Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Linkin Park heeft net Frequency Festival in Oostenrijk bekendgemaakt. Vindt helaas plaats op dezelfde moment als PKP, maar exacte datum is nog onbekend...
Hopelijk de donderdag al, zodat ze daarna meteen naar PKP en LL kunnen.
We zijn tussen 17.00 en 17.30 gemigreerd naar een tijdelijke, supersnelle server ivm benodigde capaciteit voor morgen. Daarvoor hebben we een backup moeten draaien die terug is gezet. Aangezien dat helaas met meer vertraging gebeurde dan verwacht (25 min ipv 20 sec) zijn er posts verloren gegaan. Excuses daarvoor.
In totaal toch al heel wat mooie namen daar die van mij gerust (nog) eens in kiewiet mogen passeren! Mumford & Sons, Knife Party, Limp Bizkit, Wilkinson, Bring Me The Horizon, Royal Blood, Marmozets, Kendrick Lamar, Lonely The Brave, Catfish and the Bottlemen, Camo & Krooked, Frank Turner, We Are The Ocean,... Amai ik kijk uit naar die eerste namen van PKP!!
Panic! at the disco, Deadmau5, Knife Party, Kendrick Lamar, Dillon Francis, Gorgon City, Bastille, Simple plan, Limp Bizkit, Years & Years, Mumford & Sons, Camo and Krooked, Tyler the creator en The Libertines. Nu nog hopelijk Major Lazer en The Chemical Brothers vanuit Lowlands. Zondag komt V Festival met de eerste namen en dan is het al bijna tijd voor de eerste namen van Pukkelpop! Ik kan niet meer wachten.
Ik kan ook niet meer wachten. Heerlijk om meteen zo'n grote lijst met namen te krijgen. Het mooie aan Pukkelpop is dat je de komende namen nog nieuwe vette bands ontdekt waarvan je daarna weer ontdekt dat ze op Pukkelpop staan.
zo he, ik zie toch een hoop mooie namen die van mij best naar PKP mogen komen.
Mumford & Sons, The Libertines, Panic! At The Disco, Royal Blood, Jamie T, The Maccabees, Lonely The Brave, Catfish and the Bottlemen, Everything Everything, Wolf Alice, Deadmau5, Django Django, The Wombats, Frank Turner, Radkey en dan zullen er ook nog wel wat dingen tussen staan die ik nog niet ken, maar wel heel tof zijn.
creamfields geeft ook line up vrij, daar zullen wel wat namen tussen zitten voor de boiler room en dance hall, Rebel Sound kan wel main stage afsluiten denk ik
http://www.creamfields.com/announcements/creamfields-2015-line-up-announced
creamfields geeft ook line up vrij, daar zullen wel wat namen tussen zitten voor de boiler room en dance hall, Rebel Sound kan wel main stage afsluiten denk ik
jarne wrote:
Is een samenwerking tussen Chase & Status, Shy Fx en nog zo'n andere gast. Door heel UK hosten ze eigen podia. Denk dat Chase & Status dus eerder alleen een dag afsluit.
Behalve begin maar, was er toch niet gezegd wanneer de line up kwam. Ik zie op twitter allemaal mensen die denken dat het morgen al is. Niet dat ik dat erg zou vinden, ben erg benieuwd waar ze mee gaan komen
Nouja, laten we dat maar hopen. Ben erg benieuwd naar de line-up van dit jaar. Ik verwacht er veel van aangezien V-festival ook een jubileumeditie heeft dit jaar.