[BE] Pukkelpop 2015

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">jarne wrote:</div>
ik verwacht eerder dat we nog 1 weekje moeten wachten aangezien werchter morgen met headliner komt,


lijkt mij ook ja, misschien eind van de week. Dat de vrijdag voor PKP is omdat RW maandag al een headliner bekend maakt

Pukkelpopnamen zijn altijd op maandag of dinsdag, dus ik gok ook de 9e/10e.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Ik gok ook op de komende maandag voor de nieuwe namen. Met een teaserberichtje op vrijdag.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ben wel benieuwd waarmee Pukkelpop volgende week gaat komen qua headliners. Met M&S verdwijnt er een naam die we enkele weken terug nog als 99% zeker zagen, en Linkin Park in België kan je ook nooit een zekerheid noemen.
 

ThijsL

Playlistbediener
29 mrt 2014
21
0
Jammer wel van Mumford & Sons. Staat al jaren bovenaan mijn lijstje bij lijstjestijd, en ik zag ze dit jaar toch echt wel komen. Gemiste kans van pukkelpop.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Jammer wel van Mumford & Sons. Staat al jaren bovenaan mijn lijstje bij lijstjestijd, en ik zag ze dit jaar toch echt wel komen. Gemiste kans van pukkelpop.

Ik lees net dat ze tijdens Pukkelpop in de VS staan, verklaart alles.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
1901997_10153648300888626_5153643096099028790_n.jpg


Dit is echt extreem kut.
 

Linda1617899547

Playlistbediener
25 jan 2015
22
0
De eerste namen voor Vfestival zijn ook bekend. Er mogen er wel een aantal door komen naar Pukkelpop hoor. Calvin Harris, Stereophonics, The Script, Ellie Goulding, Paloma Faith, George Ezra, The Kooks, Clean Bandit, Chvrches, Kodaline, Ella Henderson, Jessie Ware, Duke Dumont, Gregory Porter, Ella Eyre, Imelda May, Kasabian, Sam Smith, Olly Murs, Hozier, Courteeners, Nero, Tom Jones, Annie Mac, Labrinth, Andy C, Jess Glynne, Fuse Odg, Marina & The Diamonds, Hannah wants, Reverend & The Makers, The Proclaimers en Grandmaster Flash Furious Five.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
The Kooks, CHVRCHES en hopelijk ook The Courteeners, verder zit er niks tofs bij(dat niet al op RW staat)...
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
The Kooks, CHVRCHES en hopelijk ook The Courteeners, verder zit er niks tofs bij(dat niet al op RW staat)…

Er kunnen namen op Pukkelpop staan die ook op RW staan hoor. In 2009 deelden ze zelfs een (sub)headliner met Placebo.
Dat zie ik ook wel gebeuren met bvb The Script, welke bij het jonge pukkelpoppubliek wel zal aanslaan toch. Sam Smith zou bijvoorbeeld ook zo kunnen om dezelfde reden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
The Kooks, CHVRCHES en hopelijk ook The Courteeners, verder zit er niks tofs bij(dat niet al op RW staat)…

Er kunnen namen op Pukkelpop staan die ook op RW staan hoor. In 2009 deelden ze zelfs een (sub)headliner met Placebo.
Dat zie ik ook wel gebeuren met bvb The Script, welke bij het jonge pukkelpoppubliek wel zal aanslaan toch. Sam Smith zou bijvoorbeeld ook zo kunnen om dezelfde reden.

Zijn beide toch wel erg commerciele namen om te delen hoor.

Nee, als er gedeeld wordt denk ik eerder aan acts als Kasabian, Royal Blood of Future Islands.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Ben wel benieuwd waarmee Pukkelpop volgende week gaat komen qua headliners. Met M&S verdwijnt er een naam die we enkele weken terug nog als 99% zeker zagen, en Linkin Park in België kan je ook nooit een zekerheid noemen.

Linkin Park komen ook zeker niet. Ze staan volgens hun website op 20, 21 én 22 augustus in Oostenrijk. Tijdens Pukkelpop dus. En Placebo verwachtte ik ook totdat RZ ze aankondigde.

Mogelijke headliners zijn Black Keys, Blur (?) en Stromae. Al zijn dat wel 3 absolute gokken. Qua grote headlinernamen is het nog wat tasten in het duister.

De mogelijke grote namen daar vlak onder lijken mij al duidelijker: Interpol, Kendrik Lamar, Beck, Björk, Ellie Goulding, The Libertines, Mastodon, Tame Impala, Netsky ...

Met een béétje goede wil kan de Pukkelpop organisatie hier de beste Lineup in jaren mee maken. Ik ben benieuwd. :)

 

Linkin Park Belgium

Playlistbediener
2 feb 2015
7
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Ben wel benieuwd waarmee Pukkelpop volgende week gaat komen qua headliners. Met M&S verdwijnt er een naam die we enkele weken terug nog als 99% zeker zagen, en Linkin Park in België kan je ook nooit een zekerheid noemen.

Linkin Park komen ook zeker niet. Ze staan volgens hun website op 20, 21 én 22 augustus in Oostenrijk. Tijdens Pukkelpop dus. En Placebo verwachtte ik ook totdat RZ ze aankondigde.

Op de site staat 20, 21 en 22 augustus aangeduid (beetje onduidelijk inderdaad) omdat de precieze datum waarop ze in Oostenrijk zitten nog niet bekend is. Als dat 20/08 wordt is de kans voor PKP groter...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Ben wel benieuwd waarmee Pukkelpop volgende week gaat komen qua headliners. Met M&S verdwijnt er een naam die we enkele weken terug nog als 99% zeker zagen, en Linkin Park in België kan je ook nooit een zekerheid noemen.

Linkin Park komen ook zeker niet. Ze staan volgens hun website op 20, 21 én 22 augustus in Oostenrijk. Tijdens Pukkelpop dus. En Placebo verwachtte ik ook totdat RZ ze aankondigde.

Mogelijke headliners zijn Black Keys, Blur (?) en Stromae. Al zijn dat wel 3 absolute gokken. Qua grote headlinernamen is het nog wat tasten in het duister.

De mogelijke grote namen daar vlak onder lijken mij al duidelijker: Interpol, Kendrik Lamar, Beck, Björk, Ellie Goulding, The Libertines, Mastodon, Tame Impala, Netsky …

Met een béétje goede wil kan de Pukkelpop organisatie hier de beste Lineup in jaren mee maken. Ik ben benieuwd.
icon_smile.gif

Bjork verwacht ik niet. Als je naar haar tourlist kijkt zie je dat ze overal intieme locaties aandoet, zeker geen grote festivals. Het Belgische equivalent zou OLT Rivierenhof zijn dan.

Voor de rest akkoord met alle namen, alleen niet met die 'beste lineup in jaren'. Ellie Goulding een hoge plek, Bastille en Passenger vermoedelijk idem. Kwelduivels Skrillex en Martin Garrix die op alle festivals in de buurt lijken te staan. Qua grote namen zal het niet alleen positief zijn vrees ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div>
Ben wel benieuwd waarmee Pukkelpop volgende week gaat komen qua headliners. Met M&S verdwijnt er een naam die we enkele weken terug nog als 99% zeker zagen, en Linkin Park in België kan je ook nooit een zekerheid noemen.


Linkin Park komen ook zeker niet. Ze staan volgens hun website op 20, 21 én 22 augustus in Oostenrijk. Tijdens Pukkelpop dus. En Placebo verwachtte ik ook totdat RZ ze aankondigde.


Op de site staat 20, 21 en 22 augustus aangeduid (beetje onduidelijk inderdaad) omdat de precieze datum waarop ze in Oostenrijk zitten nog niet bekend is. Als dat 20/08 wordt is de kans voor PKP groter…

Een mens kan hopen hé. Na de teleurstelling van M&S op Werchter vandaag moet dit er nu ook niet bijkomen hé.

Maar aan jouw accountnaam te zien zou hun komst al zeker één iemand blijmaken. ;) En jij zal wel niet de enige zijn. :)
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
@Kereltje. Je kan met de grote namen niet iedereen plezieren hé. Een mix van dingen dat je wilt zien en dingen die je liever niet ziet is uiteidnelijk het beste toch. Anders is het niet te doen :)

Black Keys, Blur zijn de 2 headlienrs waar ik op gok ook. En Netsky als een dagaflsuiter.



<div class="d4p-bbt-quote-title">Thomus wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>neontiger8 wrote:</div>
The Kooks, CHVRCHES en hopelijk ook The Courteeners, verder zit er niks tofs bij(dat niet al op RW staat)…


Er kunnen namen op Pukkelpop staan die ook op RW staan hoor. In 2009 deelden ze zelfs een (sub)headliner met Placebo.
Dat zie ik ook wel gebeuren met bvb The Script, welke bij het jonge pukkelpoppubliek wel zal aanslaan toch. Sam Smith zou bijvoorbeeld ook zo kunnen om dezelfde reden.


Zijn beide toch wel erg commerciele namen om te delen hoor.

Nee, als er gedeeld wordt denk ik eerder aan acts als Kasabian, Royal Blood of Future Islands.

Bwa grote amen. Ze kunnen die aankondiging ook houden voor de 2de rond hé (het zal niet zo lang meer duren vooraleer Werchter uitverkoopt denk ik)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Er kunnen namen op Pukkelpop staan die ook op RW staan hoor. In 2009 deelden ze zelfs een (sub)headliner met Placebo.
Dat zie ik ook wel gebeuren met bvb The Script, welke bij het jonge pukkelpoppubliek wel zal aanslaan toch. Sam Smith zou bijvoorbeeld ook zo kunnen om dezelfde reden.


Zijn beide toch wel erg commerciele namen om te delen hoor.

Nee, als er gedeeld wordt denk ik eerder aan acts als Kasabian, Royal Blood of Future Islands.


Bwa grote amen. Ze kunnen die aankondiging ook houden voor de 2de rond hé (het zal niet zo lang meer duren vooraleer Werchter uitverkoopt denk ik)





Ik zei dan ook commercieel ipv groot ;) Pukkelpop lokt dan wel volk uit alle categorieën, het is en blijft een alternatief festival. Ellie Goulding, The Script, Bastille, Passenger, Sam Smith, Mark Ronson, Kodaline, Major Lazer, ... allemaal op één Pukkelpopaffiche zou ik toch net iets te erg vinden.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
http://www.festivalblog.be/pukkelpop-2015

zelfbevestiging Viet Cong
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De eerste namen voor Vfestival zijn ook bekend. Er mogen er wel een aantal door komen naar Pukkelpop hoor. Calvin Harris, Stereophonics, The Script, Ellie Goulding, Paloma Faith, George Ezra, The Kooks, Clean Bandit, Chvrches, Kodaline, Ella Henderson, Jessie Ware, Duke Dumont, Gregory Porter, Ella Eyre, Imelda May, Kasabian, Sam Smith, Olly Murs, Hozier, Courteeners, Nero, Tom Jones, Annie Mac, Labrinth, Andy C, Jess Glynne, Fuse Odg, Marina & The Diamonds, Hannah wants, Reverend & The Makers, The Proclaimers en Grandmaster Flash Furious Five.

Van mij mogen ze ongeveer allemaal lekker wegblijven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken