<div class="d4p-bbt-quote-title">
Wessel wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Loveless wrote:</div>
Harm wrote:
Ik schat de kans vrij groot dat the Prodigy naar Pukkelpop komt. Tijdens de showtour komen ze niet in België, terwijl ze onze zuiderburen nooit overslaan. Op Pukkelpop hebben ze vaker gestaan en vorig jaar niet. En aangezien the Prodigy zo duur is als een huis om te boeken, zullen ze niet snel meer worden toegevoegd aan Werchter als ze geen headliners-spot hebben. (Zijn al bezet) Bij PKP dus nog alle ruimte voor.
Sorry, maar wat een gelul. Volgens mij hebben ze vooralsnog een berg dates vroeg in het seizoen. Dus die staan gewoon op Werchter. Die zijn echt niet ‘te duur’ ofzo, zeker als je naar het huidige Werchter programma kijkt krijg je daar niet het gevoel bij dat het al een erg prijzige editie is…
Vorig jaar waren ze nog Headliner op Paaspop. Dus als je naar de kosten kijkt kan Werchter ze gewoon binnenhalen hoor. Ik denk dat ze dat ook gaan doen als ‘Dance’ act na een headliner. Ook kunnen ze met The Prodigy wel een gat vullen als het een kleinere Headliner is. Verwacht ze totaal niet op Pukkelpop.
Precies. Sinds wanneer is The Prodigy ineens een extreem dure act?