Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yes. Dream do come true. Zowel Radiohead als Arcade Fire voelde ik op een of andere manier aankomen. Nu al beste lineup voor mij. En ik denk zomaar dat ook the XX er nog in zit
Wakker worden met dit nieuws. Wat fijn. Ik moet echt iemand vinden om mee te nemen, desnoods ga ik daar alleen op de camping zitten, maar ik moet gaan.
Enige nadeel is dat voor BKS deze line-up nu al nooit meer te overtreffen is qua headliners. Volgend zal dan misschien een lichte teleustelling worden wat betreft headliners.
Ik snap alle Lyrische reacties en vind het ook echt superknap van BKS dat dit gelukt is en gun alle mensen heel veel plezier.
Maar ik ben helemaal niet zo groot fan van deze bands, Vind het leuke muziek en wil ze best een keer zien. Maar voor mij persoonlijk niet echt droom headliners !
Ze durven het bij BKS altijd wel aan om een paar hiphop namen te boeken. Run the Jewels zou onwijs fraai zijn! Staan het weekend van 9 - 11 juni op Northside. Best mogelijk dus.
Enige nadeel is dat voor BKS deze line-up nu al nooit meer te overtreffen is qua headliners. Volgend zal dan misschien een lichte teleustelling worden wat betreft headliners.
Ze durven het bij BKS altijd wel aan om een paar hiphop namen te boeken. Run the Jewels zou onwijs fraai zijn! Staan het weekend van 9 – 11 juni op Northside. Best mogelijk dus.