[BE] Pukkelpop 2015

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
<div class="d4p-bbt-quote-title">Dave wrote:</div>
“Ons land dat telkens wordt vergeten op hun tours”? Linkin Park stond wel als headliner op RW 2011.
Was benieuwd, heb ze gezien, en …was nadien ontgoocheld. Hoeven echt niet te komen (wat mij betreft).

2x op 15 jaar (2001 en 2011), is wel heel erg weinig, terwijl ze zo goed als elk jaar in Europa touren.

Als we dit ritme aanhouden zullen ze in 2021 nog eens terugkeren. :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Wat uur komen de eerste namen woensdag? In de ochtend, middag of avond?

Dat jeugdhuis krijgt ze in avant-premiere op een feestje dat om 12u30 begint, dus ik gok om 13-14u namen voor het grote publiek.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Four Tet kunnen we ook wel opschrijven voor de laatste dag van Pukkelpop:

1st - Dekmantel Amsterdam, Netherlands
21st - Lowlands Biddinghuizen, Netherlands
22nd - TBA
23rd - TBA

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
En schrijf The Dillinger Escape Plan ook maar op voor de Shelter, staan 2 weken eerder in Polen.
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
Linkin Park én Kings of Leon zou wel dramatisch zijn. Laten we hopen op wat betere namen (Blur!). Maar gelukkig is er op Pukkelpop op ieder moment wel iets tofs te zien.

Dus, nog een paar dagen tot de aankondiging. Sterkste geruchten voor de headliners:
– Linkin Park
– Kings of Leon
– Blur
– Libertines
– Beck
– Radiohead (geloof er zelf niet heel erg in, maar het werd hier genoemd)
– Een DJ als afsluiter?? Netsky/David Guetta o.i.d.

Edit, nog enkele namen die me invallen welke vaker genoemd zijn:
– Stromae
– Skrillex/Major Lazer

indien headliners radiohead, beck en blur (of stromae) zijn
dan overweeg ik een combiticket

benieuwd naar de namen van morgen
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Outside lands (USA) line up bekend gemaakt vandaag. Weinig nieuwe namen voor pkp die nog voor een verrassing kunnen zorgen morgen.

Verwacht: Blur, Stromae, linkin park, Netsky, Skrillex, underworld, Major lazer, Tame Impala, Beck voor grotere namen dit jaar.


 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
De Dropkick Murphys staan op 21 augustus in Lierop en 22 augustus in de UK. Hopen dat ze openingsdag nog een bezoekje aan Pukkelpop brengen dan. Morgen zullen we het waarschijnlijk wel weten.

Ik ben echt heel erg benieuwd, kijk nu al uit naar het volgen van de social media. Met zo'n bekendmaking in een jeugdhuis zullen de bevestigingen wel langzaamaan binnendruppelen en komt Pukkelpop wat later met het officiele nieuws. Héél erg benieuwd!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Huh wtf, ik kan uit het artikel niet opmaken hoe Festileaks aan die informatie komt. Hebben ze gewoon een bron(lek) of ik zie ik iets over het hoofd? Mooie headliner trouwens.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Huh wtf, ik kan uit het artikel niet opmaken hoe Festileaks aan die informatie komt. Hebben ze gewoon een bron(lek) of ik zie ik iets over het hoofd? Mooie headliner trouwens.

Ze beweren een bron te hebben, maar ik heb eerder zo'n gevoel 'open deur intrappen'.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ze beweren een bron te hebben, maar ik heb eerder zo’n gevoel ‘open deur intrappen’.

Ah ok. Festileaks plaatst volgens mij bij een enigszins twijfelachtige bron wel altijd alles tussen aanhalingstekens, dus ik neem aan dat dit gewoon klopt. Ze lijken vrij zeker van de zaak te zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Ik zag ze zelf al als een zekerheidje, nadat Stijn Van De Voorde enkele dagen terug zei dat we Blur in Belgie mogen verwachten. Als goede vriend van de programmadirecteur (Eppo Jansen, eveneens Stubru-presentator) zal die ook wel wat meer weten...

De grote vraag is voor mij eerder wie de andere headliners zijn, met enkel Linkin Park als concrete naam (en die hebben dan nog maar 1 dag vrij).
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Blur maakt het voor mij alvast het overwegen waard om een dag naar Hasselt te trekken, wil de nummers van de aankomende plaat toch ook graag live gaan horen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Hele mooi headliner, ben nu wel heel benieuwd naar morgen!
Heb nu het hele artikel gelezen en Limp Bizkit ook. Awesome :D
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ik word nu al blij van deze aankondigingen!

Verwacht nog wel Django Django, Lianne la Havas en verder laat ik me verrassen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als Blur er al tussen zit trek ik dit jaar weer een stukje naar het zuiden.
Benieuwd naar wat mooie verrassende namen morgen!
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
De vandaag gelekte namen maken het voor mij ook minimaal de overweging waard om dit jaar te gaan. Blur alleen al is een band die zeker nog op mijn lijstje staat om te zien. Wel benieuwd naar welke namen er morgen nog bij komen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken