[BE] Pukkelpop 2015

Linda1617899547

Playlistbediener
25 jan 2015
22
0
Persoonlijk denk ik dat het vrijwel zeker is dat we deze zomer Major Lazer kunnen verwachten aangezien hun tourschema nog niet bijgewerkt is. Lowlands staat nog niet op de lijst dus het lijkt erop dat ze wachten op een andere festivalaankondiging. Verder mogen vanuit Vfestival natuurlijk Calvin Harris, Duke Dumont, The Kooks, Ella Eyre en Clean Bandit nog eens langskomen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.565
Persoonlijk denk ik dat het vrijwel zeker is dat we deze zomer Major Lazer kunnen verwachten aangezien hun tourschema nog niet bijgewerkt is. Lowlands staat nog niet op de lijst dus het lijkt erop dat ze wachten op een andere festivalaankondiging. Verder mogen vanuit Vfestival natuurlijk Calvin Harris, Duke Dumont, The Kooks, Ella Eyre en Clean Bandit nog eens langskomen.

Nee, nee en nee. Vooral Calvin Harris niet. Zo'n dure act en zo'n aanfluiting van een show vorig jaar...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Even vraagje. Mijn vrouw en ik denken er over om ipv Pinkpop dit jaar Pukkelpop aan te doen. Hoe verloopt de kaartverkoop van Pukkelpop eigenlijk en via welk bureau?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Misschien dit jaar Pukkelpop eens doen.

Wishlistje (en allemaal mogelijkheden denk ik):
Twenty One Pilots, Kasabian, Interpol, Tame Impala, The Districts, The Libertines, Alt-J, The Offspring, John Butler Trio, Mark Lanegan, Fishbone, The Subways, Babylon Circus, Dog Eat Dog, Dropkick Murphys, The Wombats, Millencolin, Menzingers, Gaslight Anthem, Satanic Surfers.

En nog wat onverwachte verassingen graag à la Blur of The Strokes :)
 

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
88
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">Linda wrote:</div>
Persoonlijk denk ik dat het vrijwel zeker is dat we deze zomer Major Lazer kunnen verwachten aangezien hun tourschema nog niet bijgewerkt is. Lowlands staat nog niet op de lijst dus het lijkt erop dat ze wachten op een andere festivalaankondiging. Verder mogen vanuit Vfestival natuurlijk Calvin Harris, Duke Dumont, The Kooks, Ella Eyre en Clean Bandit nog eens langskomen.

Nee, nee en nee. Vooral Calvin Harris niet. Zo’n dure act en zo’n aanfluiting van een show vorig jaar…

Voor mijn part mag Calvin Harris zeker terugkeren. Perfecte dagafsluiter en publiekstrekker voor een feesteditie. Martin Garrix (Lowlands) zou ook duur zijn en past minder bij een dergelijk festival. Daarnaast heeft Manchester Orchestra zichzelf bevestigd. De volgende namen lijken toch zekerheden: Linkin Park, The Offspring, Interpol, Bastille, Major Lazer. Ik vraag me af of er overlappingen gaan zijn met Werchter op vlak van groepen als The Script en Alt-J. Op Blur en The Strokes zou ik niet teveel hopen op basis van een optreden in Hyde Park in juni.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor mijn part mag Calvin Harris zeker terugkeren. Perfecte dagafsluiter en publiekstrekker voor een feesteditie. Martin Garrix (Lowlands) zou ook duur zijn en past minder bij een dergelijk festival

Martin Garrix past minder dan Calvin Harris? Nee man allebei dezelfde meuk.
Vorig jaar mijn eerste EDM top40 dance optreden gezien, Calvin Harris dus. Wat was dat kut! Komt eigenlijk de hele tijd op hetzelfde neer opbouwen naar elke drop want dan kunnen die koolstofkanonnen weer aan. Na de eerste 30 min was het echt verschrikkelijk. Nee zoiets mag weg blijven.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gaslight heeft zoujuist een groot deel van zijn tour vrijgegeven. in Juni gaan ze al rond in Europa maar lijken daar vrijwel zonder gaatje niet in belgie te staan Gelukkig zijn ze een paar dagen na Pukkelpop in Duitsland te vinden ^^
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Gaslight heeft zoujuist een groot deel van zijn tour vrijgegeven. in Juni gaan ze al rond in Europa maar lijken daar vrijwel zonder gaatje niet in belgie te staan Gelukkig zijn ze een paar dagen na Pukkelpop in Duitsland te vinden ^^

Die gasten zou ik zo graag nog een keer willen zien, zijn opzich al bijna een reden om te gaan ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
11038740_888056751252066_7367255435618752686_n.jpg


Staan genoeg interessante namen op voor Pukkelpop dus dacht link m ff helemaal
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Wie zien jullie als zekerheden voor Pukkelpop? En klopt het dat maandag of dinsdag de namen er aan komen?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Iemand op eFestivals heeft net even wat nagezocht, en blijkbaar heeft Pukkelpop de voorbije jaren de exacte datum van aankondiging altijd minstens een week op voorhand bekend gemaakt. Nog maar een weekje extra wachten dan?
 

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
88
2
Iemand op eFestivals heeft net even wat nagezocht, en blijkbaar heeft Pukkelpop de voorbije jaren de exacte datum van aankondiging altijd minstens een week op voorhand bekend gemaakt. Nog maar een weekje extra wachten dan?
Begin maart zeiden ze :) Volgende week zeker namen. Pukkelpop doet dit jaar nogal vrij mysterieus met de website en dergelijke. De verrassing zal des te groter zijn bij het aankondigen van de namen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Kansen op Linkin Park zijn weer gegroeid, ze staan op 25 augustus in Polen dus de kans is ZEER klein dat ze Krakow Live Music Festival dat tijdens Pukkelpop is headlinen :)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Zouden we Ride niet zo maar eens op Pukkelpop terug kunnen zien. Ze staan ook op Oya in Noorwegen en ik denk dat er niet echt meer plek voor ze is op Rock Werchter
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.565
Deze week is de laatste week waarin we kunnen spreken over 'begin maart'. Ik weet het niet hoor...

Mijn gok is dat ze nog wat moeten onderhandelen over enkele namen vooraleer ze de namen droppen.

(Blur? :))
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Verleden jaar kwamen de eerste namen er op maandag 10 maart. Ben benieuwd, ik hoop toch op vandaag voor de eerste lading namen!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Verleden jaar kwamen de eerste namen er op maandag 10 maart. Ben benieuwd, ik hoop toch op vandaag voor de eerste lading namen!

Reken er maar niet op, de eerste Pukkelpopnamen komen altijd 's ochtends vroeg (ten laatste 9u).

Het zal niet voor deze week zijn gok ik. Zoals eerder gezegd kondigt Pukkelpop normaal minstens een week op voorhand de exacte datum aan, en bovendien zal Werchter deze week met nieuwe namen komen (iets wat ze gewoonlijk niet in dezelfde week als Pukkelpop doen).
 

Linda1617899547

Playlistbediener
25 jan 2015
22
0
Ze mogen toch wel langzaam eens namen gaan droppen.
Ben toch wel erg nieuwsgierig naar wat ze dit jaar voor ons in petto hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.565
Volgens mij komen die namen inderdaad gewoon volgende week maandag. Later zal het ook wel niet worden. Die bekendmaking een week op voorhand aankondigen zie ik ze niet doen. Misschien woensdag een teaserberichtje?

 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Eerste namen begin maart aankondingen...en dan in de week van 16-22 maart er pas mee afkomen, zou toch n beetje belachelijk zijn. Tenzij ze idd nog aant onderhandelen zijn met n grote naam. Dan mogen ze nog wel wat wachten van mij :wink:
Om terug te komen op wat Kereltje schreef: De namen die werchter nu nog gaat bekend maken zullen -vrees ik- niet meer van die aard/grootte zijn om aankondigingen van andere festivals te beïnvloeden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken