[BE] Pukkelpop 2015

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zag het net op Graz ook langskomen: http://www.wattes.nl/forum/viewtopic.php?pid=91305#p91305

Fuck. Radiohead zou wel echt ongelofelijk zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik geloof er niet echt in, gezien de andere festivals hun headliners al hebben zou het een festival exclusive zijn, en zoveel geld/invloed heeft Pukkelpop nu ook niet...

Mauro Pawlowski die een podium cureert en een reunie van Evil Superstars is daarentegen al een reden op zich om tickets te kopen :D
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Radiohead? Dat zou ongelofelijk fucking wreed zijn maar ik zie het niet gebeuren. Ik volg die band op de voet en ze ziten as we speak in de studio. Jonny Greenwood en Philip Selway maken beide een kleine tour en tegen het najaar verwacht ik een album, maar over een full on tour is nog geen sprake.

Zou wel een héél exclusieve act zijn.
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
WAT??? ik was dit jaar van plan om enkel geld te besteden aan Werchter
maar als Radiohead komt of een reünie van Evil Superstars?!! das gewoon een droom die uitkomt dan
Ps: Millionaire zou ook de waanzin zijn

nu begin ik ook uit te kijken naar volgende week voor de eerste namen
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik geloof er niet echt in, gezien de andere festivals hun headliners al hebben zou het een festival exclusive zijn, en zoveel geld/invloed heeft Pukkelpop nu ook niet…

Je kunt het ook anders bekijken: Pukkelpop stelt zijn aankondiging uit terwijl hij al laat kwam. De spoeling is qua headliners relatief dun eind autustus en Radiohead heeft het album misschien wél af tegen het eind van de zomer. Pukkelpop zet al zijn geld in op een exclusive show Radiohead en doet het daarnaast met wat kleinere headliners en subheadliners(Beck, Pixies, Major Lazer).

Ik zie het natuurlijk ook bij lange na niet gebeuren, maar toch even advocaat van de duivel spelen ;). Het feit dat hij met erg specifieke informatie komt over podia, een reunie en Pawlowski doet ook niet af aan zijn geloofwaardigheid. Ik duim in ieder geval van harte.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Je kunt het ook anders bekijken: Pukkelpop stelt zijn aankondiging uit terwijl hij al laat kwam. De spoeling is qua headliners relatief dun eind autustus en Radiohead heeft het album misschien wél af tegen het eind van de zomer. Pukkelpop zet al zijn geld in op een exclusive show Radiohead en doet het daarnaast met wat kleinere headliners en subheadliners(Beck, Pixies, Major Lazer).

Kan.

Maar denk niet dat als Radiohead komt dat die word aangevuld met kleinere headliners en subs denk dat we er dan sowieso wat moois naast kunnen verwachten. Maar Radiohead is al te mooi om waar te zijn.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Radiohead lijkt me niet. Die zullen als ze touren sowieso Glastonbury doen lijkt mij. Het zou evt kunnen dat PKP daar op moet wachten, maar het was veel logischer geweest als RW ze dan had gehad aangezien die in t zelfde weekend als Glastonbury zitten.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Maar Radiohead doet het niet voor het geld

Natuurlijk niet, geen een artiest zegt dat ze het voor het geld doen ;). Radiohead zullen als ze touren al niet de goedkoopste zijn, laat staan als je ze exclusief moet boeken. Maar inderdaad, de kans dat het gebeurt is vrijwel nihil.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Je kunt het ook anders bekijken: Pukkelpop stelt zijn aankondiging uit terwijl hij al laat kwam. De spoeling is qua headliners relatief dun eind autustus en Radiohead heeft het album misschien wél af tegen het eind van de zomer. Pukkelpop zet al zijn geld in op een exclusive show Radiohead en doet het daarnaast met wat kleinere headliners en subheadliners(Beck, Pixies, Major Lazer).

Ik zie het natuurlijk ook bij lange na niet gebeuren, maar toch even advocaat van de duivel spelen ;). Het feit dat hij met erg specifieke informatie komt over podia, een reunie en Pawlowski doet ook niet af aan zijn geloofwaardigheid. Ik duim in ieder geval van harte.

Helaas, advocaat van de duivel spelen brengt niet altijd iets op ;) Wat erbij gezegd moet worden is dat hij al sinds eind 2014 Radiohead zit te roepen. Dan denk ik niet dat het uitstel nog veel met Radiohead te maken heeft. Bovendien zie ik het ook niet gebeuren dat de andere dagen dan kleine headliners krijgen: een dagticket kost tegen de 100 euro, als je hen niet waar voor hun geld geeft lopen die dagtickets voor geen meter, en daar streef je nu ook niet naar op een verjaardagseditie.

Nu, die persoon op Graz trolt ook graag. Dus dat doet mijn geloof al helemaal verdwijnen. Verder roept hij erg specifieke dingen ja, maar die kan hij ook uit pakweg de entourage van Pawlowski gehaald hebben (stel dat die toevallig een nieuw podium cureert ofzo).

Om maar even een andere vraag op te werpen: wat denken jullie dan wat er qua podia gaat veranderen? Ik verwacht zelf iets aan de Castello (botst soms nogal eens met de nabij gelegen Boiler en Dance Hall).
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Ik denk zowel shelter als castello verplaatst worden op terrein. Beide hebben erg veel overlast van boiler die overal doorheen blaast. Tevens hoop ik dat castello wel zelfde programmering houdt ondanks dat daar vaak niet druk is.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
@Kereltje,

Pukkelpop heeft het ooit al gedaan om 1 dag duurder te maken dan de andere 2 hoor. Was jet jaar dat metallica kwam (2008 als ik mij niet vergis).
Het is wel een ongewoon gerucht, maar hopen mag zeker...
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik denk zowel shelter als castello verplaatst worden op terrein. Beide hebben erg veel overlast van boiler die overal doorheen blaast. Tevens hoop ik dat castello wel zelfde programmering houdt ondanks dat daar vaak niet druk is.
Ik hoop dat inderdaad... In 2013 heel veel optredens in Castello gedaan, en als je zelf maar de zijkant van de tent durfde gaan, hoorde je het gedreun van de Boiler erdoor (zeker bij rustigere optredens). Zelfs tijdens Opeth, wat je moeilijk super soft kunt noemen, stoorde de Boiler. Toen speelde ook nog een dance optreden in de Marquee, en was het helemaal leuk... (volgens mij een van de Kalkbrenners).
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.579
583
Rock'n'Heim komt met Linkin Park op 23 augustus. Pukkelop zekerheidje? Edit: Linkin Park is op alle dagen al bezet, dus zeker geen pukkelpop.

Overigens ook Kraftclub + K.I.Z. + Flogging Molly + Simple Plan + Halestorm + While She Sleeps
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Rock’n’Heim komt met Linkin Park op 23 augustus. Pukkelop zekerheidje?

Overigens ook Kraftclub + K.I.Z. + Flogging Molly + Simple Plan + Halestorm + While She Sleeps

Is nog afwachten, ze hebben dat weekend ook Frequency in Oostenrijk staan, dus als ze in die hoek blijven is wordt t geen PKP
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
welke dagen zijn ze allemaal bezet dan? enkel zondag en een dag do/vr/zat op Frequency?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Linkin Park gaat volgens mij maar één dag op Frequency spelen? Dus hebben ze 2 van die 3 dagen volgens mij nog over, ideaal om vlug even naar Hasselt te gaan :)
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Linkin park staat volgens hun Facebook evenementen op 22 augustus op frequency, dus nog twee dagen dat ze kunnen op PKP :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Linkin Park op Pukkelpop... Doe het me niet aan.

Ik blijf erbij: Pukkelpop heeft nog steeds een soort minimumverreiste qua kwaliteit denk (hoop) ik. Dat Werchter zo'n band nog boekt zou ik nog enigzins begrijpen maar Pukkelpop is toch beter dan dat hoop ik.

Da's toch echt een nostalgieband geworden die teert op een half goed album uit het nu-metal tijdperk.

De kans dat ze komen lijkt me gelukkig niet erg groot aangezien ze inderdaad al tijdens Pukkelpop op Frequency staan en ik zie ze niet elke 3 dagen na elkaar spelen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
ik hoop en denk dat ze de eerste pkp dag zullen headlinen met een dance act zoals netsky als afsluiter. Zou voor mij echt super zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken