrukwekkend...
Daarna bij stage 1 blijven hangen...The Amazons en Circa waves....niks mis mee, maar ook niks bijzonders...
Vol verwachting naar Boxer rebellion, maar dat kwam bij mij totaal niet over...
Omdat we wat aan het inkakken waren gekozen voor The Wytches ipv Thomas Azier.
Ouderwetse Grunge...lekker hoor..
Toen nog een stukje Thuston moore...oude grunge held...Mooi om te zien, maar na een half uur naar stage 1 vertrokken om een mooie plek voor Arcade fire te zoeken.
Dat lukt en wat een fantastisch optreden gaven zij. beste optreden van het weekend.
Zondag begonnen bij stage 2, Ry X. Niet mijn ding, maar relaxed om in het zonnetje te zitten.
Marlon Wlliams op stage 1 was vermakelijk, maar dag 3 begon pas echt bij Canshaker Pi. Heerlijk optreden.
Daarna nog een stukje Aurora meegepikt. Niet helemaal mijn ding, maar heel vertederend om te zien hoe emotioneel zij was vanwege het optreden.
Toen door naar stage 1, Kaleo. Als ik de reacties hier en de recensies mag geloven, ben ik de enige die het wel kon waarderen. Helemaal niks mis mee.
Strand of Oakes vond ik helemaal niks, weinig origineel.
Door naar Junun. Geweldig genoten, wat een feest in die tent.
Daarna het dilemma...Soulwax afkijken of een mooi plekje zoeken voor Radiohead.
Na 30 minuten met veel tegenzin weg gegaan, wat ging dat los zeg....
Maar gelukkig nog een hele mooi plek gevonden voor Radiohead in het 2e vak.
Geweldig optreden, nog nooit zoveel mooie stiltes gehoord tijdens een concert.
Tranen in de ogen bij Exit music....fantastisch..
BKS is mij heeeel goed bevallen, ik ga zeker terug komen.
Geweldig eten, super sfeer, leuke mensen..
Heel veel belgen, volgens mij meer belgen dan nederlanders, vandaar waarschijnlijk die goede sfeer