[BE] Pukkelpop 2015

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
25 maart. Nog wel even wachten dan... Maar ik verwacht dat het het wachten wel waard zal zijn.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik vind het wel opvallend dat ze vandaag met het nieuws komen - net op de dag dat Blur festivaldatum op het vasteland heeft bekendgemaakt. Headliner combinatie Linkin Park - Blur - Interpol zie ik volledig zitten! Hoewel ik denk dat Interpol eerder sub is...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Ik vind het wel opvallend dat ze vandaag met het nieuws komen – net op de dag dat Blur festivaldatum op het vasteland heeft bekendgemaakt. Headliner combinatie Linkin Park – Blur – Interpol zie ik volledig zitten! Hoewel ik denk dat Interpol eerder sub is…

Interpol zou dan zeker geen headliner zijn hoor. Grote naam voor in de Marquee of plaats voor de sub dan wel.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik vind het wel opvallend dat ze vandaag met het nieuws komen – net op de dag dat Blur festivaldatum op het vasteland heeft bekendgemaakt. Headliner combinatie Linkin Park – Blur – Interpol zie ik volledig zitten! Hoewel ik denk dat Interpol eerder sub is…

Maar om dan nog 2 weken te wachten? Ofwel had ze hier eerder gelijk en zorgt sxsw voor uitstel.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik vind het wel opvallend dat ze vandaag met het nieuws komen – net op de dag dat Blur festivaldatum op het vasteland heeft bekendgemaakt.

Dit zal weinig betekenen. Al denk ik ook dat Blur er zal staan.
Interpol zie ik zeker komen maar niet op die Spot. Ik kan niet wachten!!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
En weer twee zelfbevestigingen: Kate Tempest en Acid Arab. Laat die aankondiging de 25e maar zitten, alles is tegen die tijd bekend als het zo doorgaat.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Les Ardentes komt volgende week met 'een BOM van een naam' en raadt aan tijdig tickets aan te kopen. Blur toch maar geen zekerheidje noemen voorlopig?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Les Ardentes komt volgende week met ‘een BOM van een naam’ en raadt aan tijdig tickets aan te kopen. Blur toch maar geen zekerheidje noemen voorlopig?

Waar komt dit van?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Les Ardentes komt volgende week met ‘een BOM van een naam’ en raadt aan tijdig tickets aan te kopen. Blur toch maar geen zekerheidje noemen voorlopig?

Waar komt dit van?

Hun facebookpagina. Deze middag zetten ze een bericht dat de onderhandelingen vandaag eindelijk rond zijn met de grootste naam van de affiche. En in het bericht met de aankondiging van vandaag zetten ze erbij dat we best nog profiteren van de early bird deal, want maandag kondigen ze 'een BOM' aan.

Nu, betekent ook niet alles natuurlijk. Maar als een festival dat namen van het kaliber Placebo/Massive Attack/Morrissey als headliners kan boeken plots roept dat ze iets echt groot hebben, dan komen er toch grote verwachtingen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hun facebookpagina. Deze middag zetten ze een bericht dat de onderhandelingen vandaag eindelijk rond zijn met de grootste naam van de affiche. En in het bericht met de aankondiging van vandaag zetten ze erbij dat we best nog profiteren van de early bird deal, want maandag kondigen ze ‘een BOM’ aan.

Nu, betekent ook niet alles natuurlijk. Maar als een festival dat namen van het kaliber Placebo/Massive Attack/Morrissey als headliners kan boeken plots roept dat ze iets echt groot hebben, dan komen er toch grote verwachtingen.

Ik zou hier vrij hard van balen:p
Wil deze gasten zo graag weer zien. Hoop ze op Pukkelpop mee te pakken maar ook vooral omdat ze bij de vorige tour Nederland ook niet aandeden....
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Hun facebookpagina. Deze middag zetten ze een bericht dat de onderhandelingen vandaag eindelijk rond zijn met de grootste naam van de affiche. En in het bericht met de aankondiging van vandaag zetten ze erbij dat we best nog profiteren van de early bird deal, want maandag kondigen ze ‘een BOM’ aan.

Nu, betekent ook niet alles natuurlijk. Maar als een festival dat namen van het kaliber Placebo/Massive Attack/Morrissey als headliners kan boeken plots roept dat ze iets echt groot hebben, dan komen er toch grote verwachtingen.

Ik zou hier vrij hard van balen:p
Wil deze gasten zo graag weer zien. Hoop ze op Pukkelpop mee te pakken maar ook vooral omdat ze bij de vorige tour Nederland ook niet aandeden….

Afwachten tot maandag, maar ik geef Pukkelpop wel het voordeel van de twijfel. Anders zitten we weer met moeite om 3 headliners bijeen te puzzelen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Afwachten tot maandag, maar ik geef Pukkelpop wel het voordeel van de twijfel. Anders zitten we weer met moeite om 3 headliners bijeen te puzzelen.

Dat wel. Maar dat precies de dag dat Benicassim met Blur komt geeft Les Ardentes aan met iets groots te komen :s
Kijkend naar de grote van de namen van Les Ardentes de afgelopen jaren. Gaat het echt van groot naar klein maar zou Blur toch echt wel een hele grote zijn voor dat festival.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Afwachten tot maandag, maar ik geef Pukkelpop wel het voordeel van de twijfel. Anders zitten we weer met moeite om 3 headliners bijeen te puzzelen.

Dat wel. Maar dat precies de dag dat Benicassim met Blur komt geeft Les Ardentes aan met iets groots te komen :s
Kijkend naar de grote van de namen van Les Ardentes de afgelopen jaren. Gaat het echt van groot naar klein maar zou Blur toch echt wel een hele grote zijn voor dat festival.

Het kan inderdaad beide kanten op. Zeker als de Spaanse media melden dat NOS Alive en Benicassim Blur pas deze week getekend hebben. Is dat de reden waarom Pukkelpop uitgesteld heeft, of is dat de act die Les Ardentes ook pas deze week getekend heeft? Maar Blur is inderdaad groot genoeg om topper van het weekend te zijn op festivals groter dan Les Ardentes.

De aankondiging is in ieder geval vervroegd naar morgen 20u, dus we weten het snel. De meest genoemde geruchten zijn Blur, Deadmau5 (wegens niet op Werchter en Pkp) en Bjork (die lijkt zich op middelgrote festivals in juli te richten).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Kunnen een pakje overdrijven daar, amai :D Een 'bom', 'wees er op tijd bij voor tickets', dan had ik op zijn minst iets uniek of Werchter/Pukkelpopwaardig verwacht.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Niet bepaald de 'bom' die we verwachten maar inderdaad een mooie naam voor dat festival.

Pukkelpop kom maar op met Blur!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken