[BE] Pukkelpop 2015

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
bears den zie ik na hun bevestiging op lowlands als 99%. een typische pukkelpop groep voor in de club, trouwens ook super sterke plaat. [video]https://www.youtube.com/watch?v=_6nlIoZzGyQ[/video]
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
bears den zie ik na hun bevestiging op lowlands als 99%. een typische pukkelpop groep voor in de club, trouwens ook super sterke plaat.

Zeer fijne plaat inderdaad, leuk om te zien dat ze dezelfde viool spelert bijhebben op tour als Mumford & Sons.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Het zou ook heel vreemd moeten gaan als Run the Jewels niet op Pukkelpop staan dit jaar.
 
G

Guest

Guest
Ik schat de kans vrij groot dat the Prodigy naar Pukkelpop komt. Tijdens de showtour komen ze niet in België, terwijl ze onze zuiderburen nooit overslaan. Op Pukkelpop hebben ze vaker gestaan en vorig jaar niet. En aangezien the Prodigy zo duur is als een huis om te boeken, zullen ze niet snel meer worden toegevoegd aan Werchter als ze geen headliners-spot hebben. (Zijn al bezet) Bij PKP dus nog alle ruimte voor.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik schat de kans vrij groot dat the Prodigy naar Pukkelpop komt. Tijdens de showtour komen ze niet in België, terwijl ze onze zuiderburen nooit overslaan. Op Pukkelpop hebben ze vaker gestaan en vorig jaar niet. En aangezien the Prodigy zo duur is als een huis om te boeken, zullen ze niet snel meer worden toegevoegd aan Werchter als ze geen headliners-spot hebben. (Zijn al bezet) Bij PKP dus nog alle ruimte voor.

The Prodigy stond er in 2013 nog.. Zie ze eerder naar Werchter gaan.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ik schat de kans vrij groot dat the Prodigy naar Pukkelpop komt. Tijdens de showtour komen ze niet in België, terwijl ze onze zuiderburen nooit overslaan. Op Pukkelpop hebben ze vaker gestaan en vorig jaar niet. En aangezien the Prodigy zo duur is als een huis om te boeken, zullen ze niet snel meer worden toegevoegd aan Werchter als ze geen headliners-spot hebben. (Zijn al bezet) Bij PKP dus nog alle ruimte voor.

Sorry, maar wat een gelul. Volgens mij hebben ze vooralsnog een berg dates vroeg in het seizoen. Dus die staan gewoon op Werchter. Die zijn echt niet 'te duur' ofzo, zeker als je naar het huidige Werchter programma kijkt krijg je daar niet het gevoel bij dat het al een erg prijzige editie is...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Harm wrote:
Ik schat de kans vrij groot dat the Prodigy naar Pukkelpop komt. Tijdens de showtour komen ze niet in België, terwijl ze onze zuiderburen nooit overslaan. Op Pukkelpop hebben ze vaker gestaan en vorig jaar niet. En aangezien the Prodigy zo duur is als een huis om te boeken, zullen ze niet snel meer worden toegevoegd aan Werchter als ze geen headliners-spot hebben. (Zijn al bezet) Bij PKP dus nog alle ruimte voor.
Sorry, maar wat een gelul. Volgens mij hebben ze vooralsnog een berg dates vroeg in het seizoen. Dus die staan gewoon op Werchter. Die zijn echt niet ‘te duur’ ofzo, zeker als je naar het huidige Werchter programma kijkt krijg je daar niet het gevoel bij dat het al een erg prijzige editie is…

Vorig jaar waren ze nog Headliner op Paaspop. Dus als je naar de kosten kijkt kan Werchter ze gewoon binnenhalen hoor. Ik denk dat ze dat ook gaan doen als 'Dance' act na een headliner. Ook kunnen ze met The Prodigy wel een gat vullen als het een kleinere Headliner is. Verwacht ze totaal niet op Pukkelpop.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>
Harm wrote:
Ik schat de kans vrij groot dat the Prodigy naar Pukkelpop komt. Tijdens de showtour komen ze niet in België, terwijl ze onze zuiderburen nooit overslaan. Op Pukkelpop hebben ze vaker gestaan en vorig jaar niet. En aangezien the Prodigy zo duur is als een huis om te boeken, zullen ze niet snel meer worden toegevoegd aan Werchter als ze geen headliners-spot hebben. (Zijn al bezet) Bij PKP dus nog alle ruimte voor.
Sorry, maar wat een gelul. Volgens mij hebben ze vooralsnog een berg dates vroeg in het seizoen. Dus die staan gewoon op Werchter. Die zijn echt niet ‘te duur’ ofzo, zeker als je naar het huidige Werchter programma kijkt krijg je daar niet het gevoel bij dat het al een erg prijzige editie is…

Vorig jaar waren ze nog Headliner op Paaspop. Dus als je naar de kosten kijkt kan Werchter ze gewoon binnenhalen hoor. Ik denk dat ze dat ook gaan doen als ‘Dance’ act na een headliner. Ook kunnen ze met The Prodigy wel een gat vullen als het een kleinere Headliner is. Verwacht ze totaal niet op Pukkelpop.

Precies. Sinds wanneer is The Prodigy ineens een extreem dure act?
 
G

Guest

Guest
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Loveless wrote:</div>
Harm wrote:
Ik schat de kans vrij groot dat the Prodigy naar Pukkelpop komt. Tijdens de showtour komen ze niet in België, terwijl ze onze zuiderburen nooit overslaan. Op Pukkelpop hebben ze vaker gestaan en vorig jaar niet. En aangezien the Prodigy zo duur is als een huis om te boeken, zullen ze niet snel meer worden toegevoegd aan Werchter als ze geen headliners-spot hebben. (Zijn al bezet) Bij PKP dus nog alle ruimte voor.
Sorry, maar wat een gelul. Volgens mij hebben ze vooralsnog een berg dates vroeg in het seizoen. Dus die staan gewoon op Werchter. Die zijn echt niet ‘te duur’ ofzo, zeker als je naar het huidige Werchter programma kijkt krijg je daar niet het gevoel bij dat het al een erg prijzige editie is…


Vorig jaar waren ze nog Headliner op Paaspop. Dus als je naar de kosten kijkt kan Werchter ze gewoon binnenhalen hoor. Ik denk dat ze dat ook gaan doen als ‘Dance’ act na een headliner. Ook kunnen ze met The Prodigy wel een gat vullen als het een kleinere Headliner is. Verwacht ze totaal niet op Pukkelpop.


Precies. Sinds wanneer is The Prodigy ineens een extreem dure act?

Ik heb nergens gezegd dat ze zo duur zijn als een Metallica of iets dergelijks hoor ;)
Maar ze zijn nou eenmaal ook niet de goedkoopste en het lijkt mij qua Werchter dat ze al flinke namen hebben en the Prodigy wil nou eenmaal graag in de avond geprogrammeerd worden.(ivm lichtshow) Mij lijkt dat die plekken al zo'n beetje zijn opgevuld. En dat ze 2 jaar geleden ook al op PKP stonden weet ik, ik was er ook. ;)
Maar dat wil niet zeggen dat ze dan nu niet op PKP kunnen staan. Zo komt het ook daar vaker voor dat een act 2 jaar later weer wordt geboekt.

Dat ze op Paaspop stonden was ook bijzonder. Ze moesten dan ook aan veel eisen voldoen om the Prodigy daar te krijgen. (zie internet)

Voor de rest blijft het gissen zolang er niets bekend is, maar MIJ lijkt het dus dat the Prodigy veel kans maakt om op PKP te komen. Blijkbaar verschillen de meningen daar in :)
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Mwah, de Werchter editie is tot nu toe JUIST qua headliners/grote namen nog niet erg sterk. Lenny en Pharrell als headliners ga je het niet mee redden. Ziet er al heel anders uit als je daar een Prodigy na zet.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ja, maar ik denk dat je wel zo ongeveer de enige bent die er zo over denkt. Alles wijst erop dat The Prodigy eerder in Werchter staan dan op Pukkelpop. En Werchter heeft nog genoeg hoge spots in te vullen hoor, kijk maar eens naar afgelopen edities. Zie internet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor de rest blijft het gissen zolang er niets bekend is, maar MIJ lijkt het dus dat the Prodigy veel kans maakt om op PKP te komen. Blijkbaar verschillen de meningen daar in

Blijkbaar.
 
G

Guest

Guest
Ja, maar ik denk dat je wel zo ongeveer de enige bent die er zo over denkt. Alles wijst erop dat The Prodigy eerder in Werchter staan dan op Pukkelpop. En Werchter heeft nog genoeg hoge spots in te vullen hoor, kijk maar eens naar afgelopen edities. Zie internet.
Mag ik vragen waarom u denkt dat alles ernaar wijst dat ze eerder op Werchter zullen komen?
Afgelopen 6 jaar was ik ook op Werchter, dus weet dat ze goed zijn om met grote namen te gooien.
Maar ik ben benieuwd..we horen het vanzelf :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Ja, maar ik denk dat je wel zo ongeveer de enige bent die er zo over denkt. Alles wijst erop dat The Prodigy eerder in Werchter staan dan op Pukkelpop. En Werchter heeft nog genoeg hoge spots in te vullen hoor, kijk maar eens naar afgelopen edities. Zie internet.

Mag ik vragen waarom u denkt dat alles ernaar wijst dat ze eerder op Werchter zullen komen?
Afgelopen 6 jaar was ik ook op Werchter, dus weet dat ze goed zijn om met grote namen te gooien.
Maar ik ben benieuwd..we horen het vanzelf
icon_smile.gif

Omdat ze al meerdere Europese festivaldata in juni hebben staan en geen enkele in augustus.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Harm wrote:
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
Ja, maar ik denk dat je wel zo ongeveer de enige bent die er zo over denkt. Alles wijst erop dat The Prodigy eerder in Werchter staan dan op Pukkelpop. En Werchter heeft nog genoeg hoge spots in te vullen hoor, kijk maar eens naar afgelopen edities. Zie internet.
Mag ik vragen waarom u denkt dat alles ernaar wijst dat ze eerder op Werchter zullen komen?
Afgelopen 6 jaar was ik ook op Werchter, dus weet dat ze goed zijn om met grote namen te gooien.
Maar ik ben benieuwd..we horen het vanzelf
Omdat ze al meerdere Europese festivaldata in juni hebben staan en geen enkele in augustus.

Verder hebben ze recent nog op Pukkelpop gestaan, Rock Werchter is al jaren geleden. Verder mist Rock Werchter duidelijk nog wat grote namen. En wat Kereltje zegt, de doordata zijn allemaal rond Werchter.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ik denk dat het wel duidelijk is dat the prodigy een Belgische festivaldatum zal hebben.Of het nu Pukkelpop of Rock Werchter is weet niemand maar zeker is dat het 1 van beide zal zijn. En ik hoop stiekem toch mee dat het Pukkelpop zal zijn.
Verder zie ik Netsky,Rudimental,Disclosure, Linkin Park, Drake,Flogging Molly op pukkelpop staan.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
@Wessel je vergist je.

Netsky, Rudimental, Disclosure gaan een festivaltour doen.
Drake staat op Coachella dus wie weet koppelt hij er een mooie zomer tournee aan.
Linkin Park is al lang een gerucht voor Pukkelpop
Flogging Molly staat op een duits festival.

Dus wessel zonder enige redenering is dit niet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dus wessel zonder enige redenering is dit niet.

Dan maak ik er minimale redenering van.

Linkin Park heeft nog steeds alleen USA dates zover ik weet, snap dus niet waarom die eigenlijk in het geruchtenlijstje staan.
Disclosure stond vorig jaar op Pukkelpop, en is rond Werchter sowieso in de buurt, dus die zet ik liever bij Werchter in het rijtje.
Rudimental zie ik nog wel komen, maar die zijn ook rond Werchter in de buurt.
Dat van Flogging Molly wist ik niet, na even zoeken kan ik ook niet vinden waar ze in 2015 dan in Duitsland zouden staan.
Drake heeft tot dusver ook geen datums in europa, en denken we nou eerlijk dat Drake veel tickets zal verkopen als sub of headliner of pukkelpop? ik denk het eigenlijk niet. Die man is gigantisch in Amerika maar hier zie ik hem dat nog niet doen.
Nestky zie ik ook nog wel gebeuren maar daar weten we ook nog weinig van.

 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Flogging Molly staat op Highfield in Duitsland.

http://www.festivalinfo.nl/news/33119/Duits_festival_Highfield_haalt_Interpol_Flogging_Molly_en_meer/


Laatste keer dat the Prodigy op Werchter stond, stonden ze als dagafsluiter (dus na de headliner). Daar zouden ze nog prima ingepast kunnen worden. Bijvoorbeeld op de zaterdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken