[BE] Pukkelpop 2015

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Flogging Molly staat op Highfield in Duitsland.
http://www.festivalinfo.nl/news/33119/Duits_festival_Highfield_haalt_Interpol_Flogging_Molly_en_meer/

Thanks,
Ik zie Interpol als grootste kanshebber voor Pukkelpop uit dat rijtje.
Verder zou het geweldig zijn als Dropkick Murphys en Flogging Molly samen naar Hasselt zouden komen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Linkin Park heeft nog steeds alleen USA dates zover ik weet, snap dus niet waarom die eigenlijk in het geruchtenlijstje staan.

Daar zou een Duitse datum halverwege augustus van gelekt zijn, en stonden zeer hoog op de geruchtenlijst van Reading/Leeds (weet niet wat daar nog van aan is nu zowel The Libertines als Mumford & Sons door betrouwbare bronnen bevestigd zijn).

Passen in ieder geval wel op Pukkelpop, Linkin Park eindigt jaarlijks hoog in de lijstjes.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Als je op eventim naar Linkin Park zocht stond er iets in de trant van 'beschikbare shows tussen datum X - datum Y', en die 'datum Y' was toevalligerwijs net de datum van https://www.rock-n-heim.com/

Wat op zich goed denkbaar is, is van de organisatoren van Rock am Ring, en je ziet vaker dat acts het ene jaar op RaR staan, en het andere jaar op Rock 'n Heim. En dat is dus half augustus.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dat van Linkin Park kan ik me inderdaad weer herinneren. Ik zou het wel leuk vinden om ze weer eens te zien.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ik hoop het ook van Linkin Park. de laatste x op Rock Werchter vond ik zéér goed. En ja dat zou zalig zijn mochten Dropkick Murphys en Flogging Molly samen naar Hasselt komen.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
The offspring komt binnenkort met een nieuwe single. Ik verwacht dus een nieuw album. Is dit misschien een naam voor Pukkelpop? Wat denken jullie?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Morgen zullen we een hoop meer weten. Reading/Leeds gaat met een redelijk deel van de line up komen. Daar zullen dan ook wel namen als Dropkick Murphys, Flogging Molly en Offspring bij zitten als die in de buurt gaan zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Morgen zullen we een hoop meer weten. Reading/Leeds gaat met een redelijk deel van de line up komen. Daar zullen dan ook wel namen als Dropkick Murphys, Flogging Molly en Offspring bij zitten als die in de buurt gaan zijn.

En het belangrijkste: meer duidelijkheid over headliners. Want daar stellen die andere festivals in augustus ons voorlopig teleur.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Interessant dagje voor Pukkelpop dus (en Lowlands), nieuws van Reading/Leeds én Sziget.
 

Linkin Park Belgium

Playlistbediener
2 feb 2015
7
0
Ik moet wel zeggen dat er bij Linkin Park twee jaar geleden ook zo'n Ticketalarm kwam op Eventim rond dezelfde datum. Er kwamen toen ook geruchten voor Rock'n'Heim, maar uiteindelijk werd er niks aangekondigd.
Hopelijk komt het deze keer wel uit.

LP mag echt eens wat vaker naar België komen! En voorlopig is Pukkelpop nog onze enige kans dit jaar (Denk er zeker ook aan dat ze nog langs Azië/Australië moeten vooraleer ze aan een nieuw album beginnen).
Hoewel ze er nog nooit gespeeld hebben, kennen ze het festival wel (Mike Shinoda kwam er met Fort Minor in 2005)... Dus het kan zeker wel.

Hopelijk komen we een van deze dagen meer te weten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Dat die nare Robbie maar weg zal blijven uit Hasselt. Dan nog liever Linkin Park.

Voor mij dus niet, haha. Nog liever Robbie dan Linkin Park dan. Wat een rotslechte band.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Dat die nare Robbie maar weg zal blijven uit Hasselt. Dan nog liever Linkin Park.

Voor mij dus niet, haha. Nog liever Robbie dan Linkin Park dan. Wat een rotslechte band.

Helemaal mee eens. Toch vind ik Robbie nog nét een stukje erger. Gelukkig is er op Pukkelpop altijd wel een leuk alternatief, mochten één vn die twee (of beiden! :eek:) komen. Gelukkig staat Williams al in Werchter, die hoeven we dus niet te verwachten.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Morgen zullen we een hoop meer weten. Reading/Leeds gaat met een redelijk deel van de line up komen. Daar zullen dan ook wel namen als Dropkick Murphys, Flogging Molly en Offspring bij zitten als die in de buurt gaan zijn.

En het belangrijkste: meer duidelijkheid over headliners. Want daar stellen die andere festivals in augustus ons voorlopig teleur.

Nu tevreden? Nog steeds recyclen van de juni headliners vooralsnog... Hopelijk krijgen we met R+L iets 'nieuws', alhoewel er ook geruchten gaan dat dat (ook) The Libertines zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Misschien off topic: de drummer van Placebo verlaat de band (ALWEER), maar hun tour gaat vooralsnog door.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
mumford & sons op reading & leeds

kunnen we Years & Years, Wolf Alice en Catfish & The Bottlemen denk ik ook wel opschrijven. Deadmau5 durf ik niet te zeggen
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Deadmau5 stond er vorig jaar, die verwacht ik niet.
Bastille zie ik ook wel de main stage aandoen. Stond voorgaande jaren op Werchter dus gaan nu richting Hasselt denk ik.
Mumford & Sons zou ook wel een mooie Headliner zijn voor Pukkelpop/Lowlands.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Catfish & the Bottlemen, fak ja! Die zou ik heel graag zien op Pukkelpop. Verder mwah. Ik hoop nog steeds op Refused.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken