[BE] Pukkelpop 2015

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Wolf Alice en Catfish & the Bottlemen zouden wel aardige toevoegingen zijn. Mumford & Sons zullen wel headlinen, aangezien er geen overschot is in headliners. Eigenlijk ben ik gewoon al ongelofelijk blij met de zelfbevestiging van Pissed Jeans. Er tourt genoeg in augustus voor PkP om een heel aardige lineup neer te zetten, daar heb ik wel vertrouwen in.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.332
Ik ga elke dag een kaarsje aansteken dat Linkin Park en die Mumfords wegblijven uit Hasselt in Augustus. Zou 2 verspilde headmlinerposities kunnen betekenen.

Al heb ik wel goede hoop omdat het Pukkelpop is en die meestal voor kwalitatievere headliners gaan. :) Vorig jaar waren de headliners super met Queens of the Stone Age, Outkast, The National en Editors. Hopelijk kunnen ze dat niveau behouden en gaan ze niet bezwijken voor dat pop banjobandje, dat me meer iets voor Werchter lijkt.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Het zou wel vrij geniaal zijn mochten Dropkick Murphys, Flogging Molly, Donots en Interpol van Highfield doorkomen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dropkick Murphys, Gogol Bordello, Fiddler's Green, Blood Red Shoes e.a. op Nirwana Tuinfeest 21,22,23 augustus.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dropkick Murphys, Gogol Bordello, Fiddler’s Green, Blood Red Shoes e.a. op Nirwana Tuinfeest 21,22,23 augustus.

Zwaar jammer dat dit elk jaar in het zelfde weekend als Pukkelpop valt. De line-up wordt elk jaar beter, maar deze is echt zwaar nice. is voor mij om de hoek....

Wel apart dat Lowlands deze acts waarschijnlijk aan zich voorbij laat gaan, vooral Dropkick en Gogol.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.332
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Dropkick Murphys, Gogol Bordello, Fiddler’s Green, Blood Red Shoes e.a. op Nirwana Tuinfeest 21,22,23 augustus.

Zwaar jammer dat dit elk jaar in het zelfde weekend als Pukkelpop valt. De line-up wordt elk jaar beter, maar deze is echt zwaar nice. is voor mij om de hoek….

Wel apart dat Lowlands deze acts waarschijnlijk aan zich voorbij laat gaan, vooral Dropkick en Gogol.

Gogol stond er vorig jaar en die waren erg tof. Er stond wel verdacht weinig volk voor de main bij hen. Al was dat waarschijnlijk omdat het nog maar de eerste uurtjes van de eerste dag waren. Maar die mogen wel zeker nog ns langskomen.

Verder te noteren met potlood (?): Interpol, Faithless, Catfish & the Bottlemen, Jamie Woon, Beck, My Morning Jacket, Netsky en Tame Impala?

En Placebo op Rock Zottegem. Zie ze dus niet meer naar PP komen.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Zou The Offspring een optie zijn? Ze staan namelijk in Duitsland tijdens Pukkelpop. Net als The Gaslight Anthem en jawel Flogging Molly& Gogol Bordello!

Bron: http://www.chiemsee-summer.de/de/programm/
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Nu is The Offspring ook aangekondigd voor Highfield Festival. Ze zijn in de buurt en ik zou het super vinden mochten ze op Pukkelpop staan.
let's hope!

Bron: http://www.highfield.de/de/line-up/
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik heb m weer een beetje bijgewerkt. Lang niet volledig maar goed

AWOLNATION (Sziget)
Babylon Circus (Sziget)
Beck(Oya)
Belle & Sebastian (Oya)
Blood Red Shoes (Nirwana Tuinfeest)
Caribou (Oya)
Catfish & The Bottlemen (Reading/Leeds)
Django Django (End Of The Road)
Dropkick Murphys (Highfield)
Fat White Family (End Of The Road)
Flogging Molly (Highfield, Chiemsee Summer)
Foxygen (Oya)
The Gaslight Anthem (Highfield, Chiemsee Summer)
Gogol Bordello (Chiemsee Summer)
Interpol (Highfield)
Jack Garrat (Reading/Leeds)
Jamie T (Reading/Leeds)
Jamie Woon (Sziget)
The Kooks (Highfield)
Linkin Park
Manchester Orchestra (Reading/Leeds)
Metallica (Reading/Leeds)
Mumford & Sons (Reading/Leeds)
The Ofspring (Highfield, Chiemsee Summer)
Pond(End Of The Road)
Refused (Reading/Leeds)
Run The Jewels(Reading/Leeds, Oya)
Sleaford Mods(End Of The Road)
Sufjan Stevens (End Of The Road)
The Subways (Sziget)
Tame Impala (End Of The Road)
Wolf Alice (Reading/Leeds)
The Wombats (Hightfield)
Years & Years (Reading/Leeds)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zijn dit alleen dingen die jij wilt zien? Anders zou ik ook even bij Lowlands kijken, ik verwacht Ben Howard, Major Lazer (helaas), José gonzalez, Four Tet (vrij zeker) en MØ daar ook wel

Van Sufjan Stevens denk ik eigenlijk dat end of the road zijn enige europese festival wordt en daarna een zaaltour doet (hoop ik)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Zijn dit alleen dingen die jij wilt zien? Anders zou ik ook even bij Lowlands kijken, ik verwacht Ben Howard, Major Lazer (helaas), José gonzalez, Four Tet (vrij zeker) en MØ daar ook wel

Van Sufjan Stevens denk ik eigenlijk dat end of the road zijn enige europese festival wordt en daarna een zaaltour doet (hoop ik)

Nee ik ben gewoon helemaal vergeten om naar Lowlands te kijken :oops:

Major Lazer, José Gonzalez, Four Tet en Mo zijn inderdaad ook kanshebbers. Ben Howard verwacht ik niet, want hij staat ook al op RW
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Zijn er niet elk jaar artiesten die zowel rock werchter als Pukkelpop doen?

jawel, het kan ook best. Maar aangezien hij waarschijnlijk een hoge spot krijgt verwacht ik het niet zo heel snel
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ik hoop persoonlijk niet erg op Ben howard....
Straks de eerste namen voor Bestival, hopelijk zit er een pukkelpop naam tussen.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
10382419_10153065526300135_1152227622952461196_o.png


Nondejetsers wat een affiche, ik hoop dat PkP hier een voorbeeld aan neemt.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
+ St. Grandson, i will, i swear en Zinger.

En namen voor Frequency: The Prodigy, The Chemical Brothers, Simple Plan, Casper, The Wombats, Alt-J, OMD, New Found Glory, The Script, Enter Shikari, K.I.Z., William Fitzsimmons, Irie Revoltes, Courtney Barnett, Ellie Goulding, Martin Garrix, Major Lazer, Klangkarussell, Oliver Koletzki, Alligatoah, Truckfighters, Body & Soul und Jose Gonzalez.

20 tot 22 augustus in Oostenrijk.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik ken tot nu toe nog niet 1 naam, is dat heel slecht?

Ik ga trouwens niet meer bijwerken. T wordt nu te veel XD
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
St. Grandson, I Will I Swear en Zinger zijn de winnaars van een wedstrijd op Studio Brussel, perfect normaal dat je ze niet kent ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken