[BE] Pukkelpop 2015

Linda1617899547

Playlistbediener
25 jan 2015
22
0
http://www.99festivals.com/wat-mogen-we-verwachten-voor-pukkelpop-2015/

Niet verkeerd, er zit genoeg goeds tussen voor Pukkelpop als je het mij vraagt.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Er zijn reacties verwijderd in dit topic. Hoe kan dit?

We zijn tussen 17.00 en 17.30 gemigreerd naar een tijdelijke, supersnelle server ivm benodigde capaciteit voor morgen. Daarvoor hebben we een backup moeten draaien die terug is gezet. Aangezien dat helaas met meer vertraging gebeurde dan verwacht (25 min ipv 20 sec) zijn er posts verloren gegaan. Excuses daarvoor.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Toevallig mijn 'rant' ten aanzien van 99festivals, ik dacht al even dat er kwaad opzet in het spel was :D
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
rl_2015line-upfebruary.jpg
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
In totaal toch al heel wat mooie namen daar die van mij gerust (nog) eens in kiewiet mogen passeren! Mumford & Sons, Knife Party, Limp Bizkit, Wilkinson, Bring Me The Horizon, Royal Blood, Marmozets, Kendrick Lamar, Lonely The Brave, Catfish and the Bottlemen, Camo & Krooked, Frank Turner, We Are The Ocean,... Amai ik kijk uit naar die eerste namen van PKP!!
 

Linda1617899547

Playlistbediener
25 jan 2015
22
0
Panic! at the disco, Deadmau5, Knife Party, Kendrick Lamar, Dillon Francis, Gorgon City, Bastille, Simple plan, Limp Bizkit, Years & Years, Mumford & Sons, Camo and Krooked, Tyler the creator en The Libertines. Nu nog hopelijk Major Lazer en The Chemical Brothers vanuit Lowlands. Zondag komt V Festival met de eerste namen en dan is het al bijna tijd voor de eerste namen van Pukkelpop! Ik kan niet meer wachten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik kan ook niet meer wachten. Heerlijk om meteen zo'n grote lijst met namen te krijgen. Het mooie aan Pukkelpop is dat je de komende namen nog nieuwe vette bands ontdekt waarvan je daarna weer ontdekt dat ze op Pukkelpop staan.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
zo he, ik zie toch een hoop mooie namen die van mij best naar PKP mogen komen.

Mumford & Sons, The Libertines, Panic! At The Disco, Royal Blood, Jamie T, The Maccabees, Lonely The Brave, Catfish and the Bottlemen, Everything Everything, Wolf Alice, Deadmau5, Django Django, The Wombats, Frank Turner, Radkey en dan zullen er ook nog wel wat dingen tussen staan die ik nog niet ken, maar wel heel tof zijn.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
creamfields geeft ook line up vrij, daar zullen wel wat namen tussen zitten voor de boiler room en dance hall, Rebel Sound kan wel main stage afsluiten denk ik
http://www.creamfields.com/announcements/creamfields-2015-line-up-announced
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Neem aan dat we Belle & Sebastian wel kunnen afschrijven na de aankondiging voor Lokerse Feesten?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Behalve begin maar, was er toch niet gezegd wanneer de line up kwam. Ik zie op twitter allemaal mensen die denken dat het morgen al is. Niet dat ik dat erg zou vinden, ben erg benieuwd waar ze mee gaan komen
 

Linda1617899547

Playlistbediener
25 jan 2015
22
0
Nouja, laten we dat maar hopen. Ben erg benieuwd naar de line-up van dit jaar. Ik verwacht er veel van aangezien V-festival ook een jubileumeditie heeft dit jaar.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
ik verwacht eerder dat we nog 1 weekje moeten wachten aangezien werchter morgen met headliner komt,
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ik verwacht eerder dat we nog 1 weekje moeten wachten aangezien werchter morgen met headliner komt,

lijkt mij ook ja, misschien eind van de week. Dat de vrijdag voor PKP is omdat RW maandag al een headliner bekend maakt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken