[BE] Pukkelpop 2015

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
We krijgen vandaag 118 namen. Via de stream was dat te horen en een hoop gezwets van Chokri over dat niemand wat mocht verspreiden via social-media. De stream ligt er nu uit.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
We krijgen vandaag 118 namen. Via de stream was dat te horen en een hoop gezwets van Chokri over dat niemand wat mocht verspreiden via social-media. De stream ligt er nu uit.

is dat de volledige line up of moet er dan nog steeds een deel bij komen. Niemand iets verspreiden, tja dat kon je verwachten, maar er zullen sowieso wel wat dingen naar buiten komen
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
We krijgen vandaag 118 namen. Via de stream was dat te horen en een hoop gezwets van Chokri over dat niemand wat mocht verspreiden via social-media. De stream ligt er nu uit.

is dat de volledige line up of moet er dan nog steeds een deel bij komen. Niemand iets verspreiden, tja dat kon je verwachten, maar er zullen sowieso wel wat dingen naar buiten komen

Ongeveer 200 namen in totaal, dus pak dat dit 2/3 van de lineup is.

En we krijgen de poster op Facebook op hetzelfde moment dat deze in het jeugdhuis geprojecteerd wordt. Het niet verspreiden gaat over enkele mensen die namen eerder te zien krijgen voor het draaien van een promofilmpje.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
We krijgen vandaag 118 namen. Via de stream was dat te horen en een hoop gezwets van Chokri over dat niemand wat mocht verspreiden via social-media. De stream ligt er nu uit.


is dat de volledige line up of moet er dan nog steeds een deel bij komen. Niemand iets verspreiden, tja dat kon je verwachten, maar er zullen sowieso wel wat dingen naar buiten komen


Ongeveer 200 namen in totaal, dus pak dat dit 2/3 van de lineup is.

En we krijgen de poster op Facebook op hetzelfde moment dat deze in het jeugdhuis geprojecteerd wordt. Het niet verspreiden gaat over enkele mensen die namen eerder te zien krijgen voor het draaien van een promofilmpje.

Ow oke nice, als het niveau van gisteren behouden wordt ga ik een dansje doen.

Dan zal het idd niet zo'n probleem zijn
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
We krijgen vandaag 118 namen. Via de stream was dat te horen en een hoop gezwets van Chokri over dat niemand wat mocht verspreiden via social-media. De stream ligt er nu uit.


is dat de volledige line up of moet er dan nog steeds een deel bij komen. Niemand iets verspreiden, tja dat kon je verwachten, maar er zullen sowieso wel wat dingen naar buiten komen


Ongeveer 200 namen in totaal, dus pak dat dit 2/3 van de lineup is.

En we krijgen de poster op Facebook op hetzelfde moment dat deze in het jeugdhuis geprojecteerd wordt. Het niet verspreiden gaat over enkele mensen die namen eerder te zien krijgen voor het draaien van een promofilmpje.

Dus wij zien de namen op hetzelfde moment als de mensen in het jeugdhuis? Hmm, had verwacht dat zij de primeur zouden hebben.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Dochter van Chokri retweet Linkin Park Belgium met een tweet dat de kans op LP nog erg reeel is. Ik weet niet of zij al meer weet dan wij, lijkt me haast wel. Vond ik toch enigszins opvallend.


Ze tweette gisteren dat ze de lineup al had gezien, denk dat we dit als een impliciete bevestiging kunnen zien…

Edit: ik denk eerder dat ze het retweette omwille van het ‘reminder: Pkp names at 3pm’-gedeelte.

En gaat het forum hier nu de hele dag platliggen?

Ben benieuwd, ook in hoeverre er een dubbeling met Lowlands gaat zijn, lijkt dit jaar minder dan ooit aangezien Chemical Brothers (en aldus de geruchten Underworld) al op Werchter staan.

En er was toch nieuwe hardware ofzo? Lijkt niet heel veel beter te gaan helaas.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ben benieuwd, ook in hoeverre er een dubbeling met Lowlands gaat zijn, lijkt dit jaar minder dan ooit aangezien Chemical Brothers (en aldus de geruchten Underworld) al op Werchter staan.

Underworld mag je straks verwachten hoor, hebben ondertussen een Amerikaanse tourdatum aan het begin van de Werchterweek aangekondigd, dus die leak klopte waarschijnlijk niet.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>
Ben benieuwd, ook in hoeverre er een dubbeling met Lowlands gaat zijn, lijkt dit jaar minder dan ooit aangezien Chemical Brothers (en aldus de geruchten Underworld) al op Werchter staan.


Underworld mag je straks verwachten hoor, hebben ondertussen een Amerikaanse tourdatum aan het begin van de Werchterweek aangekondigd, dus die leak klopte waarschijnlijk niet.

Ook al niet, dus.

Drake en The Cure is wat nu rondzingt. The Cure zou ipv Radiohead zijn, daar was men zo goed als rond mee, maar besloten toch de studio in te duiken. Sowieso veel hiphop voor Pukkelpopbegrippen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Loveless wrote:</div>
Ben benieuwd, ook in hoeverre er een dubbeling met Lowlands gaat zijn, lijkt dit jaar minder dan ooit aangezien Chemical Brothers (en aldus de geruchten Underworld) al op Werchter staan.


Underworld mag je straks verwachten hoor, hebben ondertussen een Amerikaanse tourdatum aan het begin van de Werchterweek aangekondigd, dus die leak klopte waarschijnlijk niet.


Ook al niet, dus.

Drake en The Cure is wat nu rondzingt. The Cure zou ipv Radiohead zijn, daar was men zo goed als rond mee, maar besloten toch de studio in te duiken. Sowieso veel hiphop voor Pukkelpopbegrippen.

Zie ik alleen op Graz, en die user neem ik nou niet zo serieus. The Cure is net zo onwaarschijnlijk als Radiohead. Allebei geen optredens gepland. Drake hoeft van mij ook echt niet.
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
66
55
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Loveless wrote:</div>
Ben benieuwd, ook in hoeverre er een dubbeling met Lowlands gaat zijn, lijkt dit jaar minder dan ooit aangezien Chemical Brothers (en aldus de geruchten Underworld) al op Werchter staan.


Underworld mag je straks verwachten hoor, hebben ondertussen een Amerikaanse tourdatum aan het begin van de Werchterweek aangekondigd, dus die leak klopte waarschijnlijk niet.


Ook al niet, dus.

Drake en The Cure is wat nu rondzingt. The Cure zou ipv Radiohead zijn, daar was men zo goed als rond mee, maar besloten toch de studio in te duiken. Sowieso veel hiphop voor Pukkelpopbegrippen.

Neem je die lui op Graz nu echt serieus? Of probeer je zelf de mensen hier in de maling te nemen?
The Cure, Radiohead, Drake etc. komen niet.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik begin toch wel heel nieuwsgierig te worden moet ik zeggen. Maar ik denk dat we dadelijk toch Blur - Linkin Park en Stromae krijgen, waarvan alleen Blur me echt kan boeien. Maargoed we zullen zien. The Cure zou mij bijvoorbeeld meteen naar het zuiden laten afzakken, helemaal in combinatie met Blur
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Die Eraser op Graz is inderdaad gewoon een troll, hebben ze daar al vaker gezegd.

Ik zie het sowieso ook niet gebeuren dat er bovengemiddeld veel hiphop staat. Dankzij Couleur Cafe en Les Ardentes die dit jaar extra hiphop-minded zijn blijft er nog maar weinig hiphop over voor Pukkelpop.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Loveless wrote:</div>
Ben benieuwd, ook in hoeverre er een dubbeling met Lowlands gaat zijn, lijkt dit jaar minder dan ooit aangezien Chemical Brothers (en aldus de geruchten Underworld) al op Werchter staan.


Underworld mag je straks verwachten hoor, hebben ondertussen een Amerikaanse tourdatum aan het begin van de Werchterweek aangekondigd, dus die leak klopte waarschijnlijk niet.


Ook al niet, dus.

Drake en The Cure is wat nu rondzingt. The Cure zou ipv Radiohead zijn, daar was men zo goed als rond mee, maar besloten toch de studio in te duiken. Sowieso veel hiphop voor Pukkelpopbegrippen.


Zie ik alleen op Graz, en die user neem ik nou niet zo serieus. The Cure is net zo onwaarschijnlijk als Radiohead. Allebei geen optredens gepland. Drake hoeft van mij ook echt niet.

Neuh, zie mijn reacties daar. Ze hebben er al vaker naast gezeten, dit jaar sowieso redelijk wat blogs/sites die met hun scoops mis zitten, helaas ook hier met FNM/Underworld op Werchter etc. We gaan het zien, The Cure vind ik niks voor op Pukkelpop, maar never say never.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Die Eraser op Graz is inderdaad gewoon een troll, hebben ze daar al vaker gezegd.

Ik zie het sowieso ook niet gebeuren dat er bovengemiddeld veel hiphop staat. Dankzij Couleur Cafe en Les Ardentes die dit jaar extra hiphop-minded zijn blijft er nog maar weinig hiphop over voor Pukkelpop.

Dit inderdaad, veel goede hiphopacts staan al ergens anders. Toch merk ik wel een groeiende trend in Hiphopacts. Dit jaar stond SXSW ook vol met hiphopacts en was dat by far de belangrijkste genre. Ook merk ik het persoonlijk bij mezelf dat ik dit jaar meer hiphop-albums luister dan voorgaande jaren. Dit heeft ook te maken met dat het niveau best hoog ligt dit jaar :D

Dus ik verbaas me niks als er toch bovengemiddeld veel hiphop staat, maar ja wie moet er dan staan die nog niet op CC of Les Ardentes staan.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Goddomme, wat een gekloot met deze website toch altijd. Het fora ligt er al de hele dag half uit.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Namen gelekt dus:

- Linkin Park
- The Offspring
- Netsky
- Boyz Noize
- Bastille
- Ten Walls
- Todd Terje & The Olsons
- Tale of Us (reeds bekend)
- Trixie Whitley
- Mr. Oizo
- The Get Up Kid
- Sigma
- The Sore Losers
- Gorgon City
- Jamie XX
- Hudson Mohawke
- Passenger
- Kodaline
- Little Dragon
- Len Faki
- The Maccabees
- Allah Las
- Architects
- Porter Robinson
- Seasick Steve
- Run The Jewels
- Atreyu
- Bad Breeding
- Bear’s Den
- Black Sun Empire
- Cardiknox
- Chunk! No, Captain Chunk!
- Courtney Barnett
- Critical Snowcase

Dit valt me persoonlijk erg tegen. Weliswaar enkele namen die ik erg graag wil zien, maar ook ongelofelijk veel shit die ik met alle plezier oversla. En gaat The Offspring en/of Major Lazer nu headlinen of hoe moet ik dat zien?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
De Pukkelpop vulkaan heeft de eerste namen uitgespuwd: en dat zijn er meteen 119! En je zet je best even schrap, want het is er niet naast!

Donderdag 20 augustus staat Linkin Park eindelijk op de Main Stage van Pukkelpop. Het is pas hun derde passage in België sinds hun oprichting in 1996.

Op vrijdag 21 augustus is Bastille headliner en op zaterdag 22 augustus mag Netsky het festival nog 's afsluiten.

Alle 119 namen alfabetisch op een rijtje
Above & Beyond, Adam Beyer, Allah-Las, All Time Low, Architects, A-Trak, Atreyu, Bad Breeding, Bastille, Bear’s Den, Beatsteaks, Black Box Revelation, Black Sun Empire, Boys Noize, Brodinski presents Brava, Cardiknox, Charles Bradley & His Extraordinaires, Charli XCX, Chunk! No, Captain Chunk!, Courtney Barnett, Craze, Critical Soundsystem - Mefjus x Kasra x Enei, Curtis Harding, Cymbals Eat Guitars, Daniel Avery b2b Erol Alkan, The Dillinger Escape Plan, Diplo, The Districts, Django Django, Dolomite Minor, Dropkick Murphys, Duke Dumont Live, Echosmith, Ellie Goulding, Elliphant, Enter Shikari, Fakear, Father John Misty, FFS (Franz Ferdinand & Sparks), Flako, Four Tet, Future Islands, George Ezra, The Get Up Kids, Ghost Culture, Gorgon City Live, Halestorm, Hannah Wants, Howling, Hudson Mohawke Live, Interpol, James Blake, Jamie xx, John Talabot, Jurassic 5, Karenn live, Kate Tempest, Kele, Knife Party, Kodaline, Len Faki, Lido, Limp Bizkit, Linkin Park, Little Dragon, Little Simz, The Maccabees, Machinedrum, The Magician, Major Lazer, Manchester Orchestra, Mark Ronson DJ Set, Mastodon, The Menzingers, Mew, Michael Kiwanuka, Milk Teeth, Mini Mansions, Mr Oizo, Dj Mustard, Netsky, Odesza, The Offspring, Ought, The Parov Stelar Band, Passenger, Pissed Jeans, Pond, Porter Robinson live, Prhyme feat. Adrian Younge, Radkey, Rebel Sound, Roots Manuva, Rudimental, Run The Jewels, Seasick Steve, Shadow Child, Sigma Live, Slaves, Son Lux, The Sore Losers, SPOR feat. Linguistics, The Story So Far, Strand Of Oaks, The Subways, Tale Of Us, Tame Impala, Ten Walls, Thomston, Todd Terje & The Olsens, Trixie Whitley, Truckfighters, Ty Dolla $ign, Underworld, The Upbeats, Viet Cong, The War On Drugs, What So Not.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Haha mijn god, Bastille headliner. Sorry als mensen me hier nu een hater vinden maar wat een anti climax deze line up.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Festileaks heeft zichzelf net voor heel de Benelux belachelijk gemaakt. Best stoppen met die leaks, want ondertussen zijn er meer verkeerd dan juist dit jaar...

Los daarvan: fucking kutlineup? In de buik staan mooie namen ja, maar als je Linkin Park, The Offspring, Bastille, Limp Bizkit en Netsky trots als grootste namen gaat presenteren ben je het niet waardig om jezelf alternatief topfestival te noemen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken