[BE] Pukkelpop 2015

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>
Ik weet niet hoe je zo’n afbeelding embed…

afbeeldings url kopieren, en die dan invoegen bij het knopje ‘img’

img


Zo dus. :) Bedankt!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Death Grips bestaat nog wel :D. Ze hebben 1 of 2 weken terug Fashion Week gedropt en komen eind februari (hoogstwaarschijnlijk) met The Powers That B 2: Jenny Death. Ze zouden na Jenny Death stoppen maar men betwijfelt of dat wel echt gaat gebeuren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Death Grips bestaat nog wel :D. Ze hebben 1 of 2 weken terug Fashion Week gedropt en komen eind februari (hoogstwaarschijnlijk) met The Powers That B 2: Jenny Death. Ze zouden na Jenny Death stoppen maar men betwijfelt of dat wel echt gaat gebeuren.

Goed nieuws. :)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik heb wat mooie namen van hierboven genomen + Todd Terje. Ik ben er waarschijnlijk toch niet bij..

img
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
img


Bewust voor kleinere artiesten gegaan, omdat de organisatoren ooit aangaven de lijstjes vooral voor de opvulling te raadplegen. Al verwacht ik wel dat Eppo en co deze alle vijf overwogen hebben.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gaaf dat Ride hier zovaak langskomt. Dat ze daar maar iets mee mogen doen!

Ik zie Werchter ze zeker niet boeken. Dus dan zet ik mijn geld maar op Pukkelpop, ik moet die band zien dit jaar.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Gaaf dat Ride hier zovaak langskomt. Dat ze daar maar iets mee mogen doen!

Ik zie Werchter ze zeker niet boeken. Dus dan zet ik mijn geld maar op Pukkelpop, ik moet die band zien dit jaar.

Ga naar Primavera :D.

Of Paradiso daar komen ze ook gewoon
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ga naar Primavera :D.

Of Paradiso daar komen ze ook gewoon

Tuurlijk, maar ik zie ze liever op een festival als dat kan, en ik moet iemand meekrijgen. Snapt u?
icon_smile.gif

Same here. Niemand van mijn vrienden die bekend is met Ride. En bezoek een concert toch altijd liever niet alleen merk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ik had Ride ook moeten toevoegen. En Jesus & Mary Chain. En Ought is ook wel lekker, na die laatste plaat. :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Same here. Niemand van mijn vrienden die bekend is met Ride. En bezoek een concert toch altijd liever niet alleen merk ik.

Echt he!

Een Ride reunie show is sowieso machtig in Paradiso. Maar iemand overtuigen dat ie mee moet naar Ride een Shoegaze band die eigenlijk al 20 jaar dood was. tja, je wordt wel goed in bemiddelen en overtuigen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div>
Ga naar Primavera :D.

Of Paradiso daar komen ze ook gewoon


Tuurlijk, maar ik zie ze liever op een festival als dat kan, en ik moet iemand meekrijgen. Snapt u?
icon_smile.gif



Same here. Niemand van mijn vrienden die bekend is met Ride. En bezoek een concert toch altijd liever niet alleen merk ik.

Ja same. Of zoals Wessel al mooi verwoordde: Echt he!

22,50 is ook wel net aan de dure kant voor een totaal onbekende band. Ik ga er ook alleen heen als ik iemand mee krijg naar Paradiso, zo heel supergraag hoef ik ze nou ook weer niet te zien.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Biffy verwacht ik(helaas!) niet. Ze zijn wel weer met nieuwe dingen bezig, maar nog niet zo heel lang dus ik denk niet dat het op tijd af is.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken