[BE] Pukkelpop 2015

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik zit in de richting van Blur te denken. Hyde Park voorverkoop begon eind februari en er werd verwacht dat het snel uitverkocht ging zijn, ondertussen nog niet gebeurd. Misschien moet Pukkelpop daarop wachten en blijft dat alles uitstellen?

Het moet in ieder geval een headliner zijn die niet op andere festivals in dezelfde periode staat, anders was er geen reden om uit te stellen. Kanye West kan dan ook een optie zijn, onofficieel een datum eind juli in Letland bevestigd, misschien wachten op officiele aankondiging van de tour?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zit in de richting van Blur te denken. Hyde Park voorverkoop begon eind februari en er werd verwacht dat het snel uitverkocht ging zijn, ondertussen nog niet gebeurd. Misschien moet Pukkelpop daarop wachten en blijft dat alles uitstellen?
Het moet in ieder geval een headliner zijn die niet op andere festivals in dezelfde periode staat, anders was er geen reden om uit te stellen. Kanye West kan dan ook een optie zijn, onofficieel een datum eind juli in Letland bevestigd, misschien wachten op officiele aankondiging van de tour?

Hier zat ik ook aan te denken. Denk dat er best een aardige kans is voor Blur op Pukkelpop.

Libertines-Linkin Park-Blur.
Energie ten top, ik hoop er op. Geen groot fan van Linkin Park maar wil ze toch wel weer eens een keer zien.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Ik zit in de richting van Blur te denken. Hyde Park voorverkoop begon eind februari en er werd verwacht dat het snel uitverkocht ging zijn, ondertussen nog niet gebeurd. Misschien moet Pukkelpop daarop wachten en blijft dat alles uitstellen?
Het moet in ieder geval een headliner zijn die niet op andere festivals in dezelfde periode staat, anders was er geen reden om uit te stellen. Kanye West kan dan ook een optie zijn, onofficieel een datum eind juli in Letland bevestigd, misschien wachten op officiele aankondiging van de tour?

Hier zat ik ook aan te denken. Denk dat er best een aardige kans is voor Blur op Pukkelpop.

Libertines-Linkin Park-Blur.
Energie ten top, ik hoop er op. Geen groot fan van Linkin Park maar wil ze toch wel weer eens een keer zien.

Doe Libertines maar een plaatsje omlaag, op basis van populariteit zouden die eigenlijk namiddagact moeten zijn... Stromae als derde headliner ofzo.
 

Sander

Nieuw lid
10 mrt 2015
4
0
Grote kanshebbers voor plek op het affiche:

Linkin Park, Kenrick Lamar, The Libertines, Mastodon, Flogging Molly, Dropkick Murphys, Major Lazor, Skrillex, Limp Bizkit Triggerfinger, Twenty one pilots, Bastille, Kensington, Jett Rebel, The Kooks, Knife Party, Manchester Orchestra, Deadmau5, Tyler the Creator, The Wombats, Ben Howard, (the script)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Nee, dat wil ik niet of nee dat gaat hem niet worden?

Nee dat gaat hem niet worden. Als ze Kanye boeken zal het zonder Rihanna zijn, en The Offspring is absoluut niet groot genoeg voor een headlinespot. Zou me niet verbazen dat die nog weggekaapt worden door Lokerse Feesten om de punkdag te headlinen, zoals Blink182.

Is daft punk nog een kanshebber of niet?

Daft Punk is nooit een kanshebber geweest. Al 8 jaar geleden dat die nog getourd hebben, en die gaan niet speciaal voor Pukkelpop de baan op.
 

dubstep is my alibi

Playlistbediener
5 dec 2013
40
0
Kan je zijn dat pukkelpop in de loop van de week of in het weekend de eerste namen bekend maakt of moeten we echt afwachten tot volgende week?
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
148
60
De PKP bazen gaan, als ik me niet vergis, naar SXSW.
Denk dat de aankondigingen pas daarna gaan komen...
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
De PKP bazen gaan, als ik me niet vergis, naar SXSW.
Denk dat de aankondigingen pas daarna gaan komen…

Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. Dat is pas de 22e afgelopen en er is al gezegd dat begin maart de eerste namen komen. Als het deze week niet is zal het volgende week zijn. Anders is het niet echt begin maart meer
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">bartv wrote:</div>
De PKP bazen gaan, als ik me niet vergis, naar SXSW.
Denk dat de aankondigingen pas daarna gaan komen…

Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. Dat is pas de 22e afgelopen en er is al gezegd dat begin maart de eerste namen komen. Als het deze week niet is zal het volgende week zijn. Anders is het niet echt begin maart meer

Ik denk dat je niet te veel meer op die 'begin maart' moet letten, duidelijk dat daar iets tussenin gekomen is. Als er volgende week namen zijn is dat eigenlijk ook al tweede helft van maart...

Maar ik denk ook niet dat SXSW er veel mee te maken heeft, tenzij ze wachten op de avond die ze daar organiseren.
 

Linda1617899547

Playlistbediener
25 jan 2015
22
0
Nieuwe namen voor Chiemsee Summer festival in Duitsland.
Dit festival vindt plaats 19 t/m 23 augustus hetzelfde als lowlands en pukkelpop dus.
Sean Paul, Dropkick Murphys, Bad Religion, Less Than Jake, The Subways, A-Trak, Augustines, Zeds Dead, Rustie, Odesza, Martin Jondo, Waze & Odyssey en Lenze Und De Buam.
Kanshebbers voor Pukkelpop miscchien?

http://www.99festivals.com/wp-content/uploads/2015/03/CSFaff.jpg
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Fak ja, doe Bad Religion, Dropkick Murphys en Less Than Jake maar door naar Pukkelpop. Altijd mooie feestjes.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Oi Less Than Jake, tijd voor ska :D? Odesza mogen ze ook doorsturen van mij, en Sean Paul mogen ze heel hard thuislaten.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Linkin Park lijkt me quasi zeker? Als dat het geval is, koop ik hoe dan ook een dagticket! Mochten er voor de rest nog wat mooie namen verschijnen zoals Interpol, Incubus, Porcupine Tree (hoewel dat onwaarschijnlijk lijkt), Mew, ... dan mogen ze mij misschien wel voor een weekendje vewachten :)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Hudson Mohawke heeft dus ook zichzelf bevestigd voor PkP. Prima naam. De vier zelfbevestigingen die er tot nu toe staan zijn allemaal prima/toffe namen!

Edit: PkP via facebook zojuist: de eerste namen worden in een locaal clubhuis gepresenteerd. ''Beware, Wednesday March 25th is coming soon …''. 25 maart kunnen we dus de eerste (officiele) namen verwachten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken